Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

he just ziet er goed uit man houen zo en kleurt lekker daar.ga zo door blijf je volgen laters.

grt vapo

Comment

Re: Kerstkindjes: Super Silver Haze (Greenhouse), voorgr. TL-5 96 Watt, afbloeien 600 Watt

Idd ziet er lekker groen uit. Alleen dat hoogte verschil is jammer.

Comment

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties. Ik ben ook super blij met hoe het nu gaat. De bloei schiet er echt snel in.

@chappie
        Die herma's hoef je niet te verwijderen. Alleen de balletjes op tijd eraf snijden. Je houdt gewoon goeie toppen over hoor. Zonde, maar iets voor de volgende ronde.

@THC Dude
        Ik had de potten al verhoogd van de kleintjes. Ze staan nu redelijk op gelijke hoogte. Alleen blokkeren de potten wel wat licht onderin. Maar ik kan niet alles hebben.

En da F1 en F8 moet je toch toelichten. Ik ben nog steeds redelijk nieuw he!

Gr. JFF
        Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

JFF, Bedank voor je reactie. Zal de volgende keer de bolletjes proberen weg te knippen.
          Wil gewoon een kastje vol dames.

Grtz Chap.
          Smoke weed every day!

Comment

De F staat voor aantal genaraties.
            een F1 is de 1e generatie,
            Dat wil dus zeggen dat als pappa blauw is en mama rood, dat generatie 1 (F1) 50 procent op papa lijkt en 50 procent op mamma.
            Stel dat wij nou net het gen van mamma geweldig vinden dan snap je wel dat een F1 met 50 procent kan op dat gen van mamma niet heel stabiel is.
            Als wou nou de F1 generatie pakken en daar de gene van pakken die allenmala het gen van mamma hebben.
            En die dan steeds blijven kruisen met het beste gen dan krijg je dus na 7 genegaties een F8
            deze f8 heeft dus 0.5*0.5*0.5*0.5*0.5*0.5*0.5*0.5 = een heeel klein beetje kans dat hij op zijn vader lijkt.

Dit is het hele simpel uitgelegt, want ik heb nu gene rekening gehouden met het feit dat het gen van pappa steeds minder word in de gene omdat hij steeds met de beste mamma gekruist is. Vandaar dat de kans eigenlijk begint met 50 prcent en bij een f8 als je goed doorkruis op een persentage zit van 0.08.

Ik hoop dta je er nu iets meer van snapt

PS.
            Ik ga je volgen!
            Ziet er allenmaal heel goed doordacht uit!
            Ik ga dat met folie(tijdens het opkweeken) zelf ook maar toepassen!
            Bedankt en suc66!
            Last edited by small; 21 February 2012, 10:59.
            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Maar terugkomend op de F1 en F8 zaadjes. Ik mag eigenlijk toch wel aannemen dat als ik 7 euro voor een zaadje betaal, ik een F8 heb??? Of is dat teveel gevraagd. Als iedereen F1 zaadjes verkoopt, dan ga ik ook zo'n handeltje beginnen. Is makkelijk geld verdienen. Ik ging ervan uit dat ze helemaal doorgekweekt waren dat ze stabiele en redelijk identieke planten opleveren.

Maar wel bedankt voor je antwoord. Duidelijker uitleggen kan bijna niet.

Gr. JFF

Comment

Update dag 70:

Totaal aantal dagen: 70 (9 weken + 3 dagen)

Bloei 12/12: 38 dagen (5 weken + 5 dagen)
                Temperatuur: licht uit 17-20 oC / licht aan 27-29 oC
                LV: 35-50 %

Ik heb vandaag weer de lengtes opgemeten:

De kleinste is: 54 cm (8 cm gegroeid in 11 dagen)
                De grootste is: 128 cm hoog (34 cm gegroeid in 11 dagen)

Gemiddelde hoogte is: 89 (gem. 21 cm gegroeid in 11 dagen)

Ze zijn echt flink aan het doorgroeien. Bij 7 van de 10 is de groei eruit en zijn er al echte toppen. Maar de 3 grootste zijn nog flink aan het groeien. Het wordt tijd dat deze stoppen en ook toppen gaan aanmaken. Ik heb de twee grootste nu geknakt en nu lijkt de groei te zijn gestopt.

