Rond zonder naam

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wesley pipes
    Ultra Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2499

Een inlaat actief gemaakt, gewoon met ducktape een badkamerfan voor de light baffle voorlopig . De andere light baffle heb ik een tweede exemplaar voor gehangen, in de hoop 2 beter is dan 1 ivm lichtlekken. Deze kan ik ook actief maken maar heb de juiste flensmaat niet maar morgen mooier afwerken .

6 liter op 2 potten tweedagelijks, soms dagelijks .

Wat blote wortels aarde gegeven , en wat green sensation en sugar royal .

Ik twijfel toch nog ferm om plagron alga te kopen, wou es canna terra proberen opnieuw , maar geen bio , dus ik zoek bio , actio n vo3ding is ook bio , maar twijfel twijfel eeuwig twijfel

Van de pakweg 10 bekende merken zitten er tussen die smaak promoten ? Wss allemaal mja , alles uitzoeken om opnieuw plagron te kopen , denkelijk

Morgen fotos !
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Ik vond met alga beste smaak tegenover andere merken maar kan tussen de oren zitten

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Minigrowcase heb het vroeger nig gebruikt maar de eerste rondes , ik weet het niet meer , maar er moet iets van waar zijn . Ik ga afwisselen met wat batguano ook begin bloei en wat lavameel, ook ng es smaak verbeteren.

Maar ook knippen , drogen en curen ga ik beter doen eens de potjes vol zijn !

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Word een lekker wietje! Ik kweekte toen op batmix met alga lijn, opbrengst was niet zo hoog als op biotabs maar de smaak was echt goed.

Als ik weer zou kweken zou ik weer voor de tabs gaan
  • Wesley pipes
    Ultra Grower
    • Mar 2020
    • 2499

De x toppen worden nu al te zwaar voor de takken . Nieco rol heb ik liggen nog, eventjes zo doen , morgen nu een stokje voorlopig.

20260619_115318.jpg

Maar de andere maakt nog meer naantjes aan , rare topbouw , en bestuiving alom ...

20260619_115245.jpg

20260619_115251.jpg

20260619_115258.jpg

Hierboven dus cotton candy .

Hieronder nog es de x

20260619_115224.jpg

En hier ga ik n patent op nemen

20260619_121747.jpg

Comment

• Minigrowcase
      Minigrowcase commented
      Editing a comment
      Puik werk haha

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hehe, een dubbele lightbaflle bloempot shower fan , ook met zulke naam zou het verkopen , het product werkt
  • Wesley pipes
    Ultra Grower
    • Mar 2020
    • 2499

Vraagje , kheb al gevonden , wederom , waar ik mijn slagzin kon veranderen, nu wou ik een paar oude topics linken, ik vond bv oudere dieselverslag terug, maar enige ik kan voorlopig is de eerste post linken , en vervolgens niet anders noemen. Kzou er gewoon diesels van willen maken fzo, bv . Kheb het nog geweten, en wss al es gevraagd ook ... ? Nog wat verder zoeken terwijl

Comment

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      [ URL=link ] woord [ /URL ]

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Highrider ik doe alles via android , en redelijke pc newbie ondanks ze 40 jaar bestaan dus ja de link heb ik al , maar nu via pc de link vervangen met het woord die ik wil ? Es proberen thx
Bezig...