Wat een jungle

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ReCoil
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2025
    • 193

Als er op een website bij de specificaties staat een bloeitijd van 56-63 dagen (8-9 weken)
    reken je dan met een gefeminiseerde vanaf dat je het lichtschema op 12/12 zet of na de 2 weken op 12/12 dat de bloei echt duidelijk is?

ik heb met deze gerekend vanaf dat de bloei zichtbaar was dus na ongeveer 2 weken op 12/12 dat ze dan nog 8-9 weken moeten.
    Dan zouden ze nu nog 5 weken moeten of anders nog maar 3.
    zie bij sommige toppen toch al paar oranje pistels.

Comment

• ReCoil
      ReCoil commented
      Editing a comment
      Is er niemand die dit weet?
      Heb al een mail naar zamnesia en RQS gestuurd maar daar zijn de reacties ook niet zo vlot helaas.
  • ReCoil
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2025
    • 193

Net weer een mazzeltje.
    stond een literfles met een beetje eruit en een flesje van 250ml green sensation op marktplaats voor 5 tientjes.
    aangezien mijn literfles de bodem zichtbaar is was ik blij dat ik nu rond de 1200ml heb voor €53 inclusief verzenden.
    Sinds ik die green sensation gebruik zijn de toppen dikker en meer trichomen dan met pk13/14.
    Aleen de prijs van €90 voor een liter is wel beetje gortig.
    snap niet waarom dat zo duur is.
    5liter jerrycan is €390, of dat er gouden flakes in zitten ofzo haha.

was meer dan welkom omdat ik met mn stomme kop die glow30 lampen heb opgeblazen.
    wilde er 2 aan alle 2 de zijkanten van de hoofdtent maken.
    had het snoer tussen de 4 lampen in het midden doorgeknipt en een stuk kabel aan gesoldeerd met ene kant stekker en andere kant contra stekker om de lengte van de tent te over bruggen.
    alles hangen met latjes vast gemaakt en hoefde alleen de stekker in de contrastekker te doen, zelfs ader kleur op kleur gehouden voor de gelijkstroom door de diode die maar 1 kant op kan.
    Stop ik de stekker met mn lompe kop in de stekkerdoos met 230v wissel.
    Nu doen nog maar 2 lampen van de 4 het.
    Domme zet want die was nog geen 2 weken oud.
    Binnenkort na deze kweek nog maar is los halen en kijken of er nog wat te repareren valt.
    misschien is alleen lamp 3 opgeblazen en niet lamp 4.
    Echt weer een super domme aktie haha

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Hork heeft hydro eb en vloed met action voeding voor balkonplanten gedaan, werkte prima.

• ReCoil
      ReCoil commented
      Editing a comment
      Het rare is dat niet alleen plagron zo prijzig is.
      Als ik op van die grow center websites kijk heb je wel 15 merken en dan scheelt de groei voeding per liter misschien een €2 dus alles bijna even duur.

Had van pokon van die kleine stokjes voor potplanten die waren al snel €6-7 maar de ronde tabletten van de action werken een stuk beter en een stuk langer en die zijn €1,49 voor een zak van 50 stuks.
      Zelfs met cocos werken die super.
      Heb een dahlia op mn balkon met 2 van die tabletten erin en die bloeit al weken en zitten steeds 20 knoppen die nog open moeten gaan.
      En alleen water voor de rest.

Daarom wil ik het zelf ook wel is zien het verschil want als je zo een literflesje of 8-9 van plagron hebt van al die enhancers en boosters enz dan ben je zo €300 kwijt.

Zou toch gek zijn als je met die action voeding in de buurt komt met opbrengst dan ga ik dat ook sowieso mailen naar plagron met de vraag “WTF?”

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Winst maken is het basisbeginsel van elk bedrijf.
Bezig...