6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #46
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    ik zat al

    Comment

    • Bubba J
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 2376

      #47
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      Fijn bezig smalle
      sigpic

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #48
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        lokes allemaal ,

        Hier zijn we weer met een kleine update + fototjes :d

        Tot op heden hebben de 5 damens nog niets van voeding gehad , enkel beetje wortelstimulator. Jammer genoeg is er van dame 6 nog niets te bespeuren.
        Deze dame krijgt nog 1 dag om boven te geraken !! zie ik deze dame morgen nog niet !! dan gaan we eens op zoek naar het zaadje :d en warschijnlijk zal deze pot de tent dus verlaten !!

        nu paar fotojes :d

        eerst totaal plaatje's =>DSC00614.jpgDSC00613.jpg



        Nu de 5 damen's => DSC00620.jpgDSC00617.jpgDSC00616.jpgDSC00619.jpgDSC00620.jpg




        En ja dame ( 6 ) jammer genoeg nog niets van te merken, hopen dat ze nog boven komt !!! DSC00615.jpg



        Dat was het weer voor vandaag , morgen nieuwe update



        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • SpanishQueen
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 413

          #49
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          Geef nummer 6 wat tijd, maak af en toe de pot nog eens nat, soms duurt het echt lang tegen dat een zaadje uit de grond kan komen. Wortel heeft ze al geschoten dus dood is ze niet.

          Het kan altijd hé, maar ik zou hoogstens een week wachten, is ze dan nog niet boven weet je wat te doen
          Resident in Tenerife, Spanje.
          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #50
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            thx voor je bezoekje SQ

            zal der is over nadenken !! maar ik ga der vanuit de rest is boven die Niet !! dus ja die is gewoon ni sterk genoeg naar men zin

            groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • Eefke
              Chronic Stoner
              • Nov 2011
              • 162

              #51
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              K1tjeeeuhh

              Vrouwtje 6 komt nog wel
              Geduld .... word mss nog je beste

              Grtjzz Eef .

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #52
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                hey eefje ,

                mja ze zeggen dat tog he !! geduld is een schoon zaak !! maar soms is dat moeilijk zene

                in ieder geval thx voor je bezoekje

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • Paffy
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 948

                  #53
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  nice one 5 van de 6 hoop dat de 6e er nog wel uitkomt voor je
                  laat het geweld maar komen ghehehe

                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #54
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    heb laatst wat chocolop zaadjes gekocht in de growshop,2 stuks voor een tientje was nog een matsprijs ook zij de verkoper,het 2e zaadje wilde ook niet boven komen,heb toen heel voorzichtig wat aarde weggehaald,nog effe de aarde vochtig gesproeid,en ja hoor de volgende dag stond ze boven.ps hoe noem je iemand die gek is op kleine zaailingen?

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #55
                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      lo tumble ,

                      ow dan zal ik dat deze avond is proberen voordat ik die pot weggooi :d

                      en ivm hoe je zo iemand noemd !! geen idee :d !! maar jij gaat het me wel zeggen ^^
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • Bubba J
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 2376

                        #56
                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        ik denk dat ze nog zal komen dat eentje , ze mss een zetje nodig ^^
                        laat het maar knallen hier
                        sigpic

                        Comment

                        • k1
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 3660

                          #57
                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          Lokes allemaal

                          Hier ben ik weer met een kleine update !!

                          Ik kan eindelijk mededelen dat de 6 de dame boven is , na paar extra dagen en beetje hulp is het haar tog gelukt. Ben benieuwd of ze even sterk zal zijn als de ander damen's

                          heb tevens vandaag aan de 6 vrouwkes beetje afgezuurd ( 5.8 ) water gegeven met beetje wortelstimulator in. ongeveer 50 ml per plantje.

                          Vandaag zal ik paar fototjes laten zien ivm de dame die ik dus beetje heb moeten helpen .

                          Morgen zal er weer een volledige update plaats vinden van de 6 damen's


                          DSC00659.jpgDSC00660.jpg


                          16 uur later


                          DSC00668.jpg


                          dat was het weer voor vandaag

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment

                          • ullys
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2011
                            • 395

                            #58
                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            Ik denk dat ik morgen mijn nieuwe zaden toekrijg van zambeza hopelijk heb ik nu meer geluk
                            Bij jouw gaat alles heel goed doe zo verder
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                            sigpic

                            Comment

                            • k1
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 3660

                              #59
                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              thx ully !! tot op heden heb ik ni veel te klagen !!

                              ze geven 100 procent ontkiem garantie !! en ze maken het waar , dus ja !! nu maar hopen dat de rest ook zo netjes verloopt


                              => Tevens wens ik u veel geluk met uw nieuwe zaadjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              • justforfun
                                Junior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2010
                                • 553

                                #60
                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                Zo zie je maar weer dat geduld een schone zaak is. Gelukkig ben je nu compleet.

                                Gr. JFF
                                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                                Comment

                                Bezig...