Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx peeps!! en idd jammer dat ze niet allemaal zijn opgekomen maar de 3 die er zijn gaan wel mooi vind ik zelf
@Boosie, weet ik niet welke breeder maar hoop wel dat ze deze week nog binnen komen
@ Gonzo, i know heb daarom me potjes op een verhoging gezet(bakje van de chinees ) en de lekbak volgegoten om de LV omhoog te krikken
es ff zien wat dat er nog bij gaat doen want vind em zelf ook wel aan de lage kant
Voor derest gaan de plantjes wel goed heb gisteren bovenkant van aarde nat gespoten met water en wortelstim met een PH van 5.8, ik zou zeggen laat de fotos maar spreken
IMG_7098.jpgIMG_7099.jpgIMG_7100.jpgIMG_7101.jpgTemp ligt nog steeds rond 28 graden en lv schommelt tussen 20 en 40% hoop dit wel hoger te krijgen met de lekbak vol water
En nu maar hopen dat deze 3 ook echt dames worden
Thnx guys! wil er ook het maximale uit proberen te halen met de 3 dat ik heb.
Ze zullen daarom binnenkort verhuizen naar 20 ltr potten en zal ze ook een paar keer moeten toppen
We zullen zien ghehehe
Thnx peeps!! ze gaan nog steeds mooi vind ik zelf, de middelste gaat et langzaamst van alle 3
Temp ligt rond de 28 graden en LV rond de 35%
Straks nog ff de bovenlaag nat nevelen met enkel water (Ph 5.8)
Rechter plantje lijkt wat last te hebben van natte voetjes
Verders niets bijzonders te melden
Comment