Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal..!!!
    Ik zal mezelf als eerst even voorstellen......Ben BiGGidy85, Jongen van 26 jaar die houdt van een lekkere blow roken.
    Ik heb besloten om zelf wiet te gaan kweken ( met als belangrijkste doel, het zelf oproken ervan.)
    Ik heb een Growtent van 90x90x180, Hps lamp van Phillips 600 watt, Afzuiger met koolstoffilter.
    Ik heb nu 8 haze-plantjes, en gebruik de APTUS voedinglijn.

    APTUS REGULATOR
    APTUS STARTBOOST
    APTUS P-BOOST
    APTUS K-BOOST
    APTUS TOPBOOSTER
    APTUS ENZYMEN+

    Als basisvoeding gebruik ik Canna Flores


    Ik heb 2 nieuwe zakken grond bij de grow-shop gehaald en dat verdeeld over 8, 11-literpotten.
    Ik heb de stekken een week laten voorgroeien en ze vervolgens eergister 14-02-2012 In de bloei gezet(klok 12/12).
    Ik ga morgenvroeg voordat de lamp aangaat even een aantal foto's maken om ze op dit forum te plaatsen.
    En hopelijk zijn er dan genoeg mensen die mij willen begeleiden/helpen.
    Want ik zit nog wel met een aantal vragen, vooral wat de voeding betreft en het opbouwen daarvan!!!!
    Ik heb nu in ong anderhalve week 1 x voeding gegeven met een EC van 0,8.
    De rest van de tijd heb ik alleen water gegeven afgezuurd naar PH 5,8.
    Kan iemand mij vertellen of ik goed bezig ben???
    Alle hulp en advies wordt zeer gewaardeerd!!!
    Op naar een mooie groene tent

    #2
    Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

    welkom op het forum! en lekker soortje heb je gekozen!

    Comment


      #3
      Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

      Hallo mensen,

      zoals beloof hier dan een paar foto's van mn dames..!!

      P2170003.jpgP2170004.jpgP2170005.jpg

      Alle aan-opmerkingen zijn MEER dan welkom..!!!

      Comment


        #4
        Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

        Ziet er netjes uit Je bent in ieder geval goed voorbereid wat spullen betreft.

        Ik denk dat er voor je voeding wel een schema te vinden is, zeker omdat je alles van 1 merk heb. Dat zijn wel goede richtlijnen om mee te beginnen. Goed naar je plantjes kijken wat ze doen en wat ze vragen (Ook ik ben nog in de leer )

        Ga je volgen, interessant!
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment


          #5
          Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

          Dat steunnet is een beetje overbodig denk ik, het zal best volgroeien, en dan vallen ze niet om
          Check even de schaduw van je kap op de wanden van de tent, dan zie je of-ie goed staat.
          Hij ziet er nu een beetje scheef gebogen uit.

          Heb je de stekken behandeld tegen beestjes ?

          Succes, ze zien er lekker groen uit.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

            @ RoLLuP, Thnx, ik heb idd een voedingsschema van aptus,, alleen staat daar de waarde van de EC niet weergegeven. Zelf was ik van plan om vanaf week 3-4 bloei te beginnen met EC 1,0 en dan iedere week opbouwen naar uiteindelijk 1,8!!

            @ QnQ, dat netje was in eerste instantie bedoeld om te gaan scroggen, maar weet niet of dit nog verstandig is aangezien het idd al aardig vol is! En de kap is niet scheef gebogen, de lamp hangt een beetje diagonaal! En de stekken zijn idd behandeld tegen beestjes, al hou ik spint wel goed in de gaten (kleine klootbeestjes).

            Comment


              #7
              Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

              Je geeft voeding zodra je planten daarom gaan vragen, begin van de vergeling van je blad. Je medium heeft meestal voor een week of 4 voeding. Je kan dan inderdaad langzaam opbouwen. Je ziet vanzelf de verandering in je planten.

              Ik ken voedingschema's die beginnen bij 1,6 en gaan naar 2,2 (Incl ec van het water). Maar hier ben ik zelf ook nog bezig met ontdekken
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

              Comment


                #8
                Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

                suc6 met je kweek!
                Als ik dit zo bekijk moet dat allenmaal wel goed komen!

                Anders zijn er hier genoeg juffen en meester die het je allenmaal presies kunnen vertellen!
                One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                Comment


                  #9
                  Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

                  @ RoLLuP...Ik kijk idd goed naar de plant, en zodra die vraagt om water dan krijgt ze dat!! Ik had zelf in gedachten om te beginnen met een ec van 1,0 en opbouwen naar 1,8 - 2,0..!! Maar ik ga maandag APTUS bellen om te vragen wat het best is!


                  @Small....Ik hoop ook zeker dat het allemaal goed gaat komen! En idd wat je zegt, met een beetje hulp van mij medemens moet dat toch goed gaan komen!!


                  Bedankt voor alle reacties alvast

                  Comment


                    #10
                    Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

                    Hoe gaat het met de dames? Nog nagevraagd over die EC enzo? Ben wel benieuwd
                    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                    Comment


                      #11
                      Re: 8 x Silver-Haze (grond) Binnenkweek

                      Update?
                      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                      Comment

                      Bezig...
                      X