Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Proficiat vadertje en bedankt voor je link om deze topic te lezen...!!
Nog een opmerking voor Monty en Vadertje.... als de temperatuur te hoog wordt in de ruimte dan wil de plant meer koelen om zo dicht mogelijk bij de ideale bladtemperatuur te blijven.
Een plant koelt dmv verdamping... de plant wil dus meer verdampen en gaat dan ook meer drinken... het gevolg is dat als je je strak aan het schema houdt de Ec in het medium gaat oplopen.
Dit kan zelfs zo hoog worden dat de teveel aan zouten water terug gaat zuigen uit het blad naar het medium... dat noemt men ook wel bladverbranding.
Sommige soorten kunnen dat nog wat voorkomen door meer "huid oppervlak" te creƫren... vandaar de luchtige toppen in hete ruimtes dat niets weegt.
Beste is om bij hete dagen de helft te geven van wat op een voedingen schema staat. Let wel !! De plantenvoeding !! niet de stimulatoren..
Nog een opmerking... waarom de smaak niet scherp is komt niet door "spoelen" ... dat komt omdat het voordeel van geconcentreerde plantenvoeding is dat schimmel er niet in kan groeien,
en wij dus geen sodiumchloride of andere chloride product in de plantenvoeding hoeft te doen tegen de schimmel.
Vadertje, de Alien heeft je gesponsord met onze producten..... een ieder die ook een kweekverslag wil doen en onze producten daarbij wil gebruiken kan een mailtje sturen naar info@metrop.nl
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
@Metrop
Had me aangemeld via bovenstaande mail om jullie voeding te testen en heb vandaag de spullentjes netjes binnen gehad
Netjes in gepakt en de inhoud is 5 flesjes van 250ml, met stickers en voedingsschema.
De volgende ronde zal deze voeding getest worden.
Alvast zeer bedankt voor het test pakketje en als ik zo het schema kijk heb ik wel meer dan genoeg voor 2 rondes
Comment