Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Building Big Green Moffo's ----- Part 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Building Big Green Moffo's ----- Part 1

    Korting op 420shop
    Hallo dit word mijn eerste kweek met 10 white widdow zaadjes van Royal Queen feminized
    wo 25 jan heb ik de zaadjes te ontkiemen gelegt in een spons met plastic eromheen met gaatjes.
    en dat is aan te raden want 2 dagen later waren ze al alemaal uitgekomen.
    vr 27 jan heb ik ze overgezet in 1 l potjes. en in mijn kweektent gezet.
    het is nu wo en er staan er al 9 boven de grond
    luchtvochtigheid is nog niet perfect gister een luchtbevochtiger aangeschaft aleen volgens mij word het direct de afzuiging in getrokken of mijn hygrometer doet het niet zo goed ik weet het niet. (tips zijn welkom)
    ik heb de lamp nog hoog hangen omdat ze nog zo klein zijn.
    ik ga loggen omdat ik het leuk vind en omdat ik alle hulp kan gebruiken
    heb net een snel cursus van 3 weken wietkweken gehad dus. maar ik weet al heel veel (wist 3 weken geleden niks)
    effe kijken waneer ze overgepot moeten worden ...
    tips zijn welkom


    Mijn Gear

    1x Kweektent Secret Jardin DR 120 II 120x120x180cm
    1x 600 ELT kit + Philips 600W HPS + spiegelkap(hamerslag)
    1x Aansluitsnoer 2 meter
    5x Aansluitsnoer 3x1.5mm2
    1X G-tools Buisafzuiger 420m3 met fancontroller (klimaat beheersing)
    1x Klima Prima filter 480m3
    1x Doos 10m combiconnect 127mm
    3x Slanklemmen 60-135mm
    1x Set easy rollers
    1x Thermo/hygro min/max meter
    1x Tent clipfan 1x Davin 2 x 600W schakelkast
    1x luchtbevochtiger gister aangeschaft
    9x18 l potten vierkant
    1 computerfan in gebouwd voor de verse lucht toevoer
    150 l batmix
    en in de green sensation ga ik er in de bloei bijknallen
    CIMG0586.jpgCIMG0587.jpgCIMG0588.jpgCIMG0589.jpgCIMG0590.jpgCIMG0591.jpgCIMG0592.jpgCIMG0593.jpgCIMG0594.jpgCIMG0595.jpgCIMG0596.jpg
    Last edited by dutchbodybuilder; 1 February 2012, 10:01.

    #2
    Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

    Setup ziet er heel nice uit. Succes!

    Comment


      #3
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment


        #4
        Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

        ja dat was een foutje was van de kaart en opeens was er 1 zaadje verdwenen dus heb ik er 2 in 1 pot gedaan twinstar heetie.
        zou het niet 1 grote plant worden of kan ik hem nog in een aparte pot zetten

        Comment


          #5
          Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

          Ik kanje hierin niet adviseren, heb nooit zoiets gedaan. Welicht heeft iemand andres een tip!
          Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

          Comment


            #6
            http://www.thctalk.com/cannabis-foru...growing-strong Leuke post over supercropping en dergelijke dingen.

            Comment


              #7
              Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

              mooie setupnu de zaailing nog klein is kan je hem met een beetje geluk nog uit het potje halen.zou proberen de potten nog aan te vullen met aarde,zo staan je plantjes gelijk wat dieper.en dan elke dag met een spuit tankje de bovenste laag aarde vochtig houden.heb nu zelf ook white widdow zaadjes liggen,en ga ze vanavond in de potjes zetten

              Comment


                #8
                Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                @tumble Oke ik ga hem proberen over te potten in een ander potje kunnen ze dat wel aan? Beetje bang dat hij dood gaan ik zal ze bijvullen met grond.waneer kan ik ze overpotten naar de 18 l hoe kan ik zien of ze doorgeworteld zijn??

                En m'n hygrometer geeft aan 0% vocht ik denk omdat de deze lager staan dan de bevochtiger heeft iemand tips????

                Comment


                  #9
                  Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                  Denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken met dat overpotten.. Gewoon vlot en voorzichtig te werk gaan Komt zeker goed.

                  Comment


                    #10
                    Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                    Jip het is gelukt!!!

                    Heeft iemand nog tips ik heb die luchtbevochtiger gekocht maar de hygrometer blijft 0% klotezooi iemand ervaring ermee

                    Comment


                      #11
                      Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                      vandaag gaat de bevochtiger terug naar de winkel een waterkoker doet het nog beter.
                      als ze maar niet moeilijk gaan lopen doen.

                      weet iemand waar ik een goede kan halen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                        Hmm.. De dag van vandaag doen mensen altijd moeilijk omtrent geld! Maar als hij niet werkt zouden ze hem normaal terug moeten nemen, indien er enige vorm van garantie bij was fzo. Die van jou ziet er wel goed uit hoor je enigste probleem is dat hij gewoon niet wilt werken. Ik ga er vanuit dat je alles gelezen hebt van papierwerk dat erbij stak. Terug brengen vragen wat het probleem is en je weet meteen wat meer zo zou ik het toch doen.
                        Ik heb mijn tweedehands gekocht en heeft nooit moeilijk gedaan.
                        Peace

                        Comment


                          #13
                          Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                          het probleem met deze dat het een stoombevochtiger is en ik moet een ultrasone hebben maar dat stond er niet bij hij haalt met veel moeite de 20% op 120bij120 en zou 25 vierkante meter bevochtigen jaja

                          Comment


                            #14
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Building Big Green Moffo's ----- Part 1

                              okee dan ga ik ze zo snel mogelijk overpotten!! maar ik zat er nog over te denken of ik ze van boven of onder water moet geven enz...
                              ik heb de afzuiging op het moment ook heel laag staan heb net die bevochtiger terug gebracht ff kijken of ik een nieuwe neem`...
                              als ik de grote potten erin knal zou de vochtigheid toch ook wel toenemen??

                              en op welke hoogte kan ik mn hps 600 nu hangen 50 cm mischien te warm nu nog ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X