binnenkweek jock horror en bigbud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ijscoman1
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 1768

    #61
    Hey Markster dat ziet er leuk uit allemaal. Ik zie een paar mooie plantjes! Leuke variatie heb je. Ben ook benieuwd naar die Jock Horror en je Mad S

    Peace!

    Comment

    • markster
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2151

      #62
      bloei is begonnen!

      ff updateje
      de bloei is in middels begonnen,

      1e foto shiva
      2e foto jock horror
      3efoto shiva 2
      4e foto mad s
      5e foto killa kush
      6e foto santa maria en de 7e ook
      Last edited by markster; 7 March 2009, 23:27.

      Comment

      • Vdb
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 368

        #63
        Zo te zien hebben ze het goed bij je, die killakush z'on mooi kropje.

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #64
          hey vdb
          ja die kush onderscheid zich wel he?
          is echt totaal anders als mn andere plantjes.

          Comment

          • zion
            Advanced Grower
            • Feb 2008
            • 1056

            #65
            Lekker die Jock Horror. Spijtig dat hij een lange bloeiperiode nodig heeft.
            Hoop uit de 4 zaadjes die ik met jou geruild heb enkele vrouwtjes te hebben en ze ook zo mooi als de jouwe de krijgen.
            Al je plantjes zien er erg knap uit, dat beloofd wat!

            Greetz,
            zion

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #66
              thanx zion

              de jock horror bloeit zon 10 weken als t goed is!
              de eerste haartjes zijn al goed te zien,en ze ruikt ookt echt lekker .ze is ook de grootste die erbij staat.dus ik denk dat je goede zaden gescoord hebt

              Comment

              • darkiess
                Retired
                • May 2008
                • 1645

                #67
                ziet er goed ouwe
                die shivas he die je gestuurd had naar mij hoeveel vrouw en man had je ??

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #68
                  lees net dat ik er 2 had ontkiemd en deze zijn alle 2 vrouw dus tot nu 100 %
                  Last edited by markster; 4 December 2008, 21:27. Reden: foutje

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #69
                    nog ff een paar pics

                    hier nog ff een paar pics!
                    bij de santa marias zit de bloei er goed in,en ook de jock begint mooi te bloeien.enioy
                    Last edited by markster; 7 March 2009, 23:30.

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #70
                      ff wat pics

                      yo mannen ik heb nog ff wat pics geschoten!
                      1e foto jock horror,deze plant is veruit de grootste en breedste.
                      2e en 3e foto shiva is ook rustig aan de bloei begonnen en heeft nog een flinke groeispurt gehad.
                      4e foto santa maria deze maken al allemaal lekkere topjes aan,wat ik wel vreemd vind is dat ze echt op sativas lijken.(ze ruiken heerlijk )
                      5e foto is een lowryder welke ik met darkies geruild heb.wilde eigenlijk wachten tot t voorjaar maar heb er toch maar een gezet.
                      Last edited by markster; 7 March 2009, 23:31.

                      Comment

                      • darkiess
                        Retired
                        • May 2008
                        • 1645

                        #71
                        aaaah kijk mijn schatiige spruitjes
                        later word jij eeen hele grote wijfie

                        Comment

                        • zion
                          Advanced Grower
                          • Feb 2008
                          • 1056

                          #72
                          Ziet er leuk uit. Worden goed vertroeteld, dat kan je zien

                          Greetz,
                          zion

                          Comment

                          • ijscoman1
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2008
                            • 1768

                            #73
                            Ziet er goed uit Markster! Keep it up Zit je Mad plantje er nog wel bij? Die Jock van je gaat een dikke worden nice

                            Greetzz

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #74
                              yo thanx allemaal
                              @ijsco ja de mad s heb ik ook nog zal ik vd week ff wat pics van schieten.de bigbud freak heb ik uit zijn lijden verlost(kon m niet meer aanzien)alleblad viel af enz

                              Comment

                              • markster
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2151

                                #75
                                zo maar ff wat pics

                                1e foto santa maria
                                2e foto killa kush
                                3e foto mad s (speciaal voor ijscoman)
                                4e foto santa maria op deze foto is goed te zien wat voor een sativa achtige bladeren ze hebben.
                                5e foto ook n mad s ,maar bij deze meen ik vandaag balletjes gezien te hebben ik laat m nog een paar dagen staan zodat ik met zekerheid het geslacht kan bepalen.
                                dat was t weer voor deze week op of aanmerkingen welkom!
                                Last edited by markster; 7 March 2009, 23:32.

                                Comment

                                Bezig...