6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eefke
    Chronic Stoner
    • Nov 2011
    • 162

    #76
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    Baby'kesss

    Goeie start zou'k zo zegge

    Groetjes

    Comment

    • dikkegek
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 124

      #77
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      ziet er netjes uit ! keep up the good work!
      Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

      Comment

      • zZingarello
        Retired
        • Mar 2012
        • 36

        #78
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        6mooie plantjes

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #79
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          @ V : jep jep , mij hoor je nog ni klagen :d

          @ Eefje : leuk dat je ook nog eens effe binnenspringt

          @ dikke : thx
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #80
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            Lokes allemaal ,

            Hier zijn we weer met een kleine update !!

            We zijn weer paar dagen verder en vandaag heb ik de damens nog eens cocktail gegeven.

            0.15ml regulator , 0.25ml stratbooster + 1ml Top Focus afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet

            nu weer paar fotokes :


            DSC00802.jpgDSC00816.jpgDSC00809.jpgDSC00805.jpgDSC00817.jpgDSC00804.jpg


            dat was het weer voor vandaag

            groetjes
            Last edited by k1; 19 March 2012, 06:58.
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • ullys
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2011
              • 395

              #81
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              Gaat goed daar ik kom wel achter
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

              sigpic

              Comment

              • vapoman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2010
                • 751

                #82
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                zozozo k1 ziet er netjes groen uit houen zo en het komt goed.let op water en voeding en komt goed.

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #83
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  Lokes allemaal ,

                  Hier zijn we weer met een klein updateje

                  Langzaam maar zekers worden ze iets groter.

                  Kwa voeding krijgen ze nog steeds hetzelfde , om de 2 dagen hun geliefde cocktail en de dag dat ze geen voeding krijgen , krijgen ze enkel afgezuurd ( 5.8 ) water met wortelstimulator in !!

                  Dus vandaag krijgen ze weer : 0.15ml regulator , 0.20ml enzymen , 0.25ml stratbooster + 1ml Top Focus afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet

                  Ivm de 6de dame die dus iets later boven gekomen is , is blijkbaar ni zo sterk momenteel als de andere damens waren toen ze die leeftijd hadden .

                  Nu paar fototjes van de damens :

                  DSC00833.jpgDSC00839.jpgDSC00842.jpgDSC00835.jpgDSC00836.jpgDSC00840.jpg

                  Dat was het dan weer ^^

                  Groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • Vadertje
                    Special member
                    Lucky Member
                    • Jun 2011
                    • 847

                    #84
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    oe wat een mooie plantjes alleen die laatste ziet wat raar uit wats gebeurt?


                    keep it green m8
                    sigpic

                    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #85
                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      mja das die nakomeling !! Zei het toen tog al !! dat die wss zwakker ging zijn !! en zoals je nu kan zien !! Heeft K weer gelijk :p
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • Paffy
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 948

                        #86
                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        nais k1 gaan mooi, niet te nat zetten hé
                        go go go
                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment

                        • k1
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2011
                          • 3660

                          #87
                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          Lokes allemaal ,

                          Hier zijn we weer met een klein update

                          De damens doen goed hun best naar mijn mening , op die 1ne na dan :d

                          Kwa voeding krijgen ze nog steeds hun geliefde cocktail om de 2 dagen en de dag dat ze geen voeding krijgen , krijgen ze enkel afgezuurd ( 5.8 ) water met wortelstimulator in !!

                          Dus vandaag krijgen ze weer : 0.15ml regulator , 0.20ml enzymen , 0.25ml stratbooster + 1ml Top Focus afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet

                          Nu paar fototjes van de damens :

                          DSC00848.jpgDSC00849.jpgDSC00850.jpgDSC00852.jpgDSC00855.jpgDSC00856.jpg

                          Dat was het dan weer !!

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment

                          • Vadertje
                            Special member
                            Lucky Member
                            • Jun 2011
                            • 847

                            #88
                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            zien er gezond uit nice kleurke : mooie plantjes

                            keep it green m8
                            sigpic

                            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                            Comment

                            • ullys
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2011
                              • 395

                              #89
                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              Gaat lekker daar
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

                              sigpic

                              Comment

                              • Stoner1
                                Advanced Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2010
                                • 64

                                #90
                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                Heb ook ooit zo een verschrompelde nakomeling gehad..
                                En die is uiteindelijk een verdraaid mooie plant geworden
                                Veel succes!

                                Comment

                                Bezig...