Rs11 precision f1 hybrid feminized - Barney's Farm

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2603

Lekkere zoete geur van deze rs11 van barney's !

20260813_132750.jpg

20260813_132744.jpg

t.a. organic grow 1ml, 2ml bloom en 5ml booster per liter .
    Sjdp90

Comment

• ReCoil
      ReCoil commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit!
      Zat even terug te bladeren want denk dat ik een stuk gemist heb.
      Je had toch 3 plantjes in het begin?
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    • Mar 2020
    • 2603

Dagelijks of 2 dagelijks een paar liter . Geef ik maar een liter dan droogt het ondanks dagelijks toch uit , meer staat het dan 2 dagen nat . Is ook met 3e dame eruit minder wortelgestel he . Dan wil ik die plek es meepakken en duurt het langer . Ach ja .

20260816_134258.jpg

20260816_134332.jpg

20260816_134306.jpg

De f1 zie ik r wel in , geur zit ook goed .
    Sjdp90

Comment

• Wesley pipes
      Elite Grower
      • Mar 2020
      • 2603

Dan verzet ik het tentje van boven naar garage, betere temp. Vergeet ik ff wat het probleem was daar , maar ik word er al direct aan herinnerd wat dat was .

spint

20260817_183858.jpg

afbloei buiten kan , uren zitten goed, of beestjes kopen voor 20 of 30 euro kan ook . Maar waarom direct . Alsof ze nog op de loer lagen van 3 jaar geleden ofzo ...
      Attached Files
      Sjdp90

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Van vroeger en omgekeerd?

Gebruik gewoon een nieuw filter.

Anders blaas je ouwe troep in je tent.

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Gewoon roofmijt uitzetten

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Wel geen beestjes de vorige rondes , beestjes komen niet daarvan , nieuwe filter om in te blazen is feitelijk enkel een filterdoekje van 80 euro dan ... in theorie zou het kunnen dat ik er een paar inblaas en ze daar slapen tot ze terug
        ingeblazen worden... maar het is de
        locatie niet het materiaal nu.

Ik ben met 3 nieuwkes bezig , koop ik roofmijtkweekzakjes ben ik 20 kwijt , daarmee onderdruk je 90% , wil ik ze volledig weg moet je 3 soorten mijt mixen ben je tss de 30 en 40 kwijt eraan. Ook kan ik ze meenemen naar de andere tent . Zet ik ze buiten bloeien ze mss nog mooier af , kost het me - 100 euro (elektr) en geen bestelling. Ook zie ik het verbeteren buiten ipv verslechteren, zonder meer. Kan ik gewoon nieuw verslagje starten met de nieuwe , maak ik van ver wat fotos van deze tot eind bloei?
    • Wesley pipes
      Elite Grower
      • Mar 2020
      • 2603

Goed, na wat na te denken ga ik idd roofmijt uitzetten , Minigrowcase het is de beste optie .

5 zakjes , 2 per plant zeggen ze , ik ga er 3 of 4 hier hangen , en eentje of twee naar de andere ronde die net begonnen is , preventief.

Voor de inlaat heb ik dit nog gevonden , 20260819_140600.jpg

Maar bedoeld om insecten buiten te houden en stof , gaat dat spint tegenhouden ook , en alles kleiner dan het oog kan zien ? Het zou moeten he.

Het blijft wat in het achterhoofd hangen van die plagen, ze gebruiken er 3 voornamelijk , ambleisius is n specialere roofmijt, en zelfs gaasvliegen, chrysoptera worden ingezet . 1000en soorten roofmijt, waar er zelfs een paar verantwoordelijk zijn voor plagen bij de mens .

Wat ik nu gelezen heb ben ik weeral vergeten maar ga ik toch nog weten later tzit ergens opgeslagen nu

Het tentje kan ik nu niet meer verzetten of ik neem de beestjes zeker mee naar elders, mooi apart houden

Spint is verder minder actief bij meer vocht , wss hebben ze wat te droog gestaan ff, waardoor het probleem zichtbaar werd .

Maar hoe ruiken die beestjes dat of voelen ze het aan , dat is toch fenomenaal met n brein een nanomillimeter groot . Afgesloten tent, maar van buiten aangetrokken erdoor, door wat dan? Geur ?

Sjdp90

Comment

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Ja geur is niet niets hé, phytochemicals.. de plant stuurt zo een hoop signalen de lucht door.. hoewel wat wij meestal als geur bezien zijn de vluchtige organische stoffen ook Phytochemicals maar die verdampen bij kamertemperatuur.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Vos en phytochemicals moet ik es opzoeken, was net bezig over stikstof uit de lucht halen en nog wat phytoremediatie, diepwortelende die uitblinken in grond zuiver maken . Als ik het goed heb.
    • Wesley pipes
      Elite Grower
      • Mar 2020
      • 2603

Enkel links hoog en laag aangetast blad , beestjes komen morgen toe. Maar dit is de kant vd inlaat , en die lightbaffle, die beestjes tegenhoud, was losgekomen, maar toch was deze filter die hiervoor hangt, beestjesvrij inwendig ... hmmm

Ach ja ze zien er mooi uit .

