Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rond zonder naam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rond zonder naam

Korting op 420shop
    Nieuw rondje 3 dames op een rij , keuze uit 5 waarvan een ny diesel opnieuw moeilijk doet . Was vroeger mooie genetica ik weet niet wat er mis is met dit pakje mss ? Vorige ronde de duidelijke mannelijke trekken in sprieterige plant zonder toppen , bijna paars, en de ander stopte van aandikken en rare wiet ook uiteindelijk.

20260415_223346.jpg

Hier op de voorgrond .

De andere wortelen zodanig goed dat ze in het tapijt groeien . Rare bodem idd maar na een dag sloegen de wortels aan lol. Nee was per abuis.

20260415_223258.jpg

Verplanten van bierpong cup naar rozenpot naar growbag doe ik het liefst.

20260416_112732.jpg

De soortjes zijn

Og kush -zamnesia
    X - zamnesia
    cotton candy kush - delicious seeds
    Sensi skunk - sensi seeds

20260415_230641.jpg

Og linksboven , sensi linksonder, x midden boven, cotton candy kush rechts en de kleine vliegt dus naar buiten. 4 maar 1tje eruit wss de kleinste alhoewel .? Welke zouden jullie houden ?

Tent en lamp proper gemaakt met alcohol, stuifmeel weg als er was en hopelijk afdoend. Klaar voor een snelle ronde , heb n voorgevoel

Ach en alweer vergeten ik durf de post niet te veranderen.

Gerecycleerde grond aangevuld met extra perliet, lavameel, hoornmeel , in de buitenlucht want gevaarlijk voor de longen, alsook laatste bio granules , die nog actief waren in de grond, op het eind dus geen vrm in die grond aanwezig , binnenkort dus aquariungrind erop asap.

Wss toch een 4 e pot , sneller vol en schakelen . Geschrankt hebben ze mooi plaats .

De x van zamnesia toont wat genetische foutjes of stress, nieuw blad ziet r beter uit . Vrm misschien maar deze keer niet denk ik. Ze groeien te snel en de biogranules doen hun werk . De nieuwe granules bovenop de oude , en binnekort dus toplaag .

De og kush was de vorige ronde er later bij gezet, en nooit tot haar recht gekomen dus wil ik ze er nu bij .

3 word 4 , gelukkig geen getal in de titel
    Attached Files
    Last edited by Silas; 7 uur geleden.
    Ganja always does the trick.

Lekker bezig wesley, ik volg je!

Ik zelf ben ook van wat meer en sneller naar 12uur, kost wat meer zaad maar wel minder elektra, en als er eentje herma is heb je niet zo een groot verlies!

Groetjes,
    Ricky

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Idd , en meer variatie ook niet onbelangrijk , meerdere smaakjes altijd leuk. Thx , welgekomen! Wat experimenteren ook met minder wattage nu in de groei ook deze keer .

Ik heb je berichten samen gevoegd en je moet gewoon je post kunnen veranderen

Mocht dat toch fout gaan dan kan ik het origineel terug toveren

Heb je ongewild toch een Titel, nl. Rond
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    ?
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Thx . Wel via gsm krijg ik meldingen bij uploaden , eerste x lukt het niet , melding te weinig werkgeheugen , tweede x lukt wel maar niet meer dan 2 fotos , daarna lukken al de rest in 1 x , maar typ ik dan een hoop tekst , en zou ik nog een foto willen bijnemen, en uploaden, slaat heel de boel tilt en wist ie alles. Bij wijzigen nadien ook , maar ben dit niet zeker bij nieuw topic maken maar wel bij een post . Nu is het vrijwel zeker mijn gsm, goedkope samsung , maar weet niet wat ik kan doen , het is ook niet altijd. Daarmee dat ik niet durfde te wijzigen. Rond klopt wel maar het is niet van niet willen hehe . Cheers !

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Domme refernce naar Bond zonder naam , vzw die totaal niks met dit te maken heeft , wat vergezocht . Ook niks te maken met 007 , wat wel cooler had geweest. Ben ni echt voor octopussy maar you only live twice he

mooi!
    goed bezig!

(De x van zamnesia toont wat genetische foutjes of stress, nieuw blad ziet r beter uit . )

Hier black runtz, ook van Zamnesia,
    in t begin rare bladeren
    groot dik en net koolbladeren.
    daarna wel gewone bladeren.

bij de vorige ronde lemon cherry gelato ook van Zamnesia, die had dr geen last van.
    ( wel allebei Herma gevoelig )

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja raar, ik denk , ook het feirnt dat ze 1001 nieuwe soortjes zo snel uitbrengen, dat de genetica niet zo stabiel is , mss op een manier die snel is maar niet duurzaam zoals men hier nog zei, het is verleidelijk omdat het met freebies is en goedkoop meestal maar er is al een verschil bij pakweg 3? Jaar geleden de gewone runtz juist uitkwam . Dat was een niveau hoger alsof . Ze werken ook met een team die kruist en veredeld mss is er iets veranderd. Nu ook super boof auto die maar niet wil. Maar tkan ook aan mij liggen ergens , die diesels wouden ook niet echt . Toch wil ik es een nieuwe breeder met uizonderlijke smaken , zonder 10 euro kwijt te zijn per zaadje, maar die 2 aspecten gaan.mss niet goed samen ? Ook landrassen wil ik vinden mja
Bezig...
X