6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #211
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    Kolere wat een misbaksel die laatste zeg
    Die staat in dezelfde grond/pot als de rest toch ?
    Nahja, als er maar fijne wiet afkomt he, en dat gaat wel lukken zo te zien. smoking-cannabis-002.gif
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #212
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      Lekker bezig.

      Comment

      • Vadertje
        Special member
        Lucky Member
        • Jun 2011
        • 847

        #213
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        ziet er goed uit m8

        keep it green mattie
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment

        • Eefke
          Chronic Stoner
          • Nov 2011
          • 162

          #214
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          Eeyla Liefjeuh !!

          Staan wel paar superr toppen aan hier & daar ,
          Als ze nu nog even lekker als jij mogen gaan zijn,komt het VOLLEDIG goed !

          Dikke kus & whatever you like ...

          Love ya Xxx

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #215
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            @ cplifj : thx m8

            @ QNQ : die staat idd in de zelfde potgrond , denk genetische afwijking ofzo !!

            @ M : thx m8

            @ V : thx , k'doe men best

            @ eefje : thx cutie , das gelijk mijn top he stokstijf en keihard ^^

            Tevens zal er deze avond weer een foto update geplaatst worden :d

            Groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #216
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              Lokes allemaal

              Hier ben ik weer met een kleine update !!

              Momenteel zitten we in week 8 BLOEI en de damens dikken lkkr verder aan !!

              De dikste en grootste dame ziet al helemaal milky en begin van amber hier en daar en ze moet nog 4 weekjes

              Maar goed , nu tijd voor wat pics :

              DSC01916.jpgDSC01919.jpgDSC01931.jpgDSC01932.jpgDSC01915.jpgDSC01930.jpg


              DSC01920.jpgDSC01933.jpg


              DSC01938.jpgDSC01939.jpgDSC01926.jpgDSC01941.jpgDSC01940.jpg


              DSC01917.jpg

              Dat was het weer voor vandaag

              Groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • Vadertje
                Special member
                Lucky Member
                • Jun 2011
                • 847

                #217
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                zier er lekker uit m8

                mooie buds staan der nog heerlijk bij


                keep it green mattie
                sigpic

                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #218
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  Int echt zag dat er heel anders uit ghehehehehe, ga zo voort.

                  Comment

                  • MasterG
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Nov 2011
                    • 91

                    #219
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    Hey ,
                    Heb net je verslag helemaal gelezen. Mooi verslag man!
                    Alleen waarom ben je met topfocus gestopt in de bloei fase?
                    En gebruik je of ga je die topfocus gewoon met PK13/14 en andere producten gemengt gebruiken??
                    Heb ook een flesje gekregen en wil het ook wel gaan testen maar weet niet of ik mijn andere PK13/14 dan nog kan gebruiken in week 3
                    Mooie planten trouwens ook. Ga je verslag zeker blijven volgen!
                    Greet MasterG
                    Last edited by MasterG; 29 May 2012, 00:57.

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #220
                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      lokes allemaal ,

                      thx voor de leuke coments !!

                      @ MasterG : ik gebruikte nog topfocus hoor !! 2 ml per liter in week 4 tot 7 + mijn Super PK !! en nu ist enkel K-boost , tot week 10 en daarna spoelen met water 2 weekjes !!

                      Groetjes
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • MasterG
                        Expert Stoner
                        Member
                        • Nov 2011
                        • 91

                        #221
                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        Ow ok ok , wat vind je van die topfocus? Of kan je daar nog niet veel over zeggen?

                        Comment

                        • SpanishQueen
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2012
                          • 413

                          #222
                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          Ooit, ooit, ooit, ...

                          Prachtig vriend!
                          Resident in Tenerife, Spanje.
                          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                          Comment

                          • k1
                            Wicked Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 3660

                            #223
                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            Lokes allemaal ,

                            Hier ben ik weer met een kleine update !!

                            De grootste dame krijgt reeds K boost !! 0.15 regulator , 0.5 K-Boost , Voeding 1.8 ( ec ) , 0.20 Top Booster / per Liter

                            De rest van de damens zitten nog op super PK !! 0.15 regulator , 0.5 Super Pk , Top focus 2ml , Voeding 1.6 ( ec ) , 0.20 Top Booster / per Liter

                            Maar goed , tijd voor wat fotokes :



                            DSC01950.jpgDSC01953.jpgDSC01961.jpgDSC01962.jpgDSC01952.jpgDSC01955.jpgDSC01957.jpgDSC01956.jpgDSC01963.jpg


                            Dat was het weer voor vandaag !!

                            Groetjes
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment

                            • Vadertje
                              Special member
                              Lucky Member
                              • Jun 2011
                              • 847

                              #224
                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              mooie plantjes dikke colas nice m8

                              keep it green
                              sigpic

                              Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                              Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                              Comment

                              • Eefke
                                Chronic Stoner
                                • Nov 2011
                                • 162

                                #225
                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                Knalleuhh mijn schatjeuuhh


                                Love ya babyyy Xxxxx

                                Comment

                                Bezig...