Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuana

    Korting op 420shop
    he hallo ik ben vapoman.ik ben toch maar aan een kweek verslagje begonnen.ikben eigenwijs wat betreft kweken ik kweek op gevoel en zicht.ik kweek medicinale wietjes aangezien ik copd heb.ik ben nu drie en halve week bezig waarvan 2 weken groei en nu anderhalve week bloei.verder hoop ik weer wat bij te leren na 20 jaar en hoop dus een beetje op steun.ik heb geen fotos van het begin van ontkieming en groei.
    mijn opzetje is:

    ds120 120x120x180
    600 watt philips son t plus + hamerslag elt vsa
    primaklima afzuiger+filter 420m3+480m3 filter
    zwenkventilator
    hurricaneclipfan
    aptus voedingslijn
    goldlabel specialmix
    10 liter potten 8stuks en 2 stuks 18 liter



    ik probeer eerdaags fotos te plaatsen van de dames cq heren aangezien die kush en herijuana regulier zijn.
    propagator
    Last edited by vapoman; 9 November 2011, 14:38.

    #2
    Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

    Welkom, en veel succes met de kweek. We kijken mee.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

      thx monty we gaan er weer voor na 20 jaar.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

          dat was binnen tussen door wel buiten maar binnen 20 jaar geleden dus hoop vergeten je weet wel haha na 28 jaar roken.

          ---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 14:10 ----------

          zit ik net te kijken k.u.t. eerste man herijuana maar ja morgen ff fotos maken van mijn opzetje.

          Comment


            #6
            Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

            Jammer, maar dat hoort erbij he. Waar zouden we zijn zonder mannen met ballen hihi.

            Comment


              #7
              Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

              021.jpg022.jpg023.jpg024.jpg025.jpg026.jpg
              rechts achter widow rechts voor kropsla haha


              goedemorgen medegrowers hier een overzichtje van mijn dames cq mannen.

              bloeidag 11

              temp snachts 20,4
              temp overdag 26,7

              lv snachts 56
              lv overdag 36


              vanochtend helaas weer een man aangetroffen jammer maar helaas was een kush want stonk naar koffie is wel lekker maar liever vrouwtje gehad.kan ook een herma geweest zijn maar neem geen risico.
              zal morgen ff foto maken van een plant waar voedings probleem mee is cq was allemaal bruine vlekjes hier en daar hoop ik dus op hulp.
              er zijn drie die er mager tjes uit zien maar wat dat is weet niet kan man of vrouw zijn nog geen geslacht laten zien.dus zal daar ook fotos van maken.nou dat was het weer voor vandaag groet scorpio.

              Comment


                #8
                Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                001.jpg004.jpg005.jpg

                help help wie kan mij zeggen wat dit zijn mannen of hermas of vrouwen aangezien er 1 stinkt hoop dat er iemand wat kan zeggen.

                Comment


                  #9
                  Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                  1 en 3 lijken volle mannen en 2 een herma. Ze moeten er in ieder geval alle 3 uit. Er redelijk rap er zijn al aardig rijpe ballen die ieder moment open kunnen aan en stuifmeel gaan gooien, dus eruit ermee.

                  Comment


                    #10
                    Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                    Oke dan dan weet ik genoeg weg ermee

                    Comment


                      #11
                      Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                      zo weer een verslagje.

                      na twee weken groeien en twee weken voor bloeien eindelijk nu zichtbare bloei dag 4.ik heb nu nog staan 4 x herijuanas en 2 white rhinos en 1 white widow.heb helaas namelijk drie weg moeten doen na tip van monty waarvoor dank.maar heb wel een vraag je moet toch de aantal tellen vanaff zichtbare bloei dat zou dus nog zo 7 a 8 weken zijn of is het dan nog 5 weken weet het ff niet meer te lang geleden.


                      lv en temp goed gelijk ook snachts

                      temp overdag gemiddeld tussen 26 en 28
                      temp snachts gemiddeld zo ongeveer 20 a 21


                      lv overdag tussen 40 en 50

                      lv snachts tussen 40 en 60


                      white widow wil niet echt groeien blijft klein tenopzichte van de rest heb haar al in midden gezet maar blijft zo ze staat nu weer aan buiten kant.

                      alleen hooe krijg ik de tent minder vacuum want de dames moeten aardig tegen elkaar staan aangezien ze dan tegen de tent aankomen.001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg
                      Last edited by vapoman; 4 November 2011, 12:45.

                      Comment


                        #12
                        Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                        035.jpg036.jpg037.jpg043.jpg045.jpg046.jpg047.jpg048.jpg050.jpg052.jpg053.jpg054.jpg

                        zo weer een verslagje

                        derde week bloei waarvan 1ste week zichtbare bloei

                        verder just a wing zonder kabels weet niet of dat kan heb hem gekregen en heb hem maar op middelste stand gezet.
                        lv en temp goed stabiel
                        voeding geef twee dagen en dan afgezuurd water met thee orginele groentjes thee en dan 1 dag kraantjes water.
                        sorry ben niet zo goed in verslagen dus alleen belangrijkste

                        Comment


                          #13
                          Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                          help help vanaf wanneer zichtbare bloei kan je het beste dieven zit nu in tweede week zichtbare bloei.wie o wie help

                          Comment


                            #14
                            Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                            je kan beter in de groei dieven,maar als je niet teveel gaat dieven kan het nu ook nog.

                            Comment


                              #15
                              Re: scorpios eerste kweekje na 20 jaar 4xwhite rhino,1x white widow,2xfree kush,3xherijuan

                              oke dan thx tumble weet ik ff genoeg.weer wat geleerd na 20 jaar haha anyway thanks voor de info tt.
                              Last edited by vapoman; 8 November 2011, 19:26.

                              Comment

                              Bezig...
                              X