6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #136
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    lokes allemaal ,

    Hier ben ik weer met een updateje.

    Gisteren avond hebben de damens weer enkel water met wortelstimulator gehad ( afgezuurd op 5.8 ) + co2 tab

    2 van de 6 damens zitten nu lkkr in bloei , bij 3 andere is enkel nog maar voorbloei te zien , en ons nakomertje boxt lkkr verder om de achterstand in te halen .

    Dus vanaf morgen stappen we over op bloei voeding voor de 2 grootste damens de overige damens krijgen morgen weer hun geliefde cocktail ^^ Het feestje kan eindelijk beginnen :p

    Maar goed !! Nu weer wat fotokes .


    Eerst het nakomertje : Nu de 3 die iets achter staan tegenover de 2 damens in bloei :



    DSC01026.jpg DSC01030.jpgDSC01028.jpg DSC01034.jpgDSC01035.jpg DSC01036.jpgDSC01037.jpg



    En dan nu de 2 grootste damen's die al reeds mooi in bloei schieten :


    DSC01032.jpgDSC01031.jpgDSC01033.jpg


    Groeps fototje :


    DSC01040.jpgDSC01039.jpg

    Dat was het weer voor vandaag !!!

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • Vadertje
      Special member
      Lucky Member
      • Jun 2011
      • 847

      #137
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      Wow zien der goed uit m8 netjes

      Keep it green m8

      mvg
      sigpic

      Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
      Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

      Comment

      • Eefke
        Chronic Stoner
        • Nov 2011
        • 162

        #138
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        Niceee Babyyy
        Had dan ook niet anders verwacht van jouw,je handjes doen wonderen .....

        Love ya. Xxx

        Comment

        • k1
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 3660

          #139
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          Oorspronkelijk geplaatst door Eefke
          Niceee Babyyy
          Had dan ook niet anders verwacht van jouw,je handjes doen wonderen .....

          Love ya. Xxx

          LOL lievertje , je weet deze handjes dienen enkel voor u te plezieren he

          en ja soms eens voor die sletten van in de tent he ^^

          Love you 4 Ever

          xxx
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment

          • SpanishQueen
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Feb 2012
            • 413

            #140
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            Howwww cuuuuuuuteeeeeeeeeeeee
            Resident in Tenerife, Spanje.
            3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

            Comment

            • Zambeza Seeds
              Retired
              • Feb 2012
              • 14

              #141
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              Hoi K1

              Zo te zien gaat je kweek de goede kant op. We houden je topic nauwlettend in de gaten. Succes met de bloeiperiode.

              Team Zambeze Seeds

              Comment

              • kabouter flip
                Banned
                • Apr 2010
                • 533

                #142
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                gaad wel goed komme man de groote dames zien er prima uit he grt

                Comment

                • justforfun
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2010
                  • 553

                  #143
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  Inderdaad gaan ze goed. Zijn volle bosjes aan het worden. Jij hebt wel de grootste onderlinge verschillen, is wel leuk om zo de resultaten onderling te vergelijken.

                  Gr. JFF
                  Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                  Comment

                  • k1
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 3660

                    #144
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    lokes allemaal ,

                    Hier ben ik weer met een updateje ^^

                    Zoals eerder vermeld krijgen de 2 grootste damen's reeds hun bloei voeding : 0.15ml regulator , 0.25ml Super PK , 0.20ml topbooster, atami bcuzz basisvoeding 2.5ml afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet


                    De overige 4 damen's krijgen nog steeds hun geliefde cocktail : 0.15ml regulator , 0.20ml enzymen , 0.25ml stratbooster + 1ml Top Focus , atami bcuzz basisvoeding 2.5ml , afgezuurd naar 5.8 en 1/4 van een stukje co2 tablet( 1 liter verdeeld over de 4 damens )

                    Nu weer tijd voor wat fotokes !!!


                    ons nakomertje :


                    DSC01074.jpg



                    De 2 grootste damen's in bloei :


                    DSC01079.jpgDSC01080.jpg


                    De overige 3 damen's , waarvan 2 iets lichter van kleur :


                    DSC01083.jpgDSC01085.jpgDSC01076.jpg


                    Dat was het weer voor vandaag !!!

                    Groetjes
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment

                    • Bubba J
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 2376

                      #145
                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      Staan er goed voor je dames, de bloei zit er zeer goed in nu
                      jammer dat de kleinere moeilijk bij trekken...

                      Grtz bubba
                      sigpic

                      Comment

                      • vapoman
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2010
                        • 751

                        #146
                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        ziet er gelikt uit gaat zo verder grt vapo

                        Comment

                        • SpanishQueen
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2012
                          • 413

                          #147
                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          Toch een prachtige sativa die amnesia ... Zo'n mooie bladeren.
                          Resident in Tenerife, Spanje.
                          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                          Comment

                          • THC Dude
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 2405

                            #148
                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            Mooie planten K, op naar mooie toppen!!!! En geef dat nakomertje maar de ruimte die zal je straks waarschijnlijk verrassen.

                            Keep it green!!!

                            Comment

                            • k1
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 3660

                              #149
                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              Lokes allemaal ,

                              Thx voor de leuke coments ^^

                              Ivm de 6 damens , klein probleempje verkeerde emmer voeding gegeven met als gevolg !! beetje overvoed normaal ist ec van 1.2 !! en ja nu hebben ze ec van 1.6 gehad dus met als gevolg hier en daar verbrande plekjes !!

                              Maar ja daar maken we ons ni druk in hoor !! dat komt allemaal wel weer goed :d

                              Momenteel zijn het nog steeds de 2 grootste damen's die enkel al bloei voeding krijgen , voor de overige damen's wast vandaag enkel water met wortelstimulator in en dat hebben we afgezuurd tot 5.8

                              Maar goed , nu weer tyd voor een paar fotokes :



                              DSC01100.jpgDSC01099.jpgDSC01101.jpgDSC01104.jpgDSC01107.jpgDSC01108.jpgDSC01109.jpgDSC01110.jpgDSC01111.jpg


                              Dat was het weer voor vandaag !!!

                              Groetjes
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              • Bubba J
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 2376

                                #150
                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                mooi op dreef smalle, oppassen volgende keer ^^

                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...