6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #31
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    lokes ully !! we doen ons best he !!

    ivm je nieuwe zaadjes !! hopenlijk beetje meer geluk

    maar houw temp in de gaten he

    groetjes en thx voor bezoekje
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #32
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      Lekker van start. Veel succes met de bubs. We volgen mee.

      Grtz

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #33
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        lokes M ,

        leuk dat je ook meekijkt :d

        kzouw zeggen , neem een stoel en schuif maar bij aan he :d

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • Vadertje
          Special member
          Lucky Member
          • Jun 2011
          • 847

          #34
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          K tijd voor een update m8 zo nu kunt u update anders moes u nog lang wachten


          keep it green m8
          sigpic

          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #35
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            lokes allemaal ,


            Hier zijn we weer met een kleine update + fototjes ^^

            Heb de ontkiemde zaadjes gelijk in een 11 liter pot gestoken ( 1 zaadje per pot wel te verstaan ) daarna gelijk mee de bloeitent ingezet op lichtregime 12/12

            Deze potten heb ik dan overspannen met een doorschijnende folie , reden ==> om de luchtvochtigheid hoog te houden !! In deze folie heb ik ook hier en daar een paar gaatjes geprikt.

            Zodat ze tog een klein beetje kunnen ademen.


            DSC00568.jpg


            Deze ochtend ben ik even snel gaan kijken of ik al een dame kon spotten ( net voor het licht uit ging ) en tot mijn blijde verwachting waren er reeds 2 damens geboren .


            DSC00575.jpgDSC00577.jpgDSC00578.jpg


            Deze avond was ik jammer genoeg net te laat !! het licht was alweer aangesprongen dus ja beetje lastig voor fotokes maar we doen ons best

            Eenmaal ik de folie weghaalde , zag ik dat er tydens de nachturen ( slaapuren voor de plant ) nog 3 damens tevoorschijn zijn gekomen met als gevolg dat ze een beetje geel zien !!!

            Maar daar maken we ons ni druk om , nu ze licht hebben zal dat allemaal wel goed komen

            DSC00596.jpgDSC00597.jpgDSC00598.jpg


            De laatste dame laat jammer genoeg nog een beetje op zich wachten en zoals je kan zien heb ik daar weer een stukje folie over gedaan. ( zodat de luchtvochtigheid lkkr hoog blijft ) !!!

            DSC00595.jpg


            Voor de rest is het weer wachten tot morgen.

            groetjes
            Last edited by k1; 9 March 2012, 22:20.
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • smokeykev
              Retired
              • Mar 2009
              • 1533

              #36
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              hehe zit toch een spamziekte op die zaden als je et mij vraagt
              xie trouwes geen foto's enkel attachment links
              maar ze zien er goed uit lol

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #37
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                jammer,kan ze ook niet zienahhh nu wel!
                proficiat met de spruitjes!
                grtz
                Last edited by markster; 9 March 2012, 22:27.

                Comment

                • ullys
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2011
                  • 395

                  #38
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  haha mooi tis begonnen daar
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                  sigpic

                  Comment

                  • Gertie
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2009
                    • 348

                    #39
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    Succes met je groene babietjes.
                    sigpic

                    Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                    Comment

                    • cplifj
                      Banned
                      • Jun 2011
                      • 608

                      #40
                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      das geen weed , da zijn springbonen begot. kunt ge ze mss nog sneller grootbrengen aub ?

                      man dat is een serieus stukske geweld dat ge daar hebt, wreed sjiek.

                      Comment

                      • k1
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 3660

                        #41
                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        lol cplifj ,

                        thx voor de leuke coment :d

                        groetjes
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment

                        • Vadertje
                          Special member
                          Lucky Member
                          • Jun 2011
                          • 847

                          #42
                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          succes m8

                          keep it green
                          sigpic

                          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                          Comment

                          • krasi
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2008
                            • 789

                            #43
                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            Ik kom er ook nog even bij, succes met je Amnesia dames

                            Comment

                            • k1
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 3660

                              #44
                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              thx krasi :d

                              stoelen genoeg
                              Last edited by k1; 10 November 2012, 09:56.
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              • vapoman
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2010
                                • 751

                                #45
                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                ik kom er ook bij zitten succes k1

                                Comment

                                Bezig...