Re: 12 mystery seeds eerste kweekje
het plan is goed, maar wat is de bedoeling precies....?
waar hou je met deze planten rekening mee:
- de autoflowers dwarf zullen sneller bloeien dus kleiner blijven.
- de dwarf is al een kleine soort.
= in beide gevallen moet je dus je lampen kunnen regelen met de andere planten
of deze op gelijke hoogte krijgen met iets dat verhoogt.
- je andere dochters zijn in voorbloei. als geslacht doorzet kan het nog herma worden.
- je weet nog niet of je auto's ook feminised zijn (bel gewoon even op, 1 minuut en je weet het)
= in beide gevallen kan er bestuiving ontstaan. is een keuze zeg maar.
al met al 2 heel belangrijke zaken voor de verdere verloop van alle planten. maar ze zitten
al in het glas dus zou er dan toch voor gaan, of de auto's de tuin in
het is meer een verhaal van % kans. wat nou als dit of dat gebeurd. en die kans is groter
omdat je non feminized zaden hebt en een heel andere soort autoflower ernaast gaat zetten.
riskant qua preventie van problemen. in de echte wereld, ach het is moeite en werk maar er gaan geen levens
verloren. dus tja. take a risk
maybe
mocht je de auto's er toch niet bijzetten hebben je overige dochters wel al het licht en daardoor de
energie en de ruimte om volledig tot hun recht te komen. Dus ook een gezonde keuze naar een beter verloop.
alleen mijn mening is deze keuze veiliger. je hebt hier een gelijke start met alle planten. van de gelijke soort
en ze geven al goede hoop als voorbloei. denk er maar eens goed over na. laat je niet beïnvloeden door
mij. ik ben ook met schade en schande wijs geworden. en niet met een jaartje
ik geef je alleen mijn potentiele gevaren. dus wat ik voorspel dat negatief kan gaan werken of hoe
je dit kan verhelpen.
veel succes weer en we denken weer lekker mee
laters.
het plan is goed, maar wat is de bedoeling precies....?
waar hou je met deze planten rekening mee:
- de autoflowers dwarf zullen sneller bloeien dus kleiner blijven.
- de dwarf is al een kleine soort.
= in beide gevallen moet je dus je lampen kunnen regelen met de andere planten
of deze op gelijke hoogte krijgen met iets dat verhoogt.
- je andere dochters zijn in voorbloei. als geslacht doorzet kan het nog herma worden.
- je weet nog niet of je auto's ook feminised zijn (bel gewoon even op, 1 minuut en je weet het)
= in beide gevallen kan er bestuiving ontstaan. is een keuze zeg maar.
al met al 2 heel belangrijke zaken voor de verdere verloop van alle planten. maar ze zitten
al in het glas dus zou er dan toch voor gaan, of de auto's de tuin in
het is meer een verhaal van % kans. wat nou als dit of dat gebeurd. en die kans is groter
omdat je non feminized zaden hebt en een heel andere soort autoflower ernaast gaat zetten.
riskant qua preventie van problemen. in de echte wereld, ach het is moeite en werk maar er gaan geen levens
verloren. dus tja. take a risk
mocht je de auto's er toch niet bijzetten hebben je overige dochters wel al het licht en daardoor de
energie en de ruimte om volledig tot hun recht te komen. Dus ook een gezonde keuze naar een beter verloop.
alleen mijn mening is deze keuze veiliger. je hebt hier een gelijke start met alle planten. van de gelijke soort
en ze geven al goede hoop als voorbloei. denk er maar eens goed over na. laat je niet beïnvloeden door
mij. ik ben ook met schade en schande wijs geworden. en niet met een jaartje
ik geef je alleen mijn potentiele gevaren. dus wat ik voorspel dat negatief kan gaan werken of hoe
je dit kan verhelpen.
veel succes weer en we denken weer lekker mee
laters.

Comment