Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 lowryder 2's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 lowryder 2's

    Korting op 420shop
    g's kan iemand mij helpen een raadsel op te lossen ? ik ga jullie een beetje informatie geven over mijn kweek om te beginnen, ik heb 4 lowryder 2's, zien er alle 4 heel goed uit (denk ik toch). ze zitten nu alle 4 in de bloei maar volgens mij scheelt er iets mee, maar ik ben nieuw heb nog nooit eerder gekweekt dus dus kan zijn dat ik het fout heb, maar ik vind dat ze niet echt goed bloeien ze worden echt niet groot ben zelfs nog niet eens zeker als da wel toppen zijn wat ik zie, en ook zie ik al een paar haartjes wat bruin worden hoe kan da ? ik heb ze precies 6 weken geleden gepland. ik heb hier wat foto's maar ze zijn helemaal niet duidelijk slechte camera, maar toch misschien kan iemand met een goed oog toch zien wat ik bedoel.














    zo hopelijk kunne jullie er iets van maken, en als er nu iets fout is gelopen en de toppen niet groeien ofzo hoe komt da ? en wat kan ik eraan doen? en ook hangt er niet echt een wiet geur alleen als ge over de stengel wrijft met u vinger riekt ge de wiet.

    lowryder 2

    Genetica:
    Santa Maria x LowryderOogsttijd: 9 weken na het inzaaien
    Bloeiperiode: 6+ weken
    Oogst buiten: Juli

    dus als je 9 weken totaal hebt kun je gaan kijken of het tijd is of niet.
    ik zou nog effe geduld hebben dan komen er vast mooie toppen in je plant.

    veel succes
    groeten
    Last edited by Jointjedraaien; 3 September 2012, 14:24. Reden: dubbelposten
    sigpic

    #2
    Re: 4 lowryder 2's

    Daar komt wel iets lekkers vanaf hoor

    succes nog en doe zo verder je bent goed bezig !

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: 4 lowryder 2's

      oke thanks mannen, maar effe voor de duidelijkheid, oogst buite is in juli. en ik heb ze buite laten groeien beetje te laat, eerst heb ik ze in het beggin in een kweekkast laten groeien maar de bladeren werden dor omdat er niet genoeg lv was, dus heb ik ze maar buiten gezet, daarom mischien dat ze niet gaan bloeien ? want het is redelijk koud ant worden nu, maar dan nog ik vind dat ze groter zijn geworde als zou moeten mischien is dat een pluspunt?

      ---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

      sorry ben een beetje op het verkeerde forum zie ik , ben bij binnen kweek. maar maakt niet uit hier weten ze evenveel

      ---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

      niemand nee?

      Comment


        #4
        Re: 4 lowryder 2's

        van zaaien tot oogst duurt minimaal 10 weken,door de slechte zomer doen je plantjes het nu ook slecht.ik raad je aan om volgend jaar eerder te beginnen met kweken.

        Comment


          #5
          Re: 4 lowryder 2's

          ehm beste beheerders,

          ik heb dit topic niet aangemaakt!!
          nu staat hij bij mijn geopende topics????

          is niet erg hoor maar miss wel voor degene die m begon


          haha foutje kan gebeuren
          sigpic

          Comment

          Bezig...
          X