Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja en goed voor de resistentie voor meeldauw en zo begrijp ik omdat het je celwanden verstevigd. Bakpoeder en melkwater ook goed¿
Silicium leidt tot stevigere cellen en betere opname van fosfaat en molybdeen waardoor de plant in een betere conditie blijft en meer weerbaar tegen schimmels als meeldauw is las ik meen ik ooit eens ergens en dat een oplossing van kiezelzuur met kaliloog het beste door de plant wordt opgenomen. Of dit echter allemaal klopt weed ik niet en kan uit te weinig ervaring putten om er iets zinnigs over te zeggen. In welke verhoudingen (hoeveel Mmol) je dan bij elkaar moet kiepen en zo en het onderlinge reageren (vlokken) hmm. Is mij iets te ingewikkeld. Ik neem het dus ter kennis en besproei me plantjes af en toe met melkwater, 1 deel melk op 9 delen water, en een theelepeltje bakpoeder (per liter).
De Dubbel Fun van No Mercy kreeg, als ik goed geïnformeerd ben, deze naam omdat ze het zowel binnen als buiten goed doet. Als ik hier zo in me tentje kijk dan zou het net zo goed Trippel Fun of Quatro Fun kunnen heten .
Comment