6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • k1
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • May 2011
    • 3660

    #241
    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

    Ben ik weer :d

    >Tijd voor een updateje :d

    Sinds vandaag krijgen alle damens K Boost

    0.15 regulator , 0.5 Kboost , Voeding ec 1.9 , topbooster 0.2ml / Liter wel te verstaan en 1 keer pêr week enzymen

    Maar goed , nu weer tijd voor wat fotokes !!

    DSC02207.jpgDSC02220.jpgDSC02221.jpg = Dame 5

    DSC02205.jpg DSC02219.jpg DSC02218.jpg = Dame 1

    DSC02215.jpg DSC02216.jpg = Dame 2

    DSC02212.jpg DSC02208.jpg DSC02222.jpg = Dame 3

    DSC02211.jpg DSC02210.jpg = Dame 4

    Dat was het weer voor vandaag !!

    Groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment

    • Paffy
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 948

      #242
      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

      Netjes hoor K1 ziet er top uit!! gaat je een mooie opbrengst opleveren.

      Succes verder!!
      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment

      • TheovS
        Banned
        • Apr 2012
        • 157

        #243
        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

        toppie toppies.. zien er veelbelovend uit.. mn favo wietje dus ben benieuwd..
        nog ffies..

        greetzz.. Theo

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #244
          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

          Dat ziet er lekker uit K3, mooie toppen om te zien ook.

          Op naar de oogst dat het je maar flink mag smaken!!

          Grtz

          Comment

          • Zambeza Seeds
            Retired
            • Feb 2012
            • 14

            #245
            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

            Beste Growers,

            Zo te zien zijn jullie allemaal klaar met het kweekverslag. We hebben alle growers op de voet gevolgd en gaan vandaag
            de winnaar bekend maken. Ten eerste willen we jullie namens Zambeza Seeds bedanken voor alle moeite, mooie foto`s en
            informatie m.b.t jullie kweek.

            De winnaar van de 50 gratis zaden naar keuze is:

            Vaderke

            Met meer dan 32 pagina`s en honderden foto`s hebben we in overleg besloten de eerste prijs te overhandigen aan Vaderke.
            Stuur maar even een mailtje naar info(at)zambeza.com dan zorgen we dat de 50 zaden naar keuze jouw richting op komen.

            De overige kwekers krijgen zoals afgesproken ook een leuk extraatje van ons.

            Willen onderstaande kwekers zich aub even melden via info(at)zambeza.com

            cplifj
            K1
            Just4fun

            Nogmaals bedankt voor alle moeite,

            Met vriendelijke groet
            Zambeza Seeds

            Comment

            • k1
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 3660

              #246
              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

              Lokes allemaal ,

              Hier ben ik weer met een foto updateje ^^

              Het is tevens de laatste week dat de damens voeding meekrijgen , vanaf zondag gaan ze allemaal nog enkel water krijgen tot het einde van hun dagen


              Dame 1

              DSC02395.jpgDSC02393.jpg


              Dame 2

              DSC02374.jpgDSC02371.jpgDSC02372.jpg



              Dame 3

              DSC02378.jpgDSC02377.jpg


              Dame 4

              DSC02380.jpg


              Dame 5

              DSC02375.jpgDSC02376.jpgDSC02390.jpg

              Groeps fototje

              DSC02383.jpg


              Dat was het weer voor vandaag !!

              Groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment

              • Gonzo
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 894

                #247
                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                zien er goe uit daar zullen zeker nog aan zwelen
                op naar een mooie oost
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #248
                  Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                  Lokes allemaal ,

                  thx voor de leuke coments

                  Maar goed nu tijd voor een updateje !!

                  De damens dikken goed aan nu , we kunnen bijna beginnen aftellen :d laatste weekje voeding ^^

                  Dame 1 :

                  DSC02424.jpgDSC02425.jpgDSC02426.jpg

                  Dame 2 :

                  DSC02409.jpgDSC02417.jpg

                  Dame 3 :

                  DSC02419.jpgDSC02421.jpgDSC02411.jpgDSC02412.jpgDSC02420.jpg

                  Dame 4 :

                  DSC02415.jpgDSC02413.jpg

                  Dame 5 : Deze dame krijgt momenteel enkel water

                  DSC02405.jpg DSC02406.jpg DSC02418.jpg

                  Dat was het weer voor vandaag !!