Ik geef nog steeds geen voeding omdat ze nog mooi groen zijn. Veel gele punten dat wijst op voldoende voeding. Dus ik doe rustog aan hiermee.

Verder weinig te melden. Hier wat foto's.

DSCF2462.jpgDSCF2454.jpgDSCF2455.jpgDSCF2456.jpgDSCF2457.jpgDSCF2458.jpgDSCF2459.jpgDSCF2460.jpgDSCF2461.jpgDSCF2463.jpgDSCF2450.jpg

Comment

Ze zien er goed uit JFF, mooie planten om te zien. En lekker dat de meeste nu mooie toppen aan het maken zijn. De wat latere zijn echte sativa's die laten altijd op zich wachten....stomme wijfen altijd wachten op ze....

Maar gebruik je dat hok ook voor andere doeleinden dan alleen kweken?? Met al die kettingen aan de muur .

De SM kamer van just for fun ????

Grtz

Comment

Lol THC. Inderdaad zul je onderhand denken dat ik andere dingen doe tijdens de kweken door.

Maar ik heb de eerste keer daaraan mijn toppen laten drogen. Deze kettingen span ik dan naar voren toe. Ik heb ze laten hangen om wellicht de toppen aan te spannen als ze te zwaar worden. Dus ik hoop dat het zover komt, want dan is het goed gegaan!!! Ook heb ik aan de ventilator deze kettingen gehangen met een stuk lood. Daardoor trillen en draaien ze niet (een soort stabilisator).

Maar ik had bij een GS 5 meter ketting gekocht. Toen stuurde ze me een rol van 50 meter op. Ik heb dus genoeg, vandaar dat ik het overal voor gebruik. Is namelijk ook handig om je vrouw aan vast te binden in de keuken. Die van mij wil namelijk weleens in de woonkamer komen!!

Comment

Ja dan is die ketting veel te lang als ze de woonkamer kan bereiken En aan de andere kant zou het wel beter zijn dat je de kettingen moet gebruiken om je planten omhoog te houden...alleen maar teken dat ze zware toppen maakt

Maar 50m. ketting....dat is nogal een verschil met 5 m. Zal ook wel een aardig gewicht zijn geweest denk en je kan het idd voor van alles gebruiken.

Comment

Update dag 82:

Totaal aantal dagen: 82 (11 weken + 1 dag)

Bloei 12/12: 50 dagen (7 weken + 3 dagen)
                        Temperatuur: licht uit 18-20 oC / licht aan 27-29 oC
                        LV: niet meer bijgehouden

Hier weer een updat, was immers weer een tijdje geleden. Van de 10 dames doen er 7 het gewoon goed. Wel zijn er onderling grote verschillen (zie de foto)!!!

DSCF2469.jpg

Foto van de kleinste en de grootste!

Van de 7 die het goed doen beginnen er nu 3 echt leuke toppen te maken.

DSCF2475.jpg DSCF2472.jpg DSCF2471.jpg

De rest van de 7 zien er zo uit.

DSCF2468.jpg DSCF2477.jpg DSCF2473.jpg

De drie resterende zijn echt joekels geworden. Ze blijven maar groeien lijkt het wel. Eentje is nog echt pas kort topjes aan het maken en ziet er gewoon raar uit. Ik zit dan ook te twijfelen om die te verwijderen, dan krijgt de rest die wel potentie heeft meer licht. Een ander heeft last van de claw. Dit komt denk ik door de ventilator die erop staat. Want ze maakt wel mooie topjes aan, dus echt een ph-probleem verwacht ik niet, maar als iemand er anders over denkt???

DSCF2467.jpg

Voor de rest weinig te melden.

Gr. JFF

Comment

ziet er goed uit jff! vindt knap dat je het geduld voor de silverhaze hebt.

gr mafferd

Comment

Gelukkig had je wat aan mijn uitleg!
                            Je plantjes zien er mooi uit!

Komt allenmaal wel goed!

suc6
                            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

ziet er goed uit ff geduld nog en je wordt beloond

Comment

Lekker bezig JFF.
                                Worden mooi lange toppen zo te zien. nu lekker aan dikken.

mooi kastje zo.

Grtz chap
                                Smoke weed every day!

Comment

Bezig...
                                X