Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower ronde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Weer tijd voor een update . Toch weer wat vliegjes gezien in de kast heb bij elke plant een vangplaatje geplaatst gisteravond de koploper heeft er 3 en de achterblijvers 0 .
    image.jpg ook he ik net aaltjes uitgezet tegen deze plaag
    IMG_6448.jpg en hier een foto van de purple bud met een raar blad hoop dat het bij dit ene blad blijft
    image.jpg en hier nog een overview
    image.jpg keep growing

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      De vrm doodslaan lol, ja . 2e gedacht is genetica die ze snel tonen, daarna verdwijnt onder goeie omstandigheden. Ik ga es aquariumgrind gebruiken deze keer..

• Cannanibol
      Cannanibol commented
      Editing a comment
      Een laagje metsel zand van 2-3 cm moet ook helpen zegt men dit ga ik volgende keer proberen

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik heb nu oude grond direct gerecycleerd, wat aangevuld met lavameel en hoornmeel, perliet , allemaal goed voor de longen maar buiten en voorzichtjes , en tlaatste vd biogranules gebruikt, voor einde bloei is dat uitgewerkt , en erna ga ik iets moeten hebben die ik graag gebruik en degelijk is . Voorlopig zie ik ze niet vliegen .Ik zie ook graag mijn grond om wat te weten hoeveel oppervlaktespanning er is maar ja . Komt goed !

Gisteravond allemaal een litertje water gegeven ergens deze week ga ik vast een klein beetje alga grow opbouwen in het water. Ik zie bijna geen mugjes meer daar ben ik blij mee ze groeien mooi compact waardoor ik iets anders moet gebruiken dan mijn bending clips om te trainen IMG_6454.jpg IMG_6456.jpg IMG_6455.jpg IMG_6457.jpg IMG_6454.jpg

Comment

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Bij de action hebben ze binddraad ,beetje t zelfde als stroomdraad, best stevig en goedkoop.
      Gebruik t om ze naar de pot te trekken./trainen.

• TheBigDudeski
      TheBigDudeski commented
      Editing a comment
      Die van de Action is prima, rol van dat zilverdraad voor een Euro ofzo. Voor het binden had ik alleen geen geduld. Draad om de nek hangen, naar beneden trekken en een stuk tape op de pot.

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      TheBigDudeski ; ze hebben ook binddraad voor planten /geplastificeerd (beschadigt de takken niet) , net als stroomdraad maar dan groen.
      Kost idd geen drol!

Ik heb een nieuwe bewoner toegevoegd aan mijn kast namelijk de capsicum annuum (Spaanse peper ) ik heb de grond bedekt met grind omdat deze niet is behandeld met nematoden

temperatuur 23,5 graden Lv 51 %

IMG_6460.jpg

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Dat schaatst toch de grens tussen grind en keien

• Cannanibol
      Cannanibol commented
      Editing a comment
      Fenderbender dit was het beste wat ik in mijn voortuin had liggen :,)

Goedemorgen mede hobbyisten .

vanmochtend begonnen met opbouwen va Plagron alga grow 10ml op 5 l water en 2 ml calmag.

1e plantje een beetje getraind
    IMG_6470.jpg

de rest is vanavond aan de beurt had geen tijd meer moest naar mijn werk. Vanavond waarschijnlijk ook de lamp verwisselen na de spider farmer sf4000 (nu sf2000) ik zie ook geen vliegjes meer (oke ik zag er nog 1tje) maar de aaltjes lijken hun werk te doen
    IMG_6472.jpg IMG_6473.jpg
    IMG_6471.jpg
    Last edited by Cannanibol; 5 uur geleden. Reden: Foto was niet goed doorgekomen lst

Comment

• Locogringo
      Locogringo commented
      Editing a comment
      Ze beginnen de potten mooi te vullen!
Bezig...
X