Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweekje :) vrouwtje,bloemetjes...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste kweekje :) vrouwtje,bloemetjes...

    Korting op 420shop
    Haai,
    na in mijn jongere jaren ooit eens een klein kweekje binnenshuis te hebben gedaan....

    ditmaal opnieuw begonnen op zolder in een heel klein tentje, 80.80,1.60 met een 250 watt lampje...

    in het begin is het nogal moeilijk geweest daar ik een nogal shommellende temperatuur had op me zoldertje..en de planten wel eens goed gestresseert kunnen geweest zijn,pas nu komen de temperaturen zo een beetje op hun goede waardes.

    ik heb dus plantjes staan die nu ongeveer weken ver in de bloei staan.... eentje daarvan is veel groter en is pas later beginnen bloeien...nu ik ben wel bijna zeker dat dit bloemetjes in wording worden...maar hij/zij heeft ook veel stampers..en de opkomende bloemetjes zijn er niet zoveel.....

    mijn vraag, kan ik die bolletjes ?..zie foto..er gewoon tussen uit knijpen en de plant laten staan bij de andere..of moet ie zo snel mogelijk verdwijnen uit de kweekruimte? en wat doe ik met de plant....is hij echt verloren?...
    of ben ik verkeerd en zijn die bolletjes op de foto toppen en geen bloemetjes?...

    graag wat deskundig advies

    Alvast bedankt,
    de fotos van de 2 andere plantjes zal ik morgen even online gooien
    SAM_1344.jpgSAM_1355.jpgSAM_1358.jpg
Bezig...
X