20260820_195304.jpg

20260820_195259.jpg

Week 5 ? Zoiets . Pc fan ff afgelegd , omdat ik niet meer zeker wist wat zich verplaatste met de lucht . Als ik roofmijt uitzet blijft het ff uit ook best? Ik zie geen problemen met meer of minder rot ook

Alhoewel spint ze vatbaarder kunnen maken voor algemeen meer ziektes en minder weerstand, zien ze r goed uit, stressvrij.

Wat is dat rare met herma's ook , nr3 zat vol ballekes , gelijk wie zou zeggen het is te, buiten ermee . Wel buiten springt r wel een stuifmeelzakje maar stress stopt, aanmaak stopt, en bloei gaat verder ?

Ik weet zeker dat , had ik deze in de tent gehouden , alles eraan was, zoals men vroeger toch zei , 1 slechte appel verpest de tent . Takketoelli om verder te gaan op waarom herma binnen .

Maar ze hebben de truc gevonden om die ene appel eruit te krijgen . Dus probleem weg

Mss , heel mss zijn wietplanten niet bedoeld om fem te zijn maar regulier, en is het een ware revolutie
      Sjdp90

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Hmm maar dat was lr2 uitlegde ook, verschillende manieren om aan 99 % fem te geraken, maar stabiel is het daarvoor niet . En idd wat ze gebruiken van techniek gepaard met kennis en tijd . Tverhaal van colchicine is net hetzelfde , we doen maar , en vanaf geld gemoeid gaat, direct dus , loopt men de kanten ervan af .

Alsof je een pak oreo koekjes koopt en denkt , dit is hoogwaardiger dan tgeen dat aldi huismerk verkoopt . Wel het rare is , ze geven 30% aan reclame, ze geven nog es 30% aan onderzoek , hoe dat koekje goedkoper te maken. Ipv winstmarges te behouden is het nooit genoeg, dus vinden ze iets die de fda goedgekeurd heeft , wss kankerverwekkend , helft goedkoper , en
        voila . Je kan dit doortrekken van een bosbes naar tgrootste we bouwen ter wereld .

En het overlaten aan usa om iets beter te maken ? Geef hen 4 jaar en alles is naar de kluten . Rfk gaat wat uitleggen geven over roadkill eten eerst . Dan monsanto , bayer , steriel zaad, roundup en ja tcomplot is volledig

De helft vd bewerkingen, en de helft vd middelen gebruikt in die bewerkingen, hoeft niet eens meer op de verpakking te staan . Goedkoop brood , sandwiches bv . How's that ? Ze zeggen dat het middel gebruikt om eindproduct te bekomen niet meer in het eindproduct zit , dus onnodig te vermelden ! Echt
        waar . Tja kga stoppen van lullen want ik blijf ze ook eten .

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Sja als je tijd hebt om te sexen gewoon zelf twee goeie reguliere soorten samenzetten heb je bakken zaad en wat eruit komt is dan ook wat een verassing wat niet veel verschilt met allemaal fems kopen die ook vaak een verassing zijn want of je hebt het nog niet geprobeerd dus weet je nog niet wat het gaat zijn of je hebt het wel al geproefd maar de volgende groei draait dan toch weer helemaal anders uit van smaak. Of iets moederen wat echt lekker is zodat je wel keer op keer dezelfde wiet kan groeien.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Een goeie diesel of kush fzo, ja , maar dat is een hele nieuwe wereld voor me , denk wel dat ik meer zou begrijpen van tweeslachtigheid in wiet en planten dan ook door het te doen eigenlijk ...
    • Wesley pipes
      Elite Grower
      • Mar 2020
      • 2603

4 zakjes van, ik dacht neosillus californicus , 2 per plant . 1 zakje naar nieuwe plantjes, die ik verbonden heb via een stokje .
      straks een nieuw verslagje maken maar dan heb k r weer twee tegelijk lopen . Ach ja 5 damsels total dan .

20260821_174038.jpg

20260821_174021.jpg

20260821_174305.jpg

Toch pc fan wat aangezet , lv wat hoger weinig aan te doen. Het tentje verzetten naar kamer bij de andere tent is r wat om vragen, dus beestjes blijven waar ze zijn .

Sjdp90

Comment

• Wesley pipes
      Elite Grower
      • Mar 2020
      • 2603

20260824_180412.jpg

20260824_180356.jpg

gaat goed , weinig te melden .
      Attached Files
      Sjdp90

Comment

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Zit je daar nog met een Mars Hydro TS licht bovenop je andere baren?

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ja de ts100 , 85 w . Maar thangt ongeveer op dezelfde hoogte , de strips hangen aan houten balkjes . Hang ik ze lager is het schaduw voor de ts100 en omgekeerd. 2x40 en 85 , 165 w samen
    Bezig...