Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

    Korting op 420shop
    P1040176.JPGP1040179.JPGP1040180.JPGP1040181.JPGP1040182.JPGP1040184.JPGP1040185.JPG

    Ik werk momenteel nog met een goede theben schakelklok maar ik ben hier en daar al op de vingers getikt dat dit toch geen 100 % veilig is omdat naar het schijnt vroeg of laat het contact blijft plakken met alle gevolgen van die voor je kweek. Dus kijken we nu uit naar een simpele kleine schakelkast met kachelcontact.


    Grtz,


    John007
    Attached Files
    Last edited by DJ Felix; 17 March 2012, 15:41.

    #2
    Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

    Wens je erg veel succes met je kweekje.

    Hou me even op de hoogte welke schakelklok je gaat halen? Moet ook nog een goede hebben namelijk!
    Smoke weed every day!

    Comment


      #3
      Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

      @ Chappie: het is geen schakelklok, die heb ik al theben timer.jpg

      maar het gaat hem om zoiets timerbox.jpg mij aangeraden door QnQ. Het kachelkontakt is heel interessant daar dit aanspringt als je lamp uitgaat.

      Het is hier mini-cannabiscup:

      BBG vs Special Skunk vs Blue Mystic allemaal van thuiskwekers

      P1040196.JPG

      Grtz,

      John007

      Comment


        #4
        Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

        succes met je kweekje ga je volgen, heb ook de black jacks staan, nu 4dagen op 12/12
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

          Mooie soortjes heb je staan , Suc6 met je ronde

          Comment


            #6
            Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

            Blackjack!!!! Haha, dan abonneer ik me toch even. Wil je nu al aanraden om eventueel wat Magnesiumsulfaat te gaan kopen, ik voorspel een magnesiumtekort bij die (en ik zit er op dat vlak meestal wel op ). Of de anderen gaan hebben valt af te wachten maar het is het enigste soortje dat er echt een zwak voor heeft bij mijn weten . Volg je dus . Eenmaal je met HPS begint wil je nooit meer wat anders, let op m'n woorden.

            Comment


              #7
              Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

              @ Boosie en Peacemaker: thnx
              @ Jona: moet ik daarom gaan naar een growshop of kan je dit ook gewoon in het tuincenter of bij de apotheek krijgen Ik houd het allezins in de gaten.

              Dag 7 - 12/12

              Hallo luitjes,

              Ik heb een kleine verandering gedaan nl, een clipfannetje laat ik nu op laagste snelheid tussen de lamp en de planten in blazen om de temperatuur
              De LV is betrekkelijk laag (40-45 %) maar er zit een weersverandering hier aan te komen dus binnen dagje normaal geen last meer van.
              Zoals jullie zullen zien op de foto is er nog een weesje bijgekomen in de tent, een Iced Grapefruit waarvoor een maat van me geen plaats meer had.
              De plantjes hebben gisteren elk slechts 250 ml aangezuurd regenwater (Ph 6,3) gekregen daar de potten nog steeds 'zwaar' aanvoelen. Afblazer op minimumstand. Dat is het zo een beetje voor het ogenblik.

              Vraagje aan de plagronkwekers: geven jullie de eerste weken steeds roots mee zoals op het kweekschema? of is dit alleen nuttig als je ze pas verpot hebt? Wanneer starten jullie met de Enzymes meegeven?



              John007

              P1040197.JPG P1040199.JPG

              Comment


                #8
                Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                ik ben dat gaan halen in de apotheek john, heb daar 8,8€ voor betaald voor 300gr magnesiumsulfaat hier is mijn kweekverslagje waar ik aan bezig ben
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ck-sweet-seads
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                  Zoals Peacemaker zegt .

                  Roots enkel de eerste week meegeven in de grotere hoeveelheden (kleinere hoeveelheden als je dit verdergeeft). Is vooral in het beginstadium van belang, erna iets minder. Bestrijdt de stress wat van je plant maar dat is het dan ook.

                  Greetzzz

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                    @ Jona & Peacemaker : bedankt voor de toelichting!

