Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deze vent kweekt in een tent !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik laat het plantje zijn eigen gang gaan, dat vind hij het best
    grtz

420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Gaar

Geoogst en gerookt ! Poeh....

Zie update in de beginpost !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ik kan het echt niet laten om te zeggen dat dit toch wel één van de mooiste kweekverslagen is op het forum.
        30gram per plant is gewoon prachtig, dit voor de eerste keer.
        Ik hoop op een dag hetzelfde te realiseren. Echt waar, petje af!

Greetz,
        zion

Comment

Mooie plantjes, dat zeker. Ik twijfel er nu aan of ik wel aan mijn 300 gram ga komen met mijn 7 sad's, dat was/is wel mijn streefdoel. Hier heb jij net geen halve gram per watt, dat moet veel beter kunnen maar ik zie niet direct hoe... Mss een langere vegetatieve periode?

Comment

Mooie oogst, hiervan zal je lang kunnen genieten, zien er goed uit de plukjes.
            grtz

ps:Al plannen voor een nieuw kweekje?
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

was wel ff knippen of nie

maarja al dat geduld word beloond

ziet er lekker uit

groet

Comment

@ Zion ; bedankt, jouw tijd komt ook nog wel !!

@ Beowulf ; volgende kweek laat ik inderdaad iets langer groeien, maar kan nu ook mijn klimaat beter beheersen. Heb ook een luchtbevochtiger gekocht, en het aanmaken van mijn voeding/afzuren van water doe ik nu met de ogen dicht. Volgende kweek zal dus zeker beter gaan !

@ Westport ; zal de volgende keer ook foto's maken als de "plukjes" nog aan de takken zitten Plannen vppr een volgende kweek ; ga nog 1 keer uit stekjes kweken, dan wil ik een kastje bouwen om voor te groeien en uit zaad te gaan kweken

@ Hoobyist ; gelukkig heb ik nog goede vrienden die geheel belangeloos meegeholpen hebben !

Allemaal bedankt, en tot de volgende kweek !!!

Comment

Ziet er erg lekker uit hier! Veel rookplezier en dat ze je maar mag smaken
                  Peace!

Comment

nice !
                    smoke smakelijk

Comment

en waren de waardes zoals lv heid en temperatuur een beetje onder controle te houden in zo'n tent?

ben van plan precies zo'n opstelling aan te schaffen

groet

Comment

De temperatuur was mijn grootste probleem, aangezien mijn tent in de garage staat. Ik heb een radiatorkacheltje hangen waar ik de ventilator langs laat blazen. De werking in de vrieskou heb ik nog niet mogen meemaken, dat is iets wat ik de 2de kweek ga bekijken. Als je binnen kweekt, zul je met de kou geen problemen hebben.

Voor de luchtvochtigheid heb ik een luchtbevochtiger, 35 € bij de Lidl gekocht. Tevens heb ik een universele thermostaat + een luchtvochtigheidsregelaar besteld bij Conrad.

Deze kun je instellen zodat je apparaten niet onnodig draaien.

Heb er gelijk een cost control besteld, zodat ik kan bijhouden hoeveel ik straks moet betalen aan stroom.

Comment

Bezig...
                        X