Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
We zijn terug van ons tripje aan zee, de dames hebben het alvast overleefd. Maar wel nog steeds een trage vooruitgang... We wachten op de explosie!
Themperatuur in de tent zit mooi tussen 26.8° max en 20.4° min, lv zit overdag op 65% s'nacht op 86%. Daarnet ook een schaal met water erbij gezet om die lv overdag nog wat hoger te krijgen. Ik heb er ook enkele oudere co2-tabletten ingegooit, aangezien ze anders binnekort toch de vuilbak ingaan. Ze worden namelijk heel broos en geven ook niet meer zoveel co2 af als voorheen... Daarstraks hebben ze elks wat afgezuurd water (6,5) met bacto gekregen. Een anderhalve liter fles op 20 potjes. Vanwege het grote aantal geef ik momenteel nog nie onderaan water... omdat het met de huidige manier nu eenmaal veel te omslachtig is...
Bij Alien hebben we dit weekend twee extra 18liter potten gehaald (brengt de stand op 12 stuks) en ik heb een occasie buisfan op de kop getikt, gedaan met het vacuum zuigen tijdens de bloei. Het bakamer fannetje is nu eenmaal niet voldoende...
Nog een update van de diva's... Sommige beginnen in gang te schieten, binnen dit en een week ist boem patat geloof ik. Er is één nablijvertje waar nie veel mee gebeurt, buiten een misvormd piemeltje dat als blad moet voorkomen... We zullen zien hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, indien er teveel ruimte overblijft, duw ik er enkele verstekelingskes bij
Het klimaat is mooi in evenwicht maar de lv krijg ik nie veel hoger dan de 65% door de dag. Themperatuur is dan nagenoeg perfect: s'nachts 20,5° door de dag 26,4°.
We wachten alvast tot de explosie...
Comment