Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yes as promised, we zijn terug en hoe!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ey Tommy Guns lekkere toppen zitten er aan je planten! Ja oke wel wat licht blad, dat heb ik hier ook, maar dat gaat de pret vast niet drukken. Welke bloeiweek zit je nu? Ze zullen het einde wel naderen of niet? In ieder geval succes

    Peace!

    Comment


      #17
      Komt waarschijnlijk omdat de plantjes weten dan ze aan het einde van hun leven zijn en gaan hun dus voorbereiden op de dood !!!
      Is volgens mij normaal.

      Correct me if i'm wrong,,,
      Suc6 verder !!!

      Comment


        #18
        goh ik ben ergens begin oct, begonne met 10dagen op 18/6, daarna op 12x12, pak 8 weken bloei nu.

        ja de hoofdtoppen wegen echt al, me very like en ik denk dat binen hier en 2 weken de kous ga af zijn ik ga ze nog lichte voeding geven voor weekje en dan enkel afgezuurd water en misschien lamp terug draaien naar 10/14 staat gelijk aan herfst periode in natuur voor de dames, ze krijgen indruk naar winter toe te gaan omdat er minder lichturen zijn en gaan ze nog es extra boost doen op alle bloemen. is wat ik gehoord heb.

        grtz

        Comment


          #19
          Ziet er mooi uit, daar ga je een lekkere oogst van krijgen. Zo aan het eind van je kweek kunnen die gele bladeren geen kwaad.

          Nog effekes !!
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #20
            die gaan lekker man keep it up

            Comment


              #21
              Als die van mij er ook zo uitkomen te zien ben ik meer dan gelukkig ziet er top uit.
              GRTZ

              Comment


                #22
                another update!

                Ok effe een update!

                i know u luv pics so here they are!!

                de eerste haartjes beginnen langzaam bruin te worden, ik schat nog zo'n kleine 2 weken dat ze moeten staan.

                ik hoop toch zo'n 100gr droog af te halen,


                grtz yall
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  ziet er heel lekker uit mooie dikke toppen hebben je dames
                  2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                  http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                  Comment


                    #24
                    netjes hoor

                    pz

                    Comment


                      #25
                      zien er lekker uit

                      Comment


                        #26
                        ziet er goed uit nog een paar weekjes

                        Comment


                          #27
                          thx guys, hm paar weken denk niet dat ze het zolang gaan rekken, ik denk nog hooguit 2 weken. normaal ging ik begin volgende week nog enkel afgezuurd water geven en lichtcyclus veranderen van 12/12 naar 10/14 , of moet ik er nog wat mee wachten?

                          grtz yall

                          Comment


                            #28
                            ok ik heb vandaag al een hoofdtop van 1 van de 4 deels losgeknipt, reden, toprot

                            maar wel heel weinig ben er gelukkig op tijd bij, probleem is dat het redelijk vochtis is op m'n kamer, zit met wakke muren enzo (oud app) dus om zekerst te zijn word er waarschijnlijk eind deze week geoogst, moet wel zeggen vette buds gok tssn 100 en 150gr droog

                            foto update morgeuh!

                            Comment


                              #29
                              Foto update, de eerste is die waar ik aan de hoofdtop, toprot zag en deze dus verwijderd heb, deel dat los is heb ik dus nu liggen te drogen.

                              ze worden nog dik de laatste dagen

                              enjoy!
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                ziet er goed uit je moet niet tot het uiterste gaan

                                lekker kn ippen drogen en genieten

                                volgende ronde al bekend welke je ga doen?
                                2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                                http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                                Comment

                                Bezig...
                                X