Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9 x Bubblegum - 600 watt :weedy:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9 x Bubblegum - 600 watt :weedy:

    Korting op 420shop
    DSC00003.jpgDSC00014.jpgDSC00015.jpgDSC00027.jpgDSC00028.jpgDSC00031.jpgDSC00040.jpgDSC00041.jpgDSC00042.jpgDSC00043.jpgDSC00044.jpgDSC00045.jpg

    #2
    Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

    van welke breeder komen de zaden?veel succes.

    Grts

    Comment


      #3
      Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

      Die zaden had je al veel eerder moeten potten, nu heb je van die lange dingen die erg snel beschadigen.

      Des al niet te min....veel succes met je kweekje!!!

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

        @ dekuststreek - Ik weet niet van welke breeder ze komen, kreeg ze in een zakje.

        @ THC Dude - Ja ik weet het, maar heb dus een probleem met de afzuiger. Ze hebben 3 a 4 dagen in het bakje gelegen, dus dat is net op het nippertje toch?
        Ze zitten nu onder de aarde en een heel klein stukje erboven, omdat ze al lang waren.

        Comment


          #5
          Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

          Ze zitten nu onder de aarde en een heel klein stukje erboven,
          kiemworteltje mag geen licht krijgen
          perfecte start is gemist
          bubbelgum is lekker rokertje en kan wel wat mishandeling aan

          je growshop moet je kunnen helpen met je fancontroller

          veel succes ermee

          Comment


            #6
            Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

            Maakt niet zoveel uit toch, qua opbrengst?
            Ik zal nu even de afzuiger op 100% laten, tot ik langs de growshop ben geweest.

            Bedankt.

            Comment


              #7
              Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

              Dat het worteltje iets langer is kan geen kwaad, maar je doet het zaadje met het uitstekend worteltje onder de grond.
              Niks er bovenuit laten steken (of ik moet het verkeerd gelezen hebben.....!
              )

              Comment


                #8
                Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                Oke dat heb ik dan goed gedaan. Nog een vraagje, vanaf wanneer kan ik ze toppen?

                Comment


                  #9
                  Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                  Ik heb getopt na de vierde internode maar het kan ook na de derde ze.

                  Grts

                  Comment


                    #10
                    Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                    Oorspronkelijk geplaatst door NederlandGroener View Post
                    Oke dat heb ik dan goed gedaan. Nog een vraagje, vanaf wanneer kan ik ze toppen?
                    Lees die vraag dikwijls. Wanneer jij wilt he. Niet voor de eerste internode, want dan zit je enkel met een steeltje en lobblaadjes. Daarna doe je er uw goesting mee, of je nu 2 4 6 8 of 10 vertakkingen wilt.

                    Comment


                      #11
                      Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                      Ik top als volgt:

                      toppen 5 op 3.jpg Ik laat de jonge zaailing groeien totdat ze 5 nodes heeft gemaakt dan top ik dat terug naar node 3. Vandaar uit nemen dan de 2 zijvertakkingen uit de oksel van die node de functie van hoofdtop over en deze groeien dan weer uit. Node 2 en node 3 zitten doorgaans heel erg kort op elkaar.
                      De zijvertakkingen die vanuit de oksels van node 2 ontstaan groeien doorgaans met gelijke snelheid mee omhoog met de 2 nieuwe hoofdtoppen die vanuit de oksels van node drie komen. Ze nemen ook de functie van hoofdtop aan. Zodat heb je na een tijdje dus een zeer compacte stam met 4 hoofdtoppen. De inderste zijvertakking uit de oksel van node 1 neem ik geheel weg. Dit word doorgaans toch niks.

                      Wanneer deze 4 weer 4 nieuwe nodes gemaakt hebben top ik deze nogmaals 2 nodes terug. met als gevolg dat je 8 toppen zult gaan krijgen. Een derde maal toppen kan zeker ook nog maar dit prefereer ik zelf niet.

                      Als je bij de eerste top terugtopt tot node 2 dan gaat dat verder met twee hoofttoppen, top je dus terug naar node 3 dan nemen doorgaans zowel de vertakkingen van node 3 als die van node 2 de hoofdtopfunctie over is mijn ervaring.

                      Veel later toppen heeft naar mijn mening niet echt veel zin.

                      Comment


                        #12
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #13
                          Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                          Ziet er netjes en overzichtelijk uit, Monty.
                          Begreep er eerst niet veel van toen ik op het JD wat las, maar met jouw info lukt het zeker wel.

                          Vanmiddag maar even een nieuwe klimaatregelaar gekocht, omdat de mijne dus gewoon niet werkte.
                          Op hoeveel procent moet de ventilator minimaal staan, zodat hij niet overhit raakt.


                          DSC00046.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                            Daar heb je toch een temp meter voor?
                            Als je zorgt dat je bij volwassen planten de afzuiging minus terugval op 200m2 hebt staan is dat met passief invoer genoeg voor de planten, althans volgens GS.
                            Mogelijk met passief invoer wel wat extra openzetten, anders krijgt die niet genoeg naar binnen. Tent hoogstens beetje vacuum laten trekken.

                            Met die zaden hoef je niet veel te verversen, je hoeft alleen maar temp goed te houden en de aarde waar de zaden in zitten niet laten uitdrogen, ook niet verzadigen. Lamje erbij totdat ze allemaal boven zijn, dan op HPS overschakelen, klimaat regelen, beetje wind en verversing, grond moet ook op gang komen.

                            Comment


                              #15
                              Re: 9 x Bubblegum - 600 watt

                              @ heaven

                              Die had ik ook, zo een fancontroller. Maar deze deed het dus niet, hij bleeft maar op 100% staan.
                              Nu laat ik de afzuiger s'nachts op 20% staan en overdag max. 60%, heb hem ook nog eens ingepakt in een kartonnen doos met steenwol erin en eromheen.
                              Van geluidsoverlast ga ik het niet hebben denk ik.

                              Ik heb drie pasieve ingangen, dus dat lijkt mij wel voldoende.

                              Wat bedoel je met overschakelen op HPS, want ik heb nu gewoon de HPS aan staat. 18/6.
                              De eerste week wil ik ze geen voeding geven, enkel water, is dit verstandig?

                              Comment

                              Bezig...
                              X