Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Nothern Light en 1x special queen #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Nothern Light en 1x special queen #1

    Korting op 420shop
    Het is zover ik ben er aan begonnen gisteren heb eerst men zaadjes ontkiemt en gisteren geplant in kleine voorgroeipotjes. Heb ze enkel nog maar water geven vanav krijgen ze hun eerste voedingen.
    Voor de voeding maak ik gebruik van de voedingslijn van Canna als ook de Canna Professional potgrond.

    Aangezien ik nog een beginner ben en met veel vragen zit zal het in het begin nog wat moeizaam gaan daarom ik ook voor autoflowers heb gekozen om te beginnen en de special queen om te oefenen.
    Pics post ik wel later want dit gaat niet via mijn telefoon (mods mssn iets om over na te denken )

    Zij die zijn begonnen met kweken groeten U
    Truckload ready to hit the highway, don't let eye in the sky fly my way

    #2
    Re: 3x Nothern Light en 1x special queen #1

    Na 2 dagen al voeding geven is wel snel hoor...

    en wat voor lamp, ruimte, potgrond gebruik je?

    Comment


      #3
      Re: 3x Nothern Light en 1x special queen #1

      Lol...zou nog maar een weekje of twee minimaal wachten tot je voeding gaat geven, of staan ze op zaagsel ?

      Autoflowers en gewone female planten kun je niet zo goed bij elkaar zetten.
      Autoflowers kun je best constant op 18/6 laten, die gaan vanzelf in bloei, maar de Special queen moet op 12/12 om in bloei te gaan.
      Dan krijgen je AF's dus eigenlijk te kort licht om optimaal af te bloeien.

      Het kan natuurlijk allemaal wel, maar wel met compromis.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 3x Nothern Light en 1x special queen #1

        Heb ze de eerste dagen water gegeven en nu geef ik ze om de 2 dagen een beetje voeding mee rhyzotonic en cana verga.. ik dacht dat dit geen kwaad kon voor de wortelontwikeling...
        Ch1ll dit is men kast:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-eerste-kweek.
        QnQ ik had opgevangen dat dit geen kwaad kon ze ook mee op 12/12 te zetten daarom dat ik er op het laatste moment die special queen er heb bij gezet...
        En aangezien ik nog geen deftige voorgroei kast heb heb ik ze meteen in hun villa gezet..

        Hier een paar fototjes van de eerste week in de grond: gepland op 18/01/12
        (ondertussen zijn ze nog gegeroeid hoor maar die foto's zijn voor morgen laatste foto is van zondag morgen jl net geen week in de grond)

        IMG_0278.jpgIMG_0284.jpgIMG_0285.jpgIMG_0290.jpgIMG_0291.jpgIMG_0292.jpgIMG_0293.jpgIMG_0294.jpgIMG_0295.jpgIMG_0296.jpg
        Last edited by DrGreenthumb; 27 January 2012, 21:40.
        Truckload ready to hit the highway, don't let eye in the sky fly my way

        Comment


          #5
          Re: 3x Nothern Light en 1x special queen #1

          Ondertussen zijn we al een paar weken verder en weer wat meer vragen... Ik heb ze vorige zondag 29/01 in 11 liter potten gezet en heb ze een weekje laten bekomen met extra ryhzotonic om de nieuwe aarde al wat te stimuleren (stond als aanrader op men kweekschema) voor de rest heb ik alles gehalveerd tot 2/3 van de voor geschreven waarden aangezien ik nog geen deftige EC en PH testers heb wil ik ze proberen niet te overvoeden...
          Maar wanneer kan ik deze het beste in bloei zetten? Ik weet auto's kun je op 18/6 laten staan maar die SQ#1 niet....
          Alsook wanneer kan ik het beste toppen en/of stekken nemen groeien de plantjes normaal of zijn ze nogal klein voor hun eerste levensweken want als ik fotos zie van andere dan staan die op de zelfde tijd al bena 50 cm hoog ofzo...
          Hierbij wat pics...

          IMG_0360.jpgIMG_0361.jpgIMG_0362.jpgIMG_0363.jpgIMG_0364.jpgIMG_0365.jpgIMG_0366.jpgIMG_0367.jpgIMG_0368.jpgIMG_0369.jpgIMG_0370.jpgIMG_0371.jpg
          Truckload ready to hit the highway, don't let eye in the sky fly my way

          Comment


            #6
            Re: 3x Nothern Light en 1x special queen #1

            Ziet er al mooi uit vind ik
            heel veel succes !

            Comment


              #7
              Re: 3x Nothern Light en 1x special queen #1

              Thx heb ze sinds gisteren op 12/12 gezet ze nog wat nieuwe voeding gegeven en ze nu wat rust gunnen om hun aan te passen
              Truckload ready to hit the highway, don't let eye in the sky fly my way

              Comment

              Bezig...
              X