Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Big Bang follow me

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Big Bang follow me

    Korting op 420shop
    Ik wil mijn kweekje vastleggen zodat ik tips en advies kan krijgen om beter te gaan kweken want ik ben nog maar een beginner.

    Dit is wat ik nu allemaal heb voor deze kweekje:

    5x big bang fem zaad
    Tent 120x120
    1x600w hps
    18ltr vierkante potten
    Rhino koolstoffilter 1000m2
    Softbox
    CO2 fles
    Fannetje
    Ec meter
    Ph meter
    Hygro meter (voor temp en luchtvochtigheid
    10ltr voedingsvat
    pippetjes

    Voedingen:
    Aptus starterspakket (Regulator, Startbooster, Super PK, CaMg Boost, K Boost, Top Booster)
    Canna basisvoeding 1 fles voor groeiperiode en 1 fles voor bloeiperiode
    Hypro sproeimix (bladvoeding)
    Ph- (om ph op 5.8 te houden)
    Plagron mix medium


    De kleintjes staan er nu precies 12 dagen bij vanaf dat ze ontkiemd zijn.
    En ziet er erg mooi uit

    Foto's komen eraan
    Last edited by apenootje; 16 April 2012, 17:06.

    #2
    Re: 5x Big Bang follow me

    veel succes!

    Comment


      #3
      Re: 5x Big Bang follow me

      ph 5.8 is ideaal voor cocco,s .op aarde houden de meesten hem op 6.0 of iets hoger.potten van 27 liter zouden nog beter zijn.gebruik zelf altijd minimaal 150 liter grond onder een 600 watt lamp,dan is je aarde buffer groter,en worden voedings fouten minder snel afgestraftga je zeker volgen.

      Comment


        #4
        Re: 5x Big Bang follow me

        Hieronder mijn voedingen
        IMG-20120112-00082.jpg

        Hieronder Ph en Ec meter en wat voedingen
        IMG-20120112-00076.jpg

        Hieronder CO2 fles en beetje van de softbox
        IMG-20120112-00077.jpg
        Hieronder fannetje met slangetje waar co2 uitkomt
        IMG-20120112-00080.jpg