Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Do-Si-Dos Auto Royal Queen Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Do-Si-Dos Auto Royal Queen Seeds

Korting op 420shop
    Omdat ik van deze kweek weinig foto’s zelf heb genaakt was het eerst een beetje lastig om er nog een verslag van te maken.
    gelukkig met wat knip en plak werk toch nog iets ervan kunnen maken dankzij de camera’s in de tent.

Deze keer in de aanbieding een Do-Si-Dos Autoflower zaadje van Royal Queen Seeds.
    Ik had deze gratis bij een een redelijke bestelling gekregen 2 maal 3 zaden.
    Aangezien ik al 4 andere zaden was aan het ontkiemen toch snel 1 van deze erbij gedaan.

Het ontkiemen is gebeurd in een natte koffiefilter en een gripzakje op woensdag 7 januari.
    Op Zaterdag is deze vanuit de gripzak en koffiefilter in een plastic bekertje met kokos medium geplant.
    Dit water gegeven met de
    Maandag 12 januari stak hij zijn kop net al boven de grond en ben dus vanaf deze dag beginnen met tellen.

De gehele plant is precies in 10 weken gegaan.
    Maandag 12 januari boven de grond en Maandag 23 maart geoogst.

Voeding is toegediend via een schema gemaakt op plagron.nl met de calculator.
    Hier alleen alles 50% van gedaan omdat ik het idee had bij andere planten dat ze dan teveel krijgen.
    Ook is alleen plagron gebruikt en verder geen andere merken.
    Terra grow/bloom,pure zym,silic rock,power roots,power buds,sugar royal,green sensation,ph min en ph plus.

Oh ja, Dat is niet helemaal waar want heb gespoeld met flawless finish van advanced nutrients.
    Dit heeft verder niet op de kweek invloed gehad maar ik dacht ik meld het nog even.

De PH waarde en EC waarde heb ik zo goed mogelijk geprobeerd aan te houden wat het schema meld.
    PH van 6,5 van het voedingswater en EC was meestal iets van 0.8.

Onder een full spectrum ledlamp van 360W maar met een formaat van ongeveer 60x120cm dus zal de plant niet de volle 360W hebben gevangen.
    Wel zo goed mogelijk de PAR waardes aangehouden.

PPFD 250 micromol/s voor de zaailing
    PPFD 630 micromol/s voor de vegatieve fase
    PPFD 950-1050 micromol/s voor de bloeifase

Dit gemeten op hoogte van de piek van de plant op elke fase.

Dan hier de foto’s
    IMG_6084.jpg
    IMG_6082.jpg
    IMG_6080.jpg
    IMG_6079.jpg
    IMG_6081.jpg
    IMG_6077.jpg
    IMG_6078.jpg
    IMG_6076.jpg
    IMG_6075.jpg
    IMG_6072.jpg
    IMG_6074.jpg
    IMG_6073.jpg
    Nu eerst maar is drogen en curen en dan zien we wel wat het is geworden.
    Hoe compact de toppen nu al voelen ga ik er vanuit dat de toppen na curen helemaal als grote harde kiezels aan voelen.
    De takken en toppen zien er zo goed als zelfde uit als de La Blanca van Kanabia seeds die ik vorige kweek had.
    Die tak op de foto is zo lang/groot als mn onderarm (ben zelf 2m)
    Ik zal kijken if de topic nog kan update met totale opbrengst droog.

Groetjes!!!
    Attached Files

Ik wilde ook nog een verslag maken van de 2 GMO auto van dutch headshop maar van die heb ik te weinig beeld materiaal.
    Toch wilde ik deze nog even delen.
    De hoofdtop van de grootste van de 2 is ook echt de grootste die ik ooit in mn handen heb gehad.
    13,70 gram gedroogd.
    IMG_6086.jpg
    Attached Files

Comment

Lekker man!

Comment

Bezig...
    X