Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dag mensen vandaag een update heb ze net gevoerd en schrik best wel,ze gaan hard, + ze zijn heel erg bossig maar is niet erg, denk ik hier onder nog een paar foto's erbij advies altijd welkom alvast thx
Je weet het maar nooit dit is mijn 2e keer dus hulp is voor mij altijd welkom? Een hele domme vraag: Is het mogelijk als je opnieuw kweekt dat een hermafrodite altijd in je oogst komt of is dat zeldzaam want ben er best bang voor thx.
Nieuwe update zie rare dingen op mijn blad er werd gezegd dat ik geen zorgen moest maken hieronder de foto's dus aub graag tips het is water word er gezegd. Maar hoor het wel.
Hier een nieuwe update. De eerste 2 foto's heb ik gemaakt van de 11ltr maar die groeit te snel weet niet wat ik moet doen om hem af te remmen help aub. ik geen zelfvertrouwen den k dat ik het verkeerd doe.
Ik weet niet of ik me zorgen moet make maar in oogopslag denk ik dat het goed gaat. En de andere 9 zijn 18 ltr
Wat is precies het probleem, dat ze iets sneller groeien ? Je hebt toch hoogte genoeg ?
Die andere in de grotere potten gaan die 11Liters nog wel inhalen.
Desnoods zet je de laagste planten op een verhoging.
Toppen is niet handig met veel planten in een tent.
Dan gaan ze juist breder worden, en die ruimte heb je niet.
Toppen heeft ook weinig zin als het om hoogte-beperking gaat.
Een paar weken later staan er meerdere zijtakken klaar om die functie over te nemen.
Dan heb je in plaats van 1 hoofdstam die te hoog wordt, 4 zijtakken die de hoogte inschieten.
De dames gaan lekker heb ze vandaag verhuist naar een groter huis van 120x120x180 naar 150x150x200 is niet veel maar ze hebben nu lekkere ruimte in de breedte en de lengte hmmm lekker hoor. hier de foto's van elke plantje.op de laatste foto van de plant alleen is de 11ltr pot. een neef van mij vertelt mij dat mijn planten zeer gezond zijn omdat het meer dan 7 vingerig is zelfs 11 en hij verteld dat de 3 vingerig corky's zijn ik weet het niet heb ik gezegd . ik hoop dat ze gezond zijn hoop dat het allemaal okay is.
Mooie Dames gaan lekker zo te zien,nog veel suc6!!!!
Je kan misschien SCROGGEN i.v.m. de hoogte van je planten,maar lijkt mij niet nodig je hebt toch plaats genoeg,hoe groot zijn je dames ongeveer?en welke lamp gebruik je?
Gewoon goe! bezig,
Groeten
Comment