mijn eerste kweek in tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hartog
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2010
    • 134

    #16
    Re: mijn eerste kweek in tent

    aan een groei van een plant kan je daar ook het verschil zien tussen mannetje of vrouwtje

    Comment

    • vapoman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2010
      • 751

      #17
      Re: mijn eerste kweek in tent

      he ziet er netjes uit ga je volgen ben wel benieuwd succes

      Comment

      • tumble trimmert
        Banned
        • Mar 2010
        • 3610

        #18
        Re: mijn eerste kweek in tent

        mannetjes groeien meestal wat sneller,en hebben minder zijtakken.

        Comment

        • hartog
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2010
          • 134

          #19
          Re: mijn eerste kweek in tent

          ja ik heb 2 die groeien sneller en 1 heeft minder takken maak dadelijk even foto ervan

          Comment

          • hartog
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2010
            • 134

            #20
            Re: mijn eerste kweek in tent

            hier wat foto'sPA100060.jpgPA100061.jpgPA100063.jpgPA100065.jpgPA100066.jpg

            Comment

            • Kabaal
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2011
              • 101

              #21
              Re: mijn eerste kweek in tent

              ziet er chic uit

              Comment

              • hartog
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2010
                • 134

                #22
                Re: mijn eerste kweek in tent

                denk dat 2de foto een mannetje is weet het niet zeker nog even afwachten

                Comment

                • hartog
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2010
                  • 134

                  #23
                  Re: mijn eerste kweek in tent

                  hier weer een update PA120002.jpgPA120003.jpgPA120004.jpgPA120005.jpgPA120006.jpgPA120007.jpg

                  Comment

                  • hartog
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2010
                    • 134

                    #24
                    Re: mijn eerste kweek in tent

                    vind derde foto wijnig bladeren hebben en groot

                    ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:10 ----------

                    1ste en 3de foto heb ik gefimt

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: mijn eerste kweek in tent

                      Hangt je lamp al op 40cm ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • hartog
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2010
                        • 134

                        #26
                        Re: mijn eerste kweek in tent

                        nee op de grootste plant hangt die 50

                        Comment

                        • misto
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 1011

                          #27
                          Re: mijn eerste kweek in tent

                          dan mag die 10 cm verder naar beneden zorgen dat de fan er onderdoor blaast dat de warme lucht weg gaat

                          allleeejoppaaaaaaaa
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment

                          • hartog
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2010
                            • 134

                            #28
                            Re: mijn eerste kweek in tent

                            ga morgen nog een fan halen voor fast te klikken

                            Comment

                            • hartog
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2010
                              • 134

                              #29
                              Re: mijn eerste kweek in tent

                              ze staan nu 10 dagen in de bloeiPA170014.jpgPA170017.jpgPA170018.jpgPA170023.jpg

                              Comment

                              • exmember16357
                                Retired
                                • Jul 2011
                                • 768

                                #30
                                Re: mijn eerste kweek in tent

                                Ik ben nog geen expert maar de bloei begint pas als de eerste bloei haren zich voordoen, die zie ik nog niet. Ik zou nog even wachten met dagen tellen.

                                Ik denk dat je nu wel kan zien welk geslacht ze hebben.

                                Comment

                                Bezig...