                    Dag 11 - 12/12

                    We zijn weer enkele dagen verder. De plantjes krijgen geen roots meer van mij. Vrijdag hebben ze voor de eerste maal Enzymes meegekregen samen met 2 liter regenwater aangezuurd naar Ph 6,3. Jammer genoeg hebben enkele plantjes hun blaadjes wat verdraaid door de tocht. Ik probeer dit te vermijden maar als ik het ventilatortje uitdoe is het onmiddelijk 33 graden onder de lamp. En ik wil ook niet veel de lamp verhogen om strekken tegen te gaan.
                    Deze foto's zijn gemaakt net voor (tijdens) dat de lamp aanging. Vanavond misschien nog een 200 ml aangezuurd regenwater per plant geven. Ik ga straks de potten eens wegen maar eerst uit eten met de missus

                    Grtz,

                    John007

                    P1040207.JPG P1040206.JPG P1040205.JPG P1040208.JPG P1040210.JPG P1040211.JPGP1040212.JPG

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                        @ Jona: We doen ons best om de temperatuur wat onder controle te krijgen. Plantjes vangen een beetje wind, maar niet echt veel hoor, het zijn enkel de fanbladen die zich wa verdraaien door de tocht, maar dat kan geen kwaad als het niet te erg wordt.

                        Ten huize 007 wordt er graag aan positieve discriminatie gedaan dus was het mijn beurt om te shoppen en de boel wat veiliger te maken en de setup te vervolledigen. Pfoe 't is een leuke dag geworden met een fantastische rit naar Ijzendijke door de polders

                        Wat hebben we allemaal mee van leuk speelgoed?

                        1 Gavita Digistar 600 Watt dimbare EVSA
                        1 Philips Son-t Pia Green power 600 Watt

                        1 nieuw spiegelkapje

                        1 Davin DV 12 schakelkast 2X600 + Timer

                        en verder?

                        3 Zakken Atami Bio Growmix voor volgende kweek

                        een nieuwe Ph meter
                        10 X Bubblegummers van Female Seeds (ze zijn zoooo lekker )

                        1 dezer komt de EVSA op 400 Watt in de plaats van de gewone VSA en wordt er verdergedraaid (voorlopig) met de 400 Watt Son-pia-t.

                        De rest zien we dan wel weer!

                        Tot 1 dezer

                        John

                        P1040213.JPG

                        De Digistar 600 Watt, kan ik zowel 300,400,600 of 660 Watt mee draaien
                        P1040217.JPG

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                          Veelbelovend deze kweek
                          Volg je!

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                            Hey John ,gaat allemaal goed hier zie ik.
                            Ik ga je natuurlijk weer volgen deze kweek .
                            Je zult nu vast wel een hogere opbrengst krijgen dan onder de led .
                            succes

                            grtz...
                            Led's grow !

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste rondje 400 Watt Hps, 4 X Pure Ak, 2 X Black Jack en 9 X C99 in een SJ DR 120 II

                              @ Bodos: thnx mate, het is een beetje de bedoeling nu, dat we de tentoppervlakte kunnen dekken en wat minder hoeven te stoken .

                              Dag 14 - 12/12

                              Yo peepz,

                              Ik heb het grootste deel van mijn nieuwe speelgoed op een verantwoorde manier proberen te installeren, volgens de voorschriften
                              De schakelkast zit - zoals voorgeschreven door Davin - op een apart 'schoon' stopcontact dat ik voor niks anders gebruik. Ik heb de ventilator ook een beetje anders gehangen nu. Ik draai vannacht proef zonder bijkomende verwarming. Mijn 800 Watt Oliebadradiator zit nu vanaf lamp uit tot lamp aan op een timer om de 'nacht' voor de plantjes wat aangenamer - lees - warmer te maken.

                              De plantjes doen het ook nog steeds betrekkelijk goed, naar mijn idee En ze hebben vanavond zeer veel te drinken gekregen - samen met 1/2 dosis Plagron Enzymes -, elk een halve liter (smartpots wat meer) en nog steeds geen water in de schaaltjes onderaan

                              Ik draai, zoals gezegd, wel nog steeds met mijn 400 watter, maar op de Digistar 600 EVSA nu.

                              Pics:

                              De Digistar, verticaal gemonteerd op een brandvrije (gyproc) ondergrond, zoals gevraagd door Gavita:

                              P1040218.JPG P1040226.JPG

                              De Schakelkast:

                              P1040222.JPG

                              De elektra in de tent en het nieuwe, shiny spiegelkapje


                              P1040223.JPG P1040229.JPG

                              De meiden:

                              P1040220.JPG P1040221.JPG P1040224.JPG P1040230.JPG

                              Welterusten allemaal


                              Grtz,

                              John007
                              Last edited by DJ Felix; 25 January 2012, 23:23.

                              Comment

                              Bezig...
                              X