Re: 2x Northern light autom. en 2x Amnesia onder een ledje
update 28 dagen 12/12
Met de planten gaat het prima .
Ik heb vanaf gister de Amnesia stekken in de kast erbij gezet ,toch maar gewoon alle drie en niet één bewaard als moederplant zoals ik aanvankelijk van plan was...
Dus in m'n kast staan voortaan 5x Amnesia en 1x Norternlight .(titel bij dit topic klopt eigenlijk voor geen meter meer ghehe
...)
Voor de Norternlight heb ik afgelopen zaterdag een fles Mg van Canna gehaald en heb dit nu al 2 waterbeurten (1,5 ml op 2L water) meegegeven zal binnenkort wel het gewenste effect gaan geven denk ik.
SAM_1304.jpg SAM_1305.jpg de Norternlight.
De al wat groter Amnees doet het ook lekker de toppen groeien elke dag een beetje ...
SAM_1306.jpg SAM_1307.jpg Amnesia Haze ..
De slungelAmnees krijgt ook steeds meer zichtbare bloei .
SAM_1308.jpg SAM_1309.jpg Wat is het toch een rare plant die slungelaarster ..
De overgepotte Amnesia stekken moeten nog effe wennen aan het ledlichten de grotere potten ..
SAM_1310.jpg Amnesia..
SAM_1311.jpg SAM_1312.jpg twee groepsfoto's .
later....
update 28 dagen 12/12
Met de planten gaat het prima .
Ik heb vanaf gister de Amnesia stekken in de kast erbij gezet ,toch maar gewoon alle drie en niet één bewaard als moederplant zoals ik aanvankelijk van plan was...
Dus in m'n kast staan voortaan 5x Amnesia en 1x Norternlight .(titel bij dit topic klopt eigenlijk voor geen meter meer ghehe
Voor de Norternlight heb ik afgelopen zaterdag een fles Mg van Canna gehaald en heb dit nu al 2 waterbeurten (1,5 ml op 2L water) meegegeven zal binnenkort wel het gewenste effect gaan geven denk ik.
SAM_1304.jpg SAM_1305.jpg de Norternlight.
De al wat groter Amnees doet het ook lekker de toppen groeien elke dag een beetje ...
SAM_1306.jpg SAM_1307.jpg Amnesia Haze ..
De slungelAmnees krijgt ook steeds meer zichtbare bloei .
SAM_1308.jpg SAM_1309.jpg Wat is het toch een rare plant die slungelaarster ..
De overgepotte Amnesia stekken moeten nog effe wennen aan het ledlichten de grotere potten ..
SAM_1310.jpg Amnesia..
SAM_1311.jpg SAM_1312.jpg twee groepsfoto's .
later....

Comment