Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek bubblegum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek bubblegum

    Korting op 420shop
    Hey iedereen

    Ik begin hier dus met het verslag van mn plantje

    ik heb gekozen voor maar 1 plant omdat ik niet weet hoeveel ik er ga uithalen, maar mn kast is 60x60x180 dus er kunnen er zelfs 2 tot 4 in gekweekt worden

    Ik heb een bubblegum zaadje laten ontkiemen in de grond en na 3 dagen was het uit
    In middels heb ik een ph meter (oldschool) en vochtmeter (ook oldschool) aangeschaft, maar voorlopig loop alles vlotjes

    plantje zelf is nu 10 dagen jong, zoals je ziet is de ph goed en met water geven kan ik nog een dag wachten

    greetings

    jeroen

    IMG_0761.jpgIMG_0762.jpgIMG_0763.jpgIMG_0764.jpgIMG_0771.jpgIMG_0776.jpgIMG_0780.jpgIMG_0779.jpgIMG_0778.jpg

    #2
    Re: 1e kweek bubblegum

    Mooie kast heb je gemaakt. Ziet er degelijk uit. Die hygro en PH meter zou k niet in de pot laten staan als het tipj e van de sonde corrodeerd werkt die niet meer. Dus meten en goed schoon en droog maken anders heb je daar niet lang plezier van.

    Die Hydro korrels had je beter onder op gedaan in plaats van er boven op daar hebben die niet veel nut. Voor de rest ziet het er prima uit. Succes.

    Comment


      #3
      Re: 1e kweek bubblegum

      dankje monty

      de korrels liggen ook in de bodem van de pot, ik had eerst in de pot een stuk muggengaas gelegd, gevuld met ong 2cm hydrokorrels en dan de potgrond er op gedaan
      ik heb ze er bovenop gelegd omdat ze me zeiden bij alien dat dat wel goed was tegen uitdrogen.

      en bedankt voor de meter tip, ik heb ze er nu meteen gaan uithalen!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: 1e kweek bubblegum

          dankje mister frank

          en bubbelgum heb ik genomen omdat ze bij alien zeiden dat het een tamelijk makkelijk soortje is, zelf wou ik een silver haze

          maar het is de eerste keer dus zal wel zien wat het zegt, ik heb bubblegum zelf nog nooit gerookt

          grtz

          Comment


            #6
            Re: 1e kweek bubblegum

            hier zijn we dan weer met een update

            zoals je ziet is ze al mooi aan het groeien, maar die iets groenere plek en de gele vlekken baren me zorgen, is dit omdat dit blas niet genoeg licht krijgt of zou het een ziekte kunnen zijn?

            week 3

            IMG_0789.jpgIMG_0790.jpgIMG_0791.jpgIMG_0792.jpgIMG_0793.jpgIMG_0794.jpgIMG_0795.jpgIMG_0796.jpgIMG_0797.jpgIMG_0798.jpgIMG_0799.jpgIMG_0800.jpgIMG_0801.jpg

            Comment


              #7
              Re: 1e kweek bubblegum

              Oorspronkelijk geplaatst door bakker jeroen View Post
              dankje mister frank

              en bubbelgum heb ik genomen omdat ze bij alien zeiden dat het een tamelijk makkelijk soortje is, zelf wou ik een silver haze

              maar het is de eerste keer dus zal wel zien wat het zegt, ik heb bubblegum zelf nog nooit gerookt

              grtz
              Haha, ik ben ook gestart met BBG's, op aanraden van de Alien, plantje ziet er goed uit, buiten die paar vlekjes...

              Comment


                #8
                Re: 1e kweek bubblegum

                thnx

                zou ik die bladen gewoon wegknippen dan of is het een insect denk je?

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: 1e kweek bubblegum

                  Lekker laten zitten de bladeren, het ziet er toch goed uit.
                  Had je de lamp omhoog gedaan voor de foto?

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e kweek bubblegum

                    nee staat vanaf dat ze 8cm was zo hoog

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: 1e kweek bubblegum

                        Hey Bakker
                        succes met je kweekje.
                        Leuk kastje heb je daar!
                        grzz

                        Comment

                        Bezig...
                        X