Mijn eerste kweekje! Alle hulp welkom!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tonnetje
    Retired
    • Oct 2008
    • 7

    #1

    Mijn eerste kweekje! Alle hulp welkom!

    Korting op 420shop
    Goeiendag allemaal,

    Ik zal mij even voorstellen ik ben tonnetje en ben 22 jaar. Dit wordt mijn eerste kweekje en kan alle hulp gebruiken van de ervaren kweekers! Helaas heb ik geen fotos van de eerste 3 weken maar niet getreurd ik heb gister een aantal fotos gemaakt ( dag 25 ) voor jullie van me hokkie!

    Ik heb 2 tonnen staan met elk: 2 x 400w son t pia, buis ventilator (instelbaar), middelmatige pomp ( pompt ong 80 liter in een minuut), 400 liter bak, houten stellage met afloop van 5 graden, geplastifiseert gaas rondom de tubes (rondom 10 cm vanaf de tubes), lampen en pompen geautomatiseert met klokken, de temperateur bedraagt tussen de 20 en 22 graden in de ton, Luchtvochtigheid ........ geen idee, en uiteraard niet te vergeten de dames en dat zijn 100 shivatjes per ton.

    Het schema:

    Week:

    1. 1.0 12/12 rizotonic 250ml
    2. 1.2 12/12 rizotonic 250ml
    3. 1.3 12/12
    4. 1.4 12/12
    5. 1.5 12/12
    6. 1.6 12/12
    7. 1.7? 12/12 pk13/14 175ml ( ec zal wel helemaal niet meer kloppen denk ik na pk13/14)
    8. 1.8? 12/12 pk13/14 175ml "
    9. 1.9? 12.12 pk13/14 175ml "

    Wat is jullie mening hier over?

    Ik heb vandaag even goed gekeken onder de blaadjes en zag tot mijn verbazing 2 hele kleine zwarte ronde puntjes lopen, ik heb even bij ziektes en ongediertes gekeken maar kon er zo snel niks over vinden :s hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn? Voor de rest staan ze er redelijk bij volgensmij voor me eerste keer maar er is zeker verbetering te boeken met jullie hulp hoop ik . Ik zal even proberen om straks fotos te maken van die beestjes en misschien is het dan duidelijker voor jullie wat het zou kunnen zijn en ik heb even verder gekeken onder nog tientallen blaadjes en zag daar weer niks op :s.

    Voorlopig heb ik even deze fotos voor jullie:



    Even koekeloeren (linkerton)

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    Het boord

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image




    De stellage

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    De rechter ton ( dag 18 )

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    De linkerton ( dag 18 )

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image


    De linker ton ( dag 25 )

    Reduced: 80% of original size [ 640 x 480 ] - Click to view full image





    De rechter ton ( dag25 )



    Hopelijk hebben jullie een beetje een idee van dit alles, een foto zegt tenslotte meer dan duizend woorden!!!!
    Last edited by Tonnetje; 29 October 2008, 18:14.
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    zo jij heb mooi werk geleverd ziet er heel mooi uit

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Tonnetje
      Ik heb vandaag even goed gekeken onder de blaadjes en zag tot mijn verbazing 2 hele kleine zwarte ronde puntjes lopen, ik heb even bij ziektes en ongediertes gekeken maar kon er zo snel niks over vinden
      Is zeker en vast het begin van spint, kijk in eens in deze tread http://jointjedraaien.nl/wietforum/f25/spint-t1358.html



      Mooie zwerfketels heb je daar staan en mooi verborgen .

      Grtz

      Comment

      • Tonnetje
        Retired
        • Oct 2008
        • 7

        #4
        Bedankt voor de link!

        Comment

        • oost
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2008
          • 44

          #5
          Damn dat ziet er wel heel vet uit, vooral die open haard is mooi.

          maar ik vraag me af, hoeveel ben je ong. kwijt aan stroom kosten totaal per maand?

          Comment

          • gooner2007
            Ultra Stoner
            • Jun 2008
            • 120

            #6
            als ik uitreken (ongeveer)

            7 weken 12/12 komt overeen 35 euro --> 1 x 400W x 4 = 140 euro (ongeveer)

            Comment

            • Tonnetje
              Retired
              • Oct 2008
              • 7

              #7
              9 weken 12/12 X 2 (2 tonnen) = is een flink bedrag

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Wow, je hebt wel een blitze ruimte zeg!
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Hoi mooie ruimte.
                  ps waarom staan erop je foto's wietforum.nl
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Tonnetje
                    Retired
                    • Oct 2008
                    • 7

                    #10
                    Ik heb me hele indoor verslag van wiet forum gekopieerd want had niet zoveel zin om alles opnieuw te zitten doen. Ik ben btw meer actief op wietforum.

                    M.v.g. Tonnetje

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #11
                      achzo, veel succes met je kweek, ziet er intressant uit volg je
                      grtzzz


                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      • janleuri
                        Retired
                        • Oct 2008
                        • 1131

                        #12
                        waar heb je die ton gekocht of heb je die zelf gemaakt? mesch leuk om eens te horen hoe je zoiets maakt.
                        wat is de opbrengst per ton?
                        mvg

                        Comment

                        Bezig...