Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bud Box Pro 240x120x200 600Watt 11ltr potten rond en vierkant 18xPineAppleChunk Barney's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bud Box Pro 240x120x200 600Watt 11ltr potten rond en vierkant 18xPineAppleChunk Barney's

    Korting op 420shop
    Dag Mensen

    Ik heb de de run gestart op 19-12-2011 start ontkiemen. Nadat ze groot genoeg waren heb ik ze 10 dagen groei gegeven waaronder 3 dagen 24uur en 7 dagen 18/6u. Nu zijn ze de derde dag bloei ze zijn ongeveer 25 en 30 cm lang. Ik krijg de EC niet op 1.8 hij blijft op de 1.5 hangen nadat ik de PH- erbij heb gedaan. De PH zit op 5.8 want de schema beveelt aan tussen de 5.5 en 6.0. De planten krijgen nu 300 ml water wat kan ik mijn dames het beste geven? Blaze zegt rustig op bouwen .ongeveer om de 10 dagen 50ml bij doen. Waar ik graag advies over wil hebben heeft iemand ervaring met de Hy-Pro starterskit. Of het wel goede voedings supplementen zijn en heb potgrond Gold Label Special Light Mix is niet bevoed die aarde.
    En hoe hoog kan ik het beste de lamp ophangen beter vragen dan fouten maken beter dubbele bevestegingen. Dan niet.

    In ieder geval thx voor jullie hulp en uitleg

    Smoke Tha Haze Pass it to SilverBlaze and i wil get Daze

    #2
    Re: Bud Box Pro 240x120x200 600Watt 11ltr potten rond en vierkant 18xPineAppleChunk Barney

    Jullie drinken met de hele familie thuis ook altijd precies evenveel ?
    Plantjes dus ook niet. Het zijn levende dingetjes, de ene keer drinken ze meer dan de andere, en die ene in de hoek drinkt minder dan die in het midden.
    Je geeft water naar behoefte. Niet met een maatbekertje.

    Hypro is niks mis mee. Je geeft wel een flinke EC, maar misschien kan dat met hypro. Ik ken het schema verder niet.
    En je lampen zouden al op zo'n 60-70cm kunnen, als de planten er goed uit zien.
    Ik ben benieuwd naar foto's.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Bud Box Pro 240x120x200 600Watt 11ltr potten rond en vierkant 18xPineAppleChunk Barney

      Zoals QnQ al aangeeft is 'wiet kweken' geen exacte wetenschap. Hou die schema's dus eerder als leidraad dan als leiband . Je moet een beetje flexibel zijn en je planten aflezen (foto's helpen daarbij als je ze hier kan posten, dan helpt een man zoals QnQ je graag verder, en ik ook natuurlijk! ). EC: kan moeilijk geloven dat die al zo hoog moet zijn dus kijk toch maar uit voor verbrande bladpuntjes.

      Ik denk dat in die Gold Label toch wel wat voeding zit (weet niet precies hoeveel maar kans lijkt me klein dat je dan al zoveel moet gaan bijvoeden). Je hebt wel een dik soortje daarzo, veel positieve dingen van Barney Seeds gehoord dus deze ga ik zeker volgen!

      Greetzzz

      Comment


        #4
        Re: Bud Box Pro 240x120x200 600Watt 11ltr potten rond en vierkant 18xPineAppleChunk Barney

        Ik krijg ook altijd de rillingen als ik lees van (precies) afgemeten hoeveelheden water per plant per dag..... dergelijke onzin blijft steeds terugkeren.

        Comment

        Bezig...
        X