Piep,
Heb toch besloten om een kweekverslag te maken van mijn eerste ronden, aangezien ik ervaren tips goed kan gebruiken !!!
Mijn setup is
Secretjardin DS 120
G-tools afzuiger 420m³ en carbonfilter 425
PHILIPS MASTER HPI-T Plus 400W groei
PHILIPS MASTER SON-T PIA Green Power 600W Bloei
Aarde : Gold Label Special Mix
Voeding: Aptus starter set - Startbooster-Regulator-Topbooster-Camgn-Super PK-K Booster
Bcuss - aardevoeding
Zaad : Fem. BIB BANG van Greenhouse + 1 Onbekent zaadje (Dit zat tussen mijn wiet van de sjop)
Ik heb de eerste 2 weken de plantje onder 5 TL lampen x 16 watt laten voorgroeien.
Nu we aan week 3 gekomen zijn heb ik de planten verpot van 1 L pot naar 11 Liter potten
Na het verpotten merkte ik kleine gele plekjes op sommige bladeren van de plant.
Ik dacht, kga voeding beginnen geven, maar de plekken breiden zich langzaam uit...
Ik geef mijn planten om de 3 dagen 300 ml water + voeding dat afgezuurt is naar PH 5.6.
Is dit goed ? Of geef ik teveel water of te weinig ?
In mijn tent is het ong 28 graden en LV is 60.
Hier zijn enkele foto's van mijn plantjes.
TIPS ZIJN ALTIJD WELKOM
Heb toch besloten om een kweekverslag te maken van mijn eerste ronden, aangezien ik ervaren tips goed kan gebruiken !!!
Mijn setup is
Secretjardin DS 120
G-tools afzuiger 420m³ en carbonfilter 425
PHILIPS MASTER HPI-T Plus 400W groei
PHILIPS MASTER SON-T PIA Green Power 600W Bloei
Aarde : Gold Label Special Mix
Voeding: Aptus starter set - Startbooster-Regulator-Topbooster-Camgn-Super PK-K Booster
Bcuss - aardevoeding
Zaad : Fem. BIB BANG van Greenhouse + 1 Onbekent zaadje (Dit zat tussen mijn wiet van de sjop)
Ik heb de eerste 2 weken de plantje onder 5 TL lampen x 16 watt laten voorgroeien.
Nu we aan week 3 gekomen zijn heb ik de planten verpot van 1 L pot naar 11 Liter potten
Na het verpotten merkte ik kleine gele plekjes op sommige bladeren van de plant.
Ik dacht, kga voeding beginnen geven, maar de plekken breiden zich langzaam uit...
Ik geef mijn planten om de 3 dagen 300 ml water + voeding dat afgezuurt is naar PH 5.6.
Is dit goed ? Of geef ik teveel water of te weinig ?
In mijn tent is het ong 28 graden en LV is 60.
Hier zijn enkele foto's van mijn plantjes.
TIPS ZIJN ALTIJD WELKOM

Comment