Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x shining siver haze + 5x martian mean green.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x shining siver haze + 5x martian mean green.

    Korting op 420shop
    Foto-0080.jpgFoto-0081.jpgFoto-0089.jpgFoto-0090.jpgFoto-0091.jpgFoto-0092.jpgFoto-0093.jpg


    1 kis dragon 3.4.5 sshaze 22dag. laatste3 martian mean green 7dag.

    Foto-0001.jpgFoto-0002.jpgFoto-0006.jpgFoto-0007.jpgFoto-0008.jpgFoto-0003.jpgFoto-0004.jpgFoto-0005.jpg

    Juist 1probleem de kiss dragon heeft naar boven staande bladpunten langs de zijkant (zie foto 1 grootste blad links boven) Iemand een id?


    grow ze
    Last edited by growplace; 12 November 2011, 16:41.

    #2
    Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

    Men opstelling laatste 3 is sshaze.

    Oh ja voeding is van plagron; roots, terra grow, terra flower en potgrond bio met guano meststof.

    Die tumbnail die ik ff er niet afkrijg is nog little dwarf autoflower van deze zomer.

    Alle tips welkom



    Foto-0015.jpgFoto-0016.jpgFoto-0017.jpgFoto-0014.jpgFoto-0009.jpgFoto-0010.jpgFoto-0011.jpgFoto-0012.jpg
    Attached Files
    Last edited by growplace; 12 November 2011, 16:42.

    Comment


      #3
      Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

      mooie plantjes lijken wel goed te groeien hoe oud zijn ze nu? en wanneer gaan ze in de bloei?
      dat met dat blad.. kan denk ik zelf door te lage lv komen of lamp te dicht erop, maar kan denk ik meerdere oorzaken hebben.
      en wat is dit voor plantje hier? Foto-0015.jpg

      ps.
      misschien handig als je de foto's goed draait voordat je ze upload

      Comment


        #4
        Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

        Vleesetend plantje is dat. Groeit ook wel goed onder de 600watter vooral tegen de varenvrouwmug waar ik wat last van heb. De gele kleefplaatjes op de foto zijn daar ook tegen.

        De gekrulde bladeren zijn denk ik van inderdaad, te dicht tegen de lamp.

        De sshaze is nu 22dagen en de martian 7dagen. De kiss dragon ja geen id

        Ze gaan in bloei als ik denk dat ze er klaar voor zijn. Nu zitten de sshaze op 5internodes(bladsplisingen) als de mmgreen op 8 zitten gaan ze in bloei. Is dit goed of worden deze haze planten dan te hoog???

        Ik ga proberen van de planten in scrog te laten groeien opdat alle toppen goed belicht worden. Juist nog zo'n netje gaan halen en dan ben ik vertrokken. Ik denk tog dat dit de meeste opbrengst gaat brengen t.o.v. ze gewoon te laten groeien en dat de onderste kleine toppen met de energie van de bovenste goed belichte toppen gaan lopen. Is dit een strak plan? of zou ik ze gewoon laten groeien hoe ze nu gaan ??

        gr
        Last edited by growplace; 12 November 2011, 18:47.

        Comment


          #5
          Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

          scroggen wordt vaak gedaan als je planten niet in de hogte wil groeien volgens mij...
          en ik heb begrepen dat haze planten al wel heel snel in de bloei kunnen, omdat ze heel groot worden(planten groeien 4/5 weken lang door in de bloei en hard ook)
          ik heb mijn wwtjes al na 3 weken in de bloei gegooid en ze groeien nu nog steeds erg hard.

          Comment


            #6
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

              mooie plantjes

              Comment


                #8
                Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                Een schakelkast bedoel je? En waarom is dit nodig? Welke functie heeft dit ?

                Bedankt vind ook wel dat ze het goed doen .

                Comment


                  #9
                  Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                  Da's tegen brand.
                  Zo'n timertje is ongeschikt voor de hoge inschakelstroom/spanning van een voorschakelapparaat.
                  Ze gaan allemaal, altijd kapot. Vaak zonder schade, soms met.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                    Ah ok. Dit wist ik niet bedankt voor de goede tip! zal ik me dan zeker zo snel mogelijk aankopen. De verkoper van de growshop zij dat dit goed was. En dat ik enkel zo een relais moest hebben als men lamp knipperde.

                    Ik heb wel gekeken en de amperage van de timer is 16A is dit dan niet voldoende ?

                    Comment


                      #11
                      Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                      Ik heb ook een timer van de grow suplie zij me ook dat hij goed was na 2 keer men lamp aan te zetten was de binnekant niet zo ok meer de voeding vraagt te veel power en de timer trekt dit gwn niet oplossing is een zekeringsbord op een houte plank met een timer zekering Werkt goed voor mij
                      bij eventueele kortsluiting springt de plon op het bord gwn af

                      Comment


                        #12
                        Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                        Ok goed voor te weten. Ga ik me zodra ik tijd heb eentje halen. Spijtig dat ze dit niet zeggen in de shop.

                        Comment


                          #13
                          Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                          Zoiets kom je al mee uit denk ik.
                          Check even de prijzen voor je ergens teveel betaald.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                            Chek heb ik me gehaald. Nog een extra brandblusser voor buiten de tent ook.

                            Comment


                              #15
                              Re: 3x shining siver haze + 5x martian mean green.

                              Dit is een mooie blus oplossing. Ook voor als je niet thuis bent.

                              http://www.flamark.nl/mabo-p283-nl.html

                              Comment

                              Bezig...
                              X