1Ste kweekje skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AudioSystemRolla
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 1709

    #61
    Re: 1Ste kweekje skunk

    Mooi mooi mooi die staan er lekker bij !
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment

    • woin
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 202

      #62
      Re: 1Ste kweekje skunk

      @john007: ze staan nu 6 weken onder 12/12 en de bloei is een 3-tal weken zichtbaar als ik me niet vergis.
      en thanx AudioSystemRolla, voor men eerste kweekje gaat het best wel goed . ben zeer tevreden van de dames
      Eerste guerillakweek Royal dane

      Comment

      • flamer
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2011
        • 244

        #63
        Re: 1Ste kweekje skunk

        ja woin als het overal van dat smal blad is dan worden het heerlijke sativatjes die 2 wel wat langer laten staan natuurlijk maar dat zi je vanelf wel
        gaat lekker zo.. greetz

        Comment

        • mg5
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Feb 2012
          • 395

          #64
          Re: 1Ste kweekje skunk

          Hee woin heb jouw kweekje ook ff gecheckt,
          ziet er puik uit succes bro!!!

          Comment

          • woin
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2012
            • 202

            #65
            Re: 1Ste kweekje skunk

            Update tijd:

            de dames staan nu 7 weken op 12/12 en het is de 3de week dat de bloei zichtbaar is. De knoppen beginnen dikker te worden, en men 2 langste slungels doen het ook terug goed.
            Oordeel zelf maar

            DSC06058.jpgDSC06060.jpgDSC06061.jpgDSC06062.jpg

            groetjes
            Eerste guerillakweek Royal dane

            Comment

            • exmember16357
              Retired
              • Jul 2011
              • 768

              #66
              Re: 1Ste kweekje skunk

              Ziet er goed uit. Hou ze zo mooi groen!

              Comment

              • woin
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 202

                #67
                Re: 1Ste kweekje skunk

                even een vraagje tussendoor,

                bij een van men planten heb ik een aantal knoppen moeten afknippen omdat ze ineens flauw hingen en ze niet vanzelf terug recht kwamen. Ik heb ze proberen omhoog te binden, helaas zonder veel resultaat.
                Is het normaal dat een plant de onderste knoppen afwerpt zodat ie zich meer kan focussen op de hoger gelegen knoppen? Of is er een ander probleempje binnen geslopen?

                Groetjes
                Eerste guerillakweek Royal dane

                Comment

                • mg5
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 395

                  #68
                  Re: 1Ste kweekje skunk

                  Jeetje.......

                  Wat een drama!!!!

                  Sterkte maat!

                  Comment

                  • woin
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2012
                    • 202

                    #69
                    Re: 1Ste kweekje skunk

                    Hehe thanx mg5,
                    gelukkig blijven er nog voldoende knoppen over. Nu hopen dat de plant zen energie in die knoppen steekt he .
                    Eerste guerillakweek Royal dane

                    Comment

                    • bert88
                      Expert Stoner
                      Member
                      • Aug 2009
                      • 97

                      #70
                      Re: 1Ste kweekje skunk

                      Zou eens wat meer water geven vallen niet voor niks omm.....

                      Comment

                      • woin
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2012
                        • 202

                        #71
                        Re: 1Ste kweekje skunk

                        Hadden juist water gehad. En ze krijgen om de 2 dagen water. Dus daar zou het normaal niet aan kunnen liggen.
                        Eerste guerillakweek Royal dane

                        Comment

                        • mg5
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2012
                          • 395

                          #72
                          Re: 1Ste kweekje skunk

                          Misschien te nat????
                          Ik zou, zeker in de kweekfase waar je nu in zit, toch misschien iedere dag water te geven,
                          en verspreid dat wat je normaal in 1 keer geeft toch over 2 dagen.
                          Zo geef je ze in ieder geval nooit teveel, en de plant krijgt iedere dag haar portie.... en is beter te doseren!!!
                          En volgens mij vinden ze dit ook fijner, we laten jouw ook niet in 1 keer voor 2 dagen eten.
                          Wel goed kijken hoe dat verloopt en hoe je plantje daar op reageerd....

                          Weet het ook niet precies hoor ben ook maar een beginner!!!

                          ---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:13 ----------

                          Misschien dat iemand met verstand ons even kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!

                          Comment

                          • Weedjewel
                            Special member
                            Lucky Member
                            • Nov 2010
                            • 808

                            #73
                            Re: 1Ste kweekje skunk

                            Ik denk dat je misschien die langste planten niet zo vlak onder de lamp moet zetten, zet die aan de buitenkant.
                            En koop een tensiometer voor je watergiften. Kijk maar bij de No Mercy site, waar ze overigens ook hele lekkere zaadjes hebben.
                            http://www.nomercy.nl/nl/framesets/fs-prod-tensio.html

                            Comment

                            • woin
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2012
                              • 202

                              #74
                              Re: 1Ste kweekje skunk

                              Jah die langste zijn zelf zo gegroeid. Ik wou effen afwachten. Maar kga ze toch gaan verplaatsen.
                              En ik zal een proberen hoe ze reageren op iedere dag water. Dan zal ik om de dag voeding en om de dag weter geven.
                              Eens kijken hoe ze daar op reageren.

                              thanx voor het advies
                              Eerste guerillakweek Royal dane

                              Comment

                              • mg5
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2012
                                • 395

                                #75
                                Re: 1Ste kweekje skunk

                                Je hoeft echt niet zuinig te zijn met je voeding je plantjes zijn er dol op!!!! (in de juiste mate)

                                Je volgt toch een (bio nova)voedingsschema neem ik aan??? Volg die, niks aan het handje!!!

                                Comment

                                Bezig...