1Ste kweekje skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • flamer
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 244

    #136
    Re: 1Ste kweekje skunk

    eindelijk de rokers klaar dus
    wel jammer dat je ze niet helemaal hebt kunnen afbloeien.
    hopelijk smaken ze je wel heerlijk (dat zal vast wel)
    en de volgende ronde proberen iets discreter te zijn
    greetz

    Comment

    • woin
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 202

      #137
      Re: 1Ste kweekje skunk

      ze smaken best wel, al heb ik nog geen heel degelijke test gedaan.
      En jups, volgende ronde is het niks foto's trekken met gsm's en zo .
      Eerste guerillakweek Royal dane

      Comment

      • woin
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2012
        • 202

        #138
        Re: 1Ste kweekje skunk

        Vandaag 1 plant getrimd en het resultaat was wel wat deprimerend. Slechts 7 gram is er afgekomen? Dat voorspelt voor de rest van de planten. De smaak is dan wel weer goed en je wordt er vrolijk high van. Wat ik ook wel leuk vind .
        Eerste guerillakweek Royal dane

        Comment

        • AudioSystemRolla
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1709

          #139
          Re: 1Ste kweekje skunk

          tja nat en droog is nogal een verschil maar dan ga je de 200 niet halen denk ik ??
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment

          • woin
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2012
            • 202

            #140
            Re: 1Ste kweekje skunk

            Ik vrees er ook een beetje voor. Ik denk dat het is doordat we ze te vroeg hebben moeten omleggen. En omdat de planten te dicht op elkaar stonden in de kast.
            Bij heb volgende kweekje gaan we maar 4 planten zetten op een m². Zodat we mooie struiken krijgen en dus hopelijk ook een mooie grotere opbrengst.
            Eerste guerillakweek Royal dane

            Comment

            • mg5
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Feb 2012
              • 395

              #141
              Re: 1Ste kweekje skunk

              Jammer woin, maar goed laat het je smaken!!!

              Denk niet dat het aan te weinig ruimte ligt,
              had m'n vorige (1e) kweek ook 10 plantjes staan en dat ging perfect!

              Comment

              • woin
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 202

                #142
                Re: 1Ste kweekje skunk

                maar jij hebt een tentje van 1m op 1 m? IK had een kast met een kleinere oppervlakte waardoor ze te dicht opeen stonden.
                Maar nu heb ik ook een tent en kunnen we er hopelijk na de vakantie terug invliegen
                Eerste guerillakweek Royal dane

                Comment

                • mg5
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2012
                  • 395

                  #143
                  Re: 1Ste kweekje skunk

                  Klopt, mijn tent is 1*1*2 m2.

                  Maar jij zei de volgende keer 4 plantjes op 1 m2!!

                  Hoe groot was je kast dan?

                  Comment

                  • woin
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2012
                    • 202

                    #144
                    Re: 1Ste kweekje skunk

                    jah de kweektent is er pas later gekomen. de kast was 1,2 x 0,4x1,4 m2
                    Eerste guerillakweek Royal dane

                    Comment

                    • woin
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2012
                      • 202

                      #145
                      Re: 1Ste kweekje skunk

                      En de opbrengst is ook bekend.
                      We hebben ongeveer 90 gram weed en het knipafval ligt al in de diepvries vaan nog wat hasjies van te maken .
                      Dus is wel een mooi resultaat voor een eerste kweekje
                      Eerste guerillakweek Royal dane

                      Comment

                      • flamer
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 244

                        #146
                        Re: 1Ste kweekje skunk

                        Dat heb je toch nog redelijk ervan af kunnen brengen na die verhuizing, netjes hoor..
                        Laat het je smaken
                        Greetz

                        Comment

                        • woin
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2012
                          • 202

                          #147
                          Re: 1Ste kweekje skunk

                          Ik stond er ook van versteld. En smaken doet die wel hoor . Niks leuker als een eigen geteelt weedje .
                          Eerste guerillakweek Royal dane

                          Comment

                          • vapoman
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2010
                            • 751

                            #148
                            Re: 1Ste kweekje skunk

                            laat het je smaken kerel

                            Comment

                            • woin
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2012
                              • 202

                              #149
                              Re: 1Ste kweekje skunk

                              Thanx Vapoman
                              Eerste guerillakweek Royal dane

                              Comment

                              Bezig...