Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweekje (2xNorthernL,1xWW,en onbekend)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 1e kweekje (2xNorthernL,1xWW,en onbekend)

    Avond iedereen(Dag 79, vanaf lamp nr 12/12),

    Op de veelkleurige plant rechtsboven wat beginnend toprot(in ieder geval schimmel op de stam in de top) gevonden

    Een van de toppen begon, net als een week geleden bij een andere top, bepaalde verdrogingsverschijselen te vertonen.
    Bij nader onderzoek in de toppen tgn de stam wat schimmel gevonden... niet al te veel gelukkig...(jammer genoeg fototoestel niet bij...)
    Ook gelijk kleine paars gekleurde bloempjes dicht bij de stam - rot/of van de koude - kon ik niet echt zeker zeggen.Vooral omdat ik die in de gehele top vind, ook op de niet beschimmelde delen...

    Heb nu schrik dat de grotere toppen er ook zouden van hebben...(als het binnenin begint kan ik niet zien he)
    Heb de test met het bladtrekken gedaan(tx dekuststreek!), en de blaren breken eerder dan ze loskomen, dus ik hoop nog op het beste )

    Het was bij deze top eigenlijk niet te zien, heb gewoon geluk gehad dat hij wat symptomen had als die ander een paar dagn trg.
    Vanaf vandaag gaan ze in tdonker(hier gelezen ...tx Monty denkek)....water was ik al aan tgeven, dus het komt wel goed uit eigenlijk, en beter wat te high, dan toprot...

    Weer iets bijgeleerd...al had ik liever al wat meer amber gezien,mr ja...tga niet altijd zoals gewenst...

    Hier wss de laatste foto's voor ik er de bijl in zet
    SV104357.jpgSV104358.jpgSV104361.jpgSV104362.jpgSV104363.jpg
    SV104359.jpgSV104360.jpg

    greetz!!!
    Last edited by Kabaal; 18 December 2011, 22:22.

    Comment


      #62
      Re: 1e kweekje (2xNorthernL,1xWW,en onbekend)

      Hey iedereen,
      Vandaag aan het knippen gegaan.
      Behoorlijk intensief werkje Gelukkig geen toprot of iets anders gevonden
      Niet alles is al netjes geknipt, en was dat eigenlijk eerst niet van plan.
      Kwou ze volledig laten drogen, mr heb er niet echt de ruimte voor,en heb nu voor de meest economische oplossing gekozen
      Al een paar foto's, ga ze na de volgende knipbeurt wel eens beter fotograferen, is nu al redelijk laat geworden, gelukkig morgen(vandaag dus) nt werke
      Jammer dat het net ook groen is, mr niet aan te doen...

      SV104364.jpgSV104365.jpgSV104367.jpgSV104368.jpg
      SV104369.jpgSV104370.jpgSV104371.jpgSV104372.jpg
      SV104373.jpgSV104374.jpgSV104375.jpgSV104376.jpg

      Smoking xmas and Happy NY! kabaal
      Last edited by Kabaal; 22 December 2011, 02:35.

      Comment


        #63
        Re: 1e kweekje (2xNorthernL,1xWW,en onbekend)

        En dat was 'een beetje knippen' ?
        Voorlopig weer een lekker voorraadje rookwaar.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #64
          Re: 1e kweekje na 15 dagen(2xNorthernL,1xWW,en onbekend)

          Hey Iedereen,

          Heb nog niet echt veel verder geknipt, alles ligt nu al een weekje te drogen, heb wel hier en daar al eens een pafke kunnen doen.
          Idd wel voldoende voor een tijdje QnQ
          Gelukkig gn chemische smaak, wel lekker, al heb ik ntrlijk geen vergelijkend materiaal

          hier een foto van de "grootste" toppen (kan er nog aan knippen als ik zou willen )
          SV104377.jpgSV104380.jpgSV104381.jpgSV104382.jpg

          Links is de ww, dus voor een plantje dat in het begin eigenlijk wat mislukt was, redeliijk goed

          Grtz all!

          Comment


            #65
            Re: 1e kweekje na 15 dagen(2xNorthernL,1xWW,en onbekend)

            Hey,

            Laatste update voor deze kweek

            Had ongeveer 400 gr droog, van 4.5 planten (de white widow was een stuk kleiner ..)

            Met 600 W lamp gedurende een groot gedeelte van de bloei, in het begin 250W
            tent 120 x120, maar de totale opp eigenlijk niet gebruikt...eerder de helft...
            Weet dat er hier op de site ergens iets staat van gr/w berekenen, ga eens zoeken

            Ik kan in ieder geval voor een tijdje verder nu, wat uiteindelijk de bedoeling was ! de max allee

            Wat betreft het roken, de white widow lekker high wietje, pittig ook
            Bij de meeste weet ik gewoon nt meer welke soort het is, mr ik denk dat de northern light ook goed gelukt is.
            Als ge een half uurtje strike ligt , niet slecht

            Smoke ze !
            En aan iedereen ne goeien oogst gewenst voor 2012

            Comment

            Bezig...
            X