Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum en

Korting op 420shop
    Hey,

We zijn weer van start gegaan hier met de nieuwe kweekronde.
    Vandaag zijn alle zaadjes in plastic potjes gedaan op de ouderwetse manier, rechtstreeks in de zaai- en stekgrond.

Deze ronde doen we het met:

Zambeza Seeds Dutch Amnesia Haze - 6 stuks
    Female Seeds Bubble Gummer - 5 stuks
    Sweet Seeds Black Jack - 3 stuks

Setup wordt dezelfde als vorige ronde, alleen wil ik nu sneller gaan knallen met de volle 600 Watt...

Opzet:

- Inblaas buisventilator 105 m³
    - Afzuigventilator Ruck RK 125L 330m³, traploos instelbaar 20-100%
    - Carbonactive filter 300 m³
    - Thermometer min/max
    - Hygrometer
    - 1 Gavita Digistar 600 Watt dimbare EVSA
    - 1 Philips Son-t Pia Green power 600 Watt
    - Tent SJ DR120 II 120X120X200
    - 1 Davin DV 12 schakelkast 2X600 + Timer

en verder?

3 Zakken Atami Bio Growmix
    Plastic pots 7,5 liter, Smartpots 11 liter
    een nieuwe Ph meter
    Voedingslijn Plagron

Ik twijfel momenteel nog over een weekje of twee 18/6 of meteen 12/12 te gaan deze keer zoals ik het de vorige maal gedaan heb.
    Ik plan om komend week-end de tent op te starten.

Word vervolgd...

Grtz,

DJ Felix
    13
    Dutch Amnesia Haze - Zambeza Seeds
    23,08%
    3
    Bubble Gummer - Female Seeds
    46,15%
    6
    Black Jack - Sweet Seeds
    30,77%
    4

The poll is expired.

Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:40.

Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e

Kwekers,

Ze komen goed boven, al 11 op 14. Nog één Amnesia en twee BBG'ers, hoop deze tegen vanavond te zien bovenpiepen

Grtz
    Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:39.

Comment

Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e

Suc6 kerel!

Comment

waar blijven die pica's dan
        ben niet niewschierig hoor
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Dag 1 - Groei - 18/6

Yo,

Deze morgen 12 van de 14 boven. Eén DAH en één BBG zien het precies niet echt zitten. Ik twijfel nog om twee nieuwe te ontkiemen
          Ik heb beslist om ééns te proberen met 10 à 14 dagen 18/6 om daarna over te gaan naar 12/12. Bij deze zijn we deze middag overgegaan met de eerste lichtdag op 18/6 onder 300 Watt omdat ze toch wel erg begonnen te strekken.
          Om ze de nodige zuurstof te geven deze zomer (als die nog komt tenminste) werk ik met actieve en passieve inblaas (velcro flap aan tent halfopen)

Tentje in bedrijf:

P1050079.JPGP1050078.JPGP1050080.JPG

Alle spullen klaar :

P1050083.JPG

Grtz,

DJ Felix
          Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:39.

Comment

ziet er prima uit J.
            suc6 met je kweekje!

Comment

ziet er goed uit hoor !
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Thnx guys!!

Update 22.00:BBG heeft kopje boven de grond gestoken dus voorlopig 13/14 ontkiemd

Comment

Dag 3 - Groei - 18/6

Helaas heb ik mijn plantjes te veel laten strekken, en ben ik vandaag al verplicht geweest om ze over te zetten en 'in te graven' in definitieve potten in de Bio Growmix van Atami die ik eerst ingewaterd heb.
                  Operatie min of meer geslaagd, plantjes doen het na enkele uren nog steeds goed, maar van een paar exemplaren is helaas de penwortel voor de helft verloren gegaan bij het overpotten. Ik verwacht dus wel op enkele exemplaren een kleine terugval... We zien wel.

Pics:

P1050091.JPGP1050090.jpgP1050087.JPGP1050092.JPG

Grtz,

DJ Felix
                  Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:37.

Comment

Ben erg benieuwd ga je volgen kerel!! Succes

Comment

Dag 4 - Groei - 18/6

Yo,

Vanmorgen hebben de plantjes nog een dosis Plagron Roots (wortelstimulator) gekregen van een 150-200ml per plantje wegens gisteren vergeten bij het overpotten
                      Ze staan alle 13 fluks met hun kopje omhoog dus ik denk dat ze de marteling van gisteren bij het verpotten goed overleefd hebben. Helaas is één van de DAH van Zambeza niet boven gekomen. Nog even meegeven dat ik gisteren ook overgeschakeld ben van 300 naar 400 Watt. Klimaat blijft ongeveer hetzelfde, LV rond 50% met lamp aan en 60-70 bij lamp uit, temperatuur 25 à 26°C.

Grtz,

DJ Felix
                      Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:37.

Comment

Dag 6 - Groei - 18/6

Kwekerts,

Ik wou nog wat wortelstimulator bijgeven gisteren maar met m'n kop gemist van flesje en er Plagron Enzymes bijgedaan. Dit zal wel geen probleem vormen, maar eigenlijk ging ik wachten tot na het weekend om enzymes te geven. Voorin de tent staan de BJ's, de rijen erna BBG en de DAH staan in de smartpots en eentje in een gewone pot. Van terugval is weinig te merken en ze groeien goed. Als test heb ik één van de BJ's in 'gewone' (DCM) potgrond gestoken om eens te zien of die speciale mixen om cannabis te telen zoveel verschil uitmaken voor mij. Parameters LV-temp zoals voorheen...

Grtz,

P1050094.JPGP1050095.JPG
                        Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:38.

Comment

Hey John , je gaat er weer voor zie ik.
                          Succes met je kweek .
                          Led's grow !

Comment

hey john succes deze ronde probeer je volgen.

grtz vapo

Comment

Thnx Bodos & Vapoman!

Dag 9 - Groei - 18/6

Yo,

Het gaat goed met de plantjes, ze groeien lekker door. Ik heb ze vanmorgen zo'n 200-250 ml aangezuurd leidingwater - Ph 6,5 - gegeven per plantje. Ik heb de clipventilator, die normaal tijdens de lichturen meedraait, eergisteren uitgedaan want ze stonden toch een beetje te tochtig, te zien aan de getornde bladeren.
                              Temperatuur 21 - 26 °C / LV 75 - 50 resp. nacht en dag.

Grtz,

Een paar pics:
                              Attached Files
                              Last edited by DJ Felix; 19 July 2012, 12:38.

Comment

Bezig...
                              X