Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gekregen zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gekregen zaadjes

    Korting op 420shop
    paar weken geleden zaadjes gehad van onbekend persoon :o deze persoon vertelde me dat het white widow is
    geen idee of het klopt
    van de 8 zaadjes is er 1 ontkiemd

    hier foto's
    dag1dag 1.jpgdag2dag 2.jpg dag 2.5dag 2.5.jpg

    ook geen idee of het een vrouwtje is, maar daar kom ik binnekort wel achter als die wat groter is :')

    #2
    Re: gekregen zaadjes

    Ik kom nooit onbekenden tegen die me zomaar zaadjes geven.
    Meestal lopen ze juist weg, of gaan de camera's (in een winkel) allemaal op mij.
    Misschien kun je eens een grote pot opzoeken, en vullen met een paar liter aarde.
    Dan nog even een flinke lamp erboven (geen gloeilamp of halogeen), want voor het raam wordt het niets.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: gekregen zaadjes

      zijn de andere 7 niet eens ontkiemt?

      Comment


        #4
        Re: gekregen zaadjes

        @QnQ
        ik zal het gaan doen ;D nou het is ook weer niet echt een onbekenden meer een soort van dorpsgek achtig figuur ik heb hem dus ooit 1 x gesproken en hij mocht mee smoken en toen wilde hij me zaadjes geven ervoor haha :p

        @Culemborger
        nope tot nu toe niet er liggen er nog 4 in het water , al voor 3 dagen dus mijn verwachtingen zijn daar niet zo hoog van
        degene die uit kwam heb ik vanaf dag in gelijk al in de grond gedaan.

        Comment


          #5
          Re: gekregen zaadjes

          De bedoeling is niet de zaadjes 4 dagen in het water laten ziten, de zaadjes tot 24 uur laten inweken en daarna tussen keukenpapier ofzoiets.. zie hier maar http://www.youtube.com/watch?feature...v=jL698M3uKME#!

          Comment


            #6
            Re: gekregen zaadjes

            @knealus , oke bedankt voor de info , op veel plaatsen waar ik het las om het op deze manier toen , stond het er zo dat je ze in een glas met water moest doen en dat water om de dag verversen ofzo :o
            maar dit is mijn eerste kweekje en om het nou buiten te zetten heeft ook niet echt zin meer , en binnen heb ik er maar ruimte voor 1 of 2 dus

            Comment


              #7
              Re: gekregen zaadjes

              dag 3 ,
              ik heb ze overgepot van het glaasje waar ze in stond, naar een rieten mand met plastic erin, het is geen grote pot/mand dat weet ik, maar dit wil ik meer als een bescheiden kamerplantje houden , ik heb ook flying skunk zaden besteld en daar mee ga ik in maart of april een kweekje mee starten en die wel laten bloeien!

              dag 3over geplaatst.jpg

              Comment


                #8
                Re: gekregen zaadjes

                Nou wat een schattig plantje zet hem in de vensterbank zou ik zeggen

                suc6
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Last edited by member10463; 9 September 2011, 11:59.

                  Comment


                    #10
                    Re: gekregen zaadjes

                    ty ^^

                    ja dit is ook niet een serieuze kweek hoor hij staat gewoon in de vensterbank en hij is wel beetje gestretched maar ik zie wel :'D

                    Comment


                      #11
                      Re: gekregen zaadjes

                      nieuwe update van mijn kamerplantje

                      iets meer dan een week verder
                      niet met lampen bezig, gewoon in me raamkozijn

                      DSC00368.jpgDSC00369.jpg

                      trouwens een vraagje
                      ik ben ook bezig met san pedro cactussen te ontkiemen
                      er is er al 1 naar boven gekomen, maar heeft iemand daar een forum voor ? met info een beetje net als deze site ?
                      want jointjedraaien.nl is echt zo handig !! je kan er alles vinden over jonko dan hahaha

                      Comment


                        #12
                        Re: gekregen zaadjes

                        Wortels houden niet van licht! en in die pul zitten vast en zeker ook geen gaten onderin de bodem.

                        Comment


                          #13
                          Re: gekregen zaadjes

                          Plantjes groeien niet in glazen maar in bloem potjes want die laten geen licht door en onder in zitten gaten zo dat overtolig water weg kan lopen
                          dus das een goede tip voor jou..
                          Zet je plantje ook wat dieper in aarde tot de eerste blaadjes

                          suc6
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: gekregen zaadjes

                            k ben ook bezig met san pedro cactussen te ontkiemen
                            er is er al 1 naar boven gekomen, maar heeft iemand daar een forum voor ? met info een beetje net als deze site ?
                            Je kan ff naar http://azarius.nl/smartshop/psychede...pedro_growkit/ gaan en het filmpje kijken.

                            Comment


                              #15
                              Re: gekregen zaadjes

                              hahahahaha xD okee weer wat geleerd !
                              ik ga het veranderen
                              ty voor de info !!

                              @culemborger
                              ik had daar al gekeken maar , ik kan nergens een soort gelijk forum als dit vinden over cactussen dus vandaar
                              want op dit forum staat zoveel informatie over wiet kweken dat je er een heel erg dik van kunt schrijven :p dat is zo mooi aan dit forum !

                              Comment

                              Bezig...
                              X