                  Groetjes
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • Vadertje
                    Special member
                    Lucky Member
                    • Jun 2011
                    • 847

                    #249
                    Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                    mooie plantjes m8 mooie dikke colas
                    keep it green m8


                    mvg
                    sigpic

                    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                    Comment

                    • Eefke
                      Chronic Stoner
                      • Nov 2011
                      • 162

                      #250
                      Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                      Eeyla mijn lekker ventjeuh !!

                      Tgaat SUPER bij jouw,nix op aan te merken,
                      Damnn khoop dat je w**djes van jouw even lekker gaan worden als jij !!

                      & Btw
                      Al zien sommige mensen me als sletjeuh ....roll:omdat ik es heel af & toe
                      graag naar het topic van men ventjeuh ga kijken
                      dan noem je maar zo,want het enige sletje ben ik van men ventjeuh
                      Btw de persoon aan die reactie bedoeld is weet wel goed of wat ...

                      & als je dan echt de nood hebt om naar de hoer te gaan en betalen
                      ofwel zoek je jezelf een deftige vrouw..
                      maar aan jouw woordenschat ..... betalen zal je doen
                      Gestoord geval


                      & MIJN LIEVRDJE, DANK JE VOOR WIE JE BENT
                      & dANK U VOOR ALLES WAT JE VOOR ONS DOENT
                      Ik hou van jouw,wil je nooit kwijt,
                      Ik hou van je mijn allerliefste !!!! Nu & Altijd
                      Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx !!!!


                      Comment

                      • k1
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 3660

                        #251
                        Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                        Oh wat is men lievertje tog weer lief :p

                        En wat diene pipo betreft !! ach ja die persoon weet ni beter schattie

                        In ieder geval leuk dat je tog nog eens de tijd nam om effe te komen kijken !!

                        Weet goed , dat ik alles er aan zal doen om u gelukkig te maken

                        Ly xxx
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment

                        • LesTaTTiM
                          Chronic Stoner
                          • Apr 2012
                          • 157

                          #252
                          Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                          Get a room you 2!!!

                          Comment

                          • k1
                            Wicked Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 3660

                            #253
                            Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                            Ben ik weer ^^

                            Tijd voor nog een updateje.

                            Met de damens gaat het goed , dame 5 heeft reeds het bloeihok verlaten en gaat nu 3 dagen de donker in gezet worden ^^

                            Dame 1 en 2 worden vanaf vandaag gespoeld , zag reeds al enkele ambere trichs.

                            Dame 3 en 4 krijgen dus nog steeds voeding :d 0.15 regulator , 0.5 Kboost , Voeding ec 1.9 , topbooster 0.2ml / Liter wel te verstaan.

                            Maar goed , nu weer tyd voor paar fototjes


                            Dame 5 :

                            DSC02465.jpgDSC02498.jpgDSC02497.jpg

                            Dame 4 :

                            DSC02471.jpgDSC02472.jpgDSC02474.jpg

                            Dame 3 :

                            DSC02468.jpgDSC02469.jpgDSC02481.jpg

                            Dame 2 :

                            DSC02500.jpgDSC02504.jpgDSC02510.jpg

                            Dame 1 :

                            DSC02487.jpgDSC02488.jpgDSC02486.jpg

                            Dat was het weer voor vandaag

                            Groetjes
                            Last edited by k1; 25 June 2012, 21:04.
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment

                            • justforfun
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2010
                              • 553

                              #254
                              Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                              Erg lekker bij jou daar. Ze zijn een stuk flinker als bij mij. Maar ik ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn.

                              Ruiken ze bij jou ook lekker zoet. Bij mij in ieder geval wel, alhoewel dit aan het afnemen is en de Amnesia geur langzaam naar boven komt.

                              Succes met de laatste loodjes.

                              Gr. JFF
                              Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                              Comment

                              • TheovS
                                Banned
                                • Apr 2012
                                • 157

                                #255
                                Re: 6x Dutch Amnezia Haze van Zambeza @ K1

                                ziet er allemaal lekker uit man..

                                groet,

                                T-o

                                Comment

                                Bezig...