Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sour D*g Autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sour D*g Autoflower

Korting op 420shop
    Hier nog even een paar foto’s van de kweek.
    Deze is precies in 10 weken van opkomst zaadje tot oogst gegaan.
    nat niet gewogen maar heb twee foto’s van opbrengst van 1 plant. (Dit dus ongeveer dubbel)

Moet zeggen plant is niet de makkelijkste want heeft nog al snel last van warmte of licht stress heb ik gemerkt.

Waren ook de laatste 3 zaden die ik had waarvan dus 2 geoogst en 1 was al begin bloei gesnoeid en verwijderd.

Wat ik heb geleerd van deze kweek is dat er veel verschil zit in zaden. Of dit nu door te snelle kruising is of door bepaalde genen die worden meegegeven maar dus niet aan alle zaden.
    1 van de 3 planten begon al van het begin moeilijk te doen. (Snel te warm, Kon niet de lamp aan terwijl de andere 2 dat wel konden, Zelfs met melkwitte beschermkap voor spruiten had geen nut.)(Deze dus al snel gesnoeid en verwijderd)
    Tevens ook het begin van een test van me in verschil aan lampen en het licht wat het geeft (begonnen in een andere topic Toppen met Puisten en Uitschieters)
    3 dezelfde zaden laten groeien en bloeien in 3 verschillende tenten met 3 verschillende lampen en dus verschillende spectrums.

Hier de kweekfoto’s
    IMG_6514.jpg
    IMG_6513.jpg
    IMG_6512.jpg
    IMG_6511.jpg
    IMG_6510.jpg
    IMG_6508.jpg
    IMG_6509.jpg

Foto’s opbrengst 1 plant.
    IMG_6506.jpg
    IMG_6507.jpg

Nu ze hangen te drogen heb ik de tent is helemaal schoon gemaakt en nagelopen.
    Nu zijn 2 gefeminiseerde Hawaiian Purple Skunk en 1 gefeminiceerde Killer Grape aannde beurt.
    Deze laat ik groeien tot een meter hoogte voordat ik de bloei begin. (Tent vol zoals een dichte jungle )
    Die in de blauwe Geotex potten.
    IMG_6502.jpg

Bedankt voor het lezen en tot de volgende!

Mooi hoor , ziet r zeer lekker uit. Die hoogte en langere groei komt de opbrengst wel ten goede wss ...
    Ganja always does the trick.

Comment

Vanochtend toevallig de 4 van de cocos test uit de tent gehaald.
      4 dezelfde zaden (Pink Mist Royal Queen Seeds) alle 4 in een natte koffiefilter ontkiemt en deze in de kokos gedaan. (Gewone kokos blokken van de action)
      kijk wat een verschil in grote en groei enz.
      alle 4 zelfde tent,licht,substraat,voeding,pot grootte en alle 4 zijn ze anders.
      zoals je ziet is 1 wat je zou verwachten en 3 hangen erbij van mij niet gezien ofzo.
      Daarom is het ook geluk met wat je krijgt hoor, gewoon een zaden loterij heb ik al gemerkt.
      IMG_6518.jpg
      sorry voor het slechte contrast van de foto.
      rechter is fantastisch,midden links daarna maar wel kaal en gierig,midden rechts en links zijn bijna zelfde waar de midden linker het net iets beter doet.

Dan denk je toch waar ligt dat dan aan?
      Kan gewoon niet anders dat je veel verschil in zaden hebt.
      had toen tijdje terug een mini zaadje waarvan ik dacht wat is dit, Dit kan nooit iets worden en dat werd mn beste plant ooit.
      Dus ik weet het niet meer, Aan de zaden zelf kan je dus ook nauwelijks zien wat beter is dan de andere

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mss dat cocos een vaste koek word waardoor de penwortel minder goed kan doorbrzken , maar dat is idd het enige die anders zou kunnen zijn bij deze setup . Of waar de rechtse dame staat is de sweet spot in de kamer of het raam, door schaduw. Maar wss zoals je zegt , het ene zaadje is t andere niet

Dat is ook mijn mening en gedachte, het is een loterij die zaden handel.

Comment

Bezig...
      X