Eénzadige tweeling

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #31
    Re: Eénzadige tweeling

    Ik kan wel elke keer een reactie geven, maar het is tot nu toe altijd dezelfde geweest...

    :o

    :o

    Volg je topic goed hoor
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Skunkmaster
      Retired
      • Jan 2008
      • 218

      #32
      Re: Eénzadige tweeling

      idd, ik check altijd direct de nieuwe pics, maar om nu elke keer weer 'WICKED' te posten is ook zo onzinnig

      Comment

      • Ganja
        Retired
        • Mar 2008
        • 50

        #33
        Re: Eénzadige tweeling

        dat is idd waar ja ! haha

        Lekkere topppeuh

        Comment

        • Boerjanster
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2007
          • 277

          #34
          Re: Eénzadige tweeling

          Thah ik heb de plant(en) gisteren in levende lijve gzien
          Was er aangenaam door verrast
          Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

          Comment

          • okiwiet
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 435

            #35
            Re: Eénzadige tweeling

            een foto zegt meer dan duizend woorden, maar ze int echt zien zegt alles hé
            lekker geurtje zeker.

            grtz
            a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

            Comment

            • Skannabis
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2007
              • 254

              #36
              Re: Eénzadige tweeling

              Schoon stammekes.
              Geef je ze eigenlijk meer voeding dan een andere gewone plant?

              Grtz
              Skanna

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #37
                Re: Eénzadige tweeling

                Goeie vraag, sorry voor het late antwoord. Ik ga strakjes grote check up doen en daar ik weet voor hoeveel tijd er voeding in de grond zit kan ik aan de staat van de plant eens vergelijken met een normale plant. Ik denk dat het eigenlijk er een beetje op neerkomt als een getopte plant, die kunnen ook wat meer hebben.

                Ben benieuwd 22 dagen later

                Grtz

                Comment

                • bobo
                  Cronic Grower
                  • Oct 2007
                  • 3103

                  #38
                  Re: Eénzadige tweeling

                  Nou moet zeggen dat mijn vrouwke haar best gedaan heeft in de onderhoud tussendoor, heb maar één foutje waar ik haar attent heb moeten op maken, de temperatuur is heel laag heb ik opgemerkt 9°C tijdens donkere cyclus. Morgen kachelke instaleren en dat een beetje optrekken die temperatuur . Weet niet wat het bij lichtcyclus bedraagt, binnen uurke of twee eens gaan kijken .
                  Voor de rest gaat alles ok met de tweeling.











                  @ skannabis, Ze heeft enkel wat Green Sensation top activator (Plagron) mee gehad, twee keer halve dosis.
                  En qua standaard voeding zit er blijkbaar nog genoeg in de batmix (Plagron) waar ze in staat.

                  Grtz

                  Comment

                  • Boerjanster
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2007
                    • 277

                    #39
                    Re: Eénzadige tweeling

                    Ahaa de twins

                    Zien er goed uit ^^

                    Van alles datk al gzien heb bij jou toch wel men lieveling(en?)
                    Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                    Comment

                    • okiwiet
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 435

                      #40
                      Re: Eénzadige tweeling

                      ze staan er schoon bij

                      die kou is nefast voor de thc ontwikkeling dus zekers proberen die temp in de hoogte te krijgen.

                      nu kan ik eindelijk weer genieten van picca's

                      grtz
                      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #41
                        Re: Eénzadige tweeling

                        Gaat goed nu met de temperatuur 18 graden in nachtcyclus en 24 in lichtcyclus. Enkel de onderste topjes (foto 2) hebben nog wat last van de kou ze slaan er paars van uit neje is natuurlijk de purple pearl in combinatie met de koude geweest die zo extreem die paarse tint doet naar voor komen.







                        Grtz

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #42
                          Re: Eénzadige tweeling

                          Vandaag gaan de twins om . Maar als het zover is mogen we niet twijfelen anders gaan we over de top van de plant en gaat de potentie achteruit. 90% bruine haartjes is voor mij het teken om ze te knippen. Dit was dus zaad uit de tweede generatie van de purple pearl f2, denk dat ik deze buiten ook eens zal moeten testen. Wat een mooie kleur mengeling :o , wat zou dat buiten geven .











                          Grtz

                          Comment

                          • tjeute
                            Chronic Stoner
                            • Apr 2008
                            • 157

                            #43
                            Re: Eénzadige tweeling

                            Ziet er vettig uit maar volgens mij mogen ze nog enkele dagen blijven staan om nog wat aan te dikken. Hoeveel weken staan ze al in bloei?

                            Greatz tjeute.

                            Comment

                            • bobo
                              Cronic Grower
                              • Oct 2007
                              • 3103

                              #44
                              Re: Eénzadige tweeling

                              Ze gaat overmorgen de tiende week in. vandaag gaat ze zeker en vast geknipt worden. Is tweede keer dat ik deze zaadsoort test en weet wat ik mag verwachten van deze plant .

                              Grtz

                              Comment

                              • zion
                                Advanced Grower
                                • Feb 2008
                                • 1056

                                #45
                                Re: Eénzadige tweeling

                                Prachtige plant.
                                Gaat waarschijnlijk smaken.

                                Zo donkerpaars ook.

                                Comment

                                Bezig...