Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Automazar (Dutch Passion)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 x Automazar (Dutch Passion)

mooie foto's en plantjes hoor. idd een beetje kaal, zeker omdat ze nog wel even mogen als ik de knoppen zo bekijk. Maar gaat in orde komen lijkt me.

keep us updated!

Greetz General

Comment

Hallo iedereen,

beetje men verslag uit het oog verloren, maar heb het zo druk met
      de renovatie van me huisje...maar met goede voornemens ga ik regelmatiger terug update'jes doen.

Het was een warme dag voor men plantjes,daarnet ging ik men dames water geven en men fan was serieus werk
      aan het leveren, temperatuur was al gestegen tot 30°C terwijl de lamp nog maar een
      tweetal uurtjes aan is. Heb de ventilator in de garage opgezet en een koelelementje bij in de tent.

Automazaar #2 heeft ondertussen al zen hoofdbladeren al verloren., als ik hem zo bekijk zou ik denken dat hij bijna klaar is om te oogsten. Straks post ik nog foto's, hopelijk kan ik daarop uitmaken hoever hij staat.
      Ik ga hem nog een weekje laten bloeien en enkel water geven.

Automazaar #1 is dan nog weer niet rijp genoeg, er beginnen de laatste dagen wel meer en meer bruine haartjes aan te komen, maar ik vermoed dat deze zeker nog een week ( of zelfs twee ) langer zal moeten dan haar zusje.

Maakt het wel een beetje lastig om te oogsten, want ik ga het ene plantje moeten verduisteren
      terwijl de tweede nog niet klaar is.
      Iemand een idee hoe ik dit best kan doen?
      Heb namelijk geen droogtent ofzo...ik kan de plant wel twee dagen op een donker plekje zetten,
      zou het dan voldoende zijn om en ventilator in dezelfde kamer te zetten zodat ze wat frisse lucht krijgt?
      Dan kan ik de andere plant gewoon in de tent laten...

Straks volgen er foto's...
      Laterz

Comment

Hier zijn de plaatjes: SAM_1452.jpgSAM_1454.jpgSAM_1455.jpg

Automazaar #1 : SAM_1453.jpgSAM_1458.jpgSAM_1456.jpg
        Automazaar #2 : SAM_1459.jpgSAM_1457.jpg

Comment

dammmnnn nice heb m zelf ook buiten staan gaat super lekker laat het je smaken eh
          Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

heerlijke plantjes toch wel!

hoelang ga je ze nog laten staan? Zien er stilaan oogstrijp uit.

Ga je nog een nieuwe kweek starten dit jaar?

Comment

Hoi iedereen,

Automazaar #1 mag vanaf maandag een tweetal dagen in het donker vertoeven.
              Deze plant heeft sinds een week enkel afgezuurd water gekregen.
              Ga deze gewoon in een aparte ruimte zetten met een fan erop, zo kan #2 nog even verder rijpen.

Bij #2 zijn er nog niet zoveel bruine haartjes, en de laatste dagen zie ik er weinig aan veranderen.
              Dus volgens mijn amateur-gevoel kan deze nog wel een weekje of twee verder.

Er komt zeker nog een tweede kweekje dit jaar...
              Vrijdag ben ik een zak Plagron-mix gaan halen, de nieuwe zaadjes heb ik dan ook maar meteen aangekocht.
              De kogel is door de kerk en het zijn Skunk #1's geworden van RQS.
              Met de plagron-mix hoop ik op een meer substantieel plantje, want de dwerg-mazaartjes heb ik
              gemolesteerd door men begin-medium.

Van zodra #1 ondersteboven hangt ga ik beginnen met de nieuwe zaadjes te ontkiemen.

Foto's volgen nog...
              Groet

Comment

interessant, je gaat voor een niet autoflower ditmaal?

Comment

Bezig...
                X