Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

    Korting op 420shop
    SAM_0375.jpgSAM_0376.jpgSAM_0377.jpgSAM_0378.jpgSAM_0379.jpgSAM_0380.jpgSAM_0381.jpgSAM_0382.jpgSAM_0383.jpgSAM_0384.jpgSAM_0385.jpgSAM_0386.jpgSAM_0387.jpg

    #2
    Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

    Sommige toppen krijgen minder licht doordat het een nogal een jungle word. Welke bladeren kan ik halverwege de bloeifase wegknippen?

    Comment


      #3
      Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

      Je planten zijn gewoon mega-gestrekt. Heb je soms vanaf het begin de lamp te hoog hangen ?
      Blad zou ik niet weghalen, ik zie op de foto's niet veel blad dat licht blokkeert voor ondergelegen blad.
      Blad zorgt voor energie, dus kun je best zoveel mogelijk laten zitten.

      Waarom heb je die brandblusser in je tent staan ?
      Is dat voor het geval er toevallig brand uitbreekt als je net in je hok staat ?
      Want als de zooi fikt, kun je nooit meer bij je brandblusser als-ie er middenin staat.
      Die VSA misschien even tegen de muur spijkeren ? (Spoel boven, electronica onder)

      De haartjes zeggen niets over het oogstmoment.

      Zo, koffietijd.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

        dit is een automatische blusser..bij temperaturen boven de 65 graden spuit hij automatisch..staat zo voor de electronica in de ruimte.

        Betreft het strekken heb je gelijk

        Comment


          #5
          Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

          Hey!

          Hoe lang staan die wijfjes daar al in bloei ? hoeveel dagjes genieten ze al van 12/12?

          Peace!
          Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
          A friend with Weed is a friend Indeed

          Comment


            #6
            Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

            Dit heeft niets met je lamp te maken. Hij is genetisch niet in orde zie de foto hieronder. Ik heb het ook eens gehad. Van de 32 was er 1 die niet goed ging en kijk het resultaat. je kan hem net zo goed weggooien want dit komt niet meer goed. Wanneer je hem wel laat staan dan zou je hem kunnen gebruiken om er hash van de maken.

            Zie hier wat je zal krijgen. Wel 7 gram zuivere hash van kunnen maken.
            Gr Q foto.jpg

            Comment


              #7
              Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

              Okidoki, maar automatische blussers horen volgens mij andersom (sproeikop aan de onderkant) te hangen boven het kritieke gebied.
              Of zit ik weer wat te bazelen..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

                Nee QNQ je hebt gelijk. Het staat zelfs op de doos van zo'n blusser. Heb hem namelijk ook.

                Comment


                  #9
                  Re: BigBang Autoflower 15 stuks kelderkweek

                  hehe..heb er dus een misbaksel tussen zitten haha. Had al het idee hier een dikke cake of wietboter van te maken
                  Wacht het nog wel even af. Heb het gevoel dat hij nog wel wat aan het dichtgroeien is.. who knows!

                  Blusser moet idd nog wel hangend gemaakt worden.. op deze manier zal hij het ook wel doen bij extreme hitte..

                  ---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:57 ----------

                  @hashizall

                  Plantjes staan al sinds einde groei op 16/8.. autoflower he

                  Comment

                  Bezig...
                  X