Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

    Korting op 420shop
    Hallo kweekers,

    Op moment staan er in de tent dit: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...d-graag-advies , heb alleen extra ven gekocht voor in de tent en een inblazer aangesloten.

    Om te zorgen dat ik niet meer als 5 planten heb waarvoor ik een dokters verklaring heb. Heb ik boven op zolder een oude kast gepakt en daar 2x 55 wat tl licht in op gehangen met en ven ervoor.
    De zaadjes liggen nu te ontkiemen (10-09-2011), de Big bang 4x de Durban Poison wacht ik nog even mee i.v.m. de hoogte van de plant bij te lang voorgroeien (geleerd van me eerste kweek).

    Ik laat zo'n 3 a 4 weken voorgroeien, de laaste week laat ik ook de Durban Poison ontkiemen, Als de andere allemaal geoogst zijn gaan ze alle 5 in 30 L potten en laat ik ze 1 week op 18/16 staan onder de 600 watt hps van Phililps.

    Uiterraad ga ik ze toppen zodat ik 6 tot 8 hoofd toppen heb er onder dief ik alles weg. Ik denk dat het nog beste aardige toppen kunnen worden door de grote potten, ze hebben ruimte genoeg. Kweek op aarde en gebruik alleen Canna bio voeding, onder in zitten hydro korrels en de stek en zaai grond is aangemengt met koemest en kalk.

    De stekjes zijn dood die heb ik weg gegooit.

    Iemand misschien nog tips of goede idee/aanvulling van iest wat ik over het hoofd zie...

    Onder TL groeien heb ik gelezen moet goed kunnen, de afstand moet alleen extreem laag zo'n 5 a 10 cm, idee nog tips over groeien onder TL..??
    Attached Files
    Last edited by exmember16357; 12 September 2011, 15:59.

    #2
    Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

    Succes ermee man,
    Kijk eens in de binnenkweek ABC daar staat al veel in wat je moet weten.

    Mag je nu officieel binnenkweken met een doktersverklaring? Wel jammer dat je maar 5 planten mag, in California mogen ze 8 planten per medi gebruiker. Zou wat fijner zijn.

    Comment


      #3
      Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

      Ik moet het er mee doen helaas, had ook liever stuk of 10 gehad, ik hoop door te toppen genoeg opbrengst te kunnen krijgen.

      Vandaag 12-9-2011 gezaaid!
      Attached Files
      Last edited by exmember16357; 12 September 2011, 16:53.

      Comment


        #4
        Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

        Sow die ene groeit wel hard man Daar moet wel 5 kilo aankomen als hij zo door blijft groeien

        Comment


          #5
          Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

          De grootse is een stekje van de Snow White die er nu in staat, geen idee of die het overleeft. De plant was al in de bloei toen ik de stekjes maakte, 4 weken geleden de rest is al overleden alleen deze staat nog.

          Comment


            #6
            Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

            15-09-2011 zijn de dames boven gekomen
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

              Als ik ze dadelijk overpot voor de eerste keer in 11 L potten, moet ik ze dan in alleen zaai en stek grond, kalk en koemest stoppen of ook potgrond er door hen mengen. Of alleen aanvullen met potfrond??

              Comment


                #8
                Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                22-09-2011
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                  Als ik ze dadelijk overpot voor de eerste keer in 11 L potten, moet ik ze dan in alleen zaai en stek grond, kalk en koemest stoppen of ook potgrond er door hen mengen. Of alleen aanvullen met potgrond??

                  Comment


                    #10
                    Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                    Persooonlijk vul ik met het verpotten alleen universeel potgrond toe, geen kalk of koemest en die toestanden, na een week of 4 a' 5 langzaam met de voedingslijn gaan starten na het verpotten.

                    Comment


                      #11
                      Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                      25-09-2011, De snow white is toch weer gaan groeien de Big Bang begint te komen.
                      Het zaadje van de Durban Poison heeft het niet gehaald heb een nieuwe neergelegt om te ontkiemen
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                        Extra tl erbij op gehangen na het overpotten om te anders niet mooi belicht werden. Er hang dus nu 2x 2x55 watt groei tl boven hopen dat de vaart er zo in blijft.
                        Zijn overgepot naar 11L later word dit nog 30 L
                        Mengels van 40L potgrond 20L zaai en stek grond en een beetje kalk en koemest.
                        28-09-2011
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                          Ze staan te nat kerel, dan groeien ze niet hard en kunnen ze zelfs kapot gaan, of heel langzaam opgang komen.

                          Zelf doe ik geen stekgrond meer bij de universele. Stekgrond, is duur, gebruik het ook niet meer, naar mij mening voor 99% van cannabis soorten niet nodig, heb goed kunnen stekken op gebruikte universele. Het belangrijkste, de universele is 25% organisch, stekaarde 17%.

                          Ik doe er in principe alleen kalk bij als mest en buffer/balans stof. Nieuwe aarde is watmij betreft goed genoeg bemest, moet iig voor mij niet meer zijn.
                          Bij hergebruik wil ik nog wel eens droge mest gaan gebruiken. Ik heb wel van iemand eens vernomen dat de mest wel ongedierte zoals vliegen kan aantrekken.

                          Heb je trouwens een actieve intake in die tent? DS tenten hebben niet veel luchtverversing passief.
                          En hoe sterk is je uittake? Ik wil zelf mss ook deze tent kopen namelijk. Ik heb geloof ik het zelfde formaat filter.

                          5 planten is iig beter dan niks inderdaad, het is een begin. Hoewel het niet om aantal planten gaat, maar om oppervlakte en lichtintensiteit in eerste instantie.
                          Last edited by heaven; 28 September 2011, 19:46.

                          Comment


                            #14
                            Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                            De foto is gemaakt net na het water geven, misschien net wat te veel nu hebben ze 3 dagen nix gehad, komen nog steeds moeielijk op gaan maar dat zal ook wel komen door het overpotten.
                            De kallk is idd bedoeld om minder zuur te maken en beter te luchten, zelfde geld voor de zaai en stek grond deze is ook voor beter luchting, als ze naar 30L pak alleen potgrond.
                            De koemest zijn een paar korrels onder de aarde i.v.m met beestje en stank, ik hoop dat de smaak verbeterd, van bio voeding worden ze vakker wat zoeter.
                            Ik zal vandaag of morgen nog een keer een foto update maken daarin kan je goed zien of ze groeien. Ze zijn bijna bij de 3de internode dus ook tijd om ze voor de eerste keer te toppen

                            Met DS tent hadden ze mij aangeraden geen actieve intake te nemem zo niet nodige zijn omdat deze vanzelf genoeg lucht kon aanzuigen, in de loop van de bloei heb tot een actieve intake gekocht omdat idd in week 4, 5 anders de LV niet wil zakken, dus de actieve intake is aan te raden. Zie mijn vorige verslag: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...d-graag-advies .

                            Wat bedoel je precies met "maar om oppervlakte en lichtintensiteit in eerste instantie" bedoel kwa opbrengst of hoe de politie dit bekijkt?

                            gr
                            Fast

                            Comment


                              #15
                              Re: 4x Big Bang, 1x Durban Poison in 5x 30 liter potten met 1x 600 watt in 120x120x180

                              30-09-2011

                              Foto 1 voor het toppen.
                              Foto 2 3 4 5 en 6 na het toppen, ik hoop dat ik dit goed heb gedaan....?
                              Foto 6 Durban Poison geplant.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X