Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik had eerst mijn kweekverslag bij Micro staan, en nu heb ik mij laten vertellen dat ik hem hier heen
    moest zetten,
    ik heb 2x bigbang autoflower nu bijna 3 weken staan, eentje komt een beetje moeilijk opgang en de andere
    gaat heel goed volgensmij.

    Kweekkast:
    4x 20 watt spaarlampen
    2x pc fans
    honkje van 50x50x90

    Plaatje bij het praatje:



    Week 1:



    Week 2 (nu dus):






    Ik zou zeggen brand los ! vertel maar wat ik goed/fout doe.

    Groetjes
    Last edited by GanjaD; 7 December 2011, 20:18.

    #2
    Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

    Een verslag verplaatsen doet een moderator voor je zo voorkomen we dubbele topics!

    Comment


      #3
      Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

      Ander topic gesloten.
      Last edited by ceBep; 6 December 2011, 21:32.

      Comment


        #4
        Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

        Topic is weer open. ik denk ook dat ik binnekort al een scrog net moet ophangen of niet ?

        Comment


          #5
          Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

          He , ik heb het idee dat mijn plant doodgaat ofzo, hij begint hellemaal te hangen .
          hier een foto ervan. is dit nog te redden ??



          ---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

          Weet iemand wat er met de plant is want ik weet niet wat ik er mee moet .
          Last edited by GanjaD; 7 December 2011, 20:12.

          Comment


            #6
            Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

            probeer dat soort lampen er wat dichter boven te hangen +/-5cm,echt recht erboven.Daarnaast zou je ze kunnen verpotten(misschien iets mis met de grond??) of vul de grond aan tot aan de lob blaadjes toe.Ik zou ook nog geen voeding gebruiken mocht je dat gedaan hebben.

            ---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 23:03 ----------

            Misschien een lichte wortelgroeistimulator,besproei het gehele plantje daarnaast met water of als je de hele dag weg bent zou ik de lampjes iets hoger hangen,dit een paar dagen doen en kijken of je verbetering ziet..ziet er niet eens heel slecht uit maar misschien dat het dan wat sneller gaat.succes

            Comment


              #7
              Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

              Oke , dankjewel! wou te afstand nog even wat verkleinen, anderen mensen zijden misschien teveel water?
              zou morgen de plantjes wel even besproeien met wat water, ik geef nu ook nog geen voeding. maar moet ik nog grotere potten nemen ?

              Comment


                #8
                Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

                Alles is weer hellemaal goed gekomen, planten groeien hard!

                Comment


                  #9
                  Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

                  Ok klasse ,wel op tijd verpotten natuurlijk ,krijg je grotere planten.Als je voeding wilt gaan geven zou ik daar nu mee gaan beginnen.

                  Comment


                    #10
                    Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

                    Als je gaat verpotten ga je nog geen voeding geven natuurlijk.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: 2x Bigbang autoflower onder 80watt CFL

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Als je gaat verpotten ga je nog geen voeding geven natuurlijk.
                      idd..geen voeding geven en de volgende dag verpotten dat is natuurlijk beetje zonde van je voeding als het te moeilijk is om de complete inhoud van het huidige potje in de nieuwe grotere pot te krijgen,als dat is wat je bedoelt.Of denk je dat het plantje nog te jong is voor voeding?Een wortelstimulator kan echt geen kwaad, of misschien een nieuwe foto van het plantje erbij?

                      Comment

                      Bezig...
                      X