Re: 2de ronde HPS in een SJ DR120 II – 600W: 6X Dutch Amnesia Haze Zambeza, 5X BubbleGum e
@ Goud : Dat ruikt
smaken doet het nog niet... 
@ Bodos : zijn we mee bezig
Dag 43 - 12/12 - Dag 28 bloei (+15 dagen 18/6)
Beste medekwekers,
Buiten het feit dat ik wat te laat op gang kwam met voeding geven, gaat het goed in de tent met de 13 zusjes. Ik geef ze nu bijna elke gietbeurt wat voeding mee, de ene keer fors (90%) de andere keer veel minder (30%) dan de voorgeschreven hoeveelheid. Het loopt wel lekker nu zo en de vergeling is gestopt.
Ik ben van plan om de kortbloeiers (BBG en BJ) toch stilletjesaan Plagron Green Sensation toe te dienen bij de basisvoeding. Volgende week zou ik dan starten met de Amnesia Haze, alhoewel die momenteel de meeste tekorten vertoont maar het is nog wat vroeg voor een 12 weken soortje om nu al met Green Sensation te starten. Wat denken jullie???
Parameters LV 40-65 % / Temp 21-28 °C
Deze keer zien jullie de tent van opzij, links staan de DAH, in 't midden de BBG en rechts de BJ's:
P1050292.jpg
Een geknakte Dutch Amnesia Haze van Zambeza:
P1050296.jpg
Een Bubblegummer van Female Seeds:
P1050297.jpg
Een Black Jack van Sweet Seeds:
P1050298.jpg
En nog even een fotootje van opzij als de lamp aanslaat:
P1050299.jpg
Grtz,
DJ Felix
@ Goud : Dat ruikt
@ Bodos : zijn we mee bezig
Dag 43 - 12/12 - Dag 28 bloei (+15 dagen 18/6)
Beste medekwekers,
Buiten het feit dat ik wat te laat op gang kwam met voeding geven, gaat het goed in de tent met de 13 zusjes. Ik geef ze nu bijna elke gietbeurt wat voeding mee, de ene keer fors (90%) de andere keer veel minder (30%) dan de voorgeschreven hoeveelheid. Het loopt wel lekker nu zo en de vergeling is gestopt.
Ik ben van plan om de kortbloeiers (BBG en BJ) toch stilletjesaan Plagron Green Sensation toe te dienen bij de basisvoeding. Volgende week zou ik dan starten met de Amnesia Haze, alhoewel die momenteel de meeste tekorten vertoont maar het is nog wat vroeg voor een 12 weken soortje om nu al met Green Sensation te starten. Wat denken jullie???
Parameters LV 40-65 % / Temp 21-28 °C
Deze keer zien jullie de tent van opzij, links staan de DAH, in 't midden de BBG en rechts de BJ's:
P1050292.jpg
Een geknakte Dutch Amnesia Haze van Zambeza:
P1050296.jpg
Een Bubblegummer van Female Seeds:
P1050297.jpg
Een Black Jack van Sweet Seeds:
P1050298.jpg
En nog even een fotootje van opzij als de lamp aanslaat:
P1050299.jpg
Grtz,
DJ Felix

